H2o mop x5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tuo H2O Moppi ollenkaan? Kun toisella palstalla sanotaan että toimii ja toisella että ei. Kun todellakin tuosta ois paljon apua siivouksessa. Ja muutenkin ei tarttis välttämättä ees tilata suoraan tvinssiltä jos se tilaaminen sieltä tuntuu oudolta, kun noita saa jo oikeestaan joka paikasta(anttila, citymarket...) Mutta niitä kokemuksia lisää vaan :)

Kannattaa muistaa sellanen, että jos jollain on hyviä kokemuksia jostain asiasta, harvoin siitä ,ihinkään kirjottelee. Mutta jos on huono kokemus kirjottaa sen varmasti ja moneen paikkaa. Olipa sitte kyseessä synnytyskokemus tai mikä tahansa muu.

Mulla ja äitillä on ollut ongelmia laitteen toimivuuden kanssa. Sinänsä kätsä laite. Johto riittää ja laminaattipesussakin hyvä. Ei jätä märkiä läikkiä. Muuten tyytyväinen, mutta kun tilasimme ensimmäiset mopit tuote kesti kaksi kuukautta ja sen jälkeen höyryä ei tullut. laite ylikuumeni ja "raksutus" laitteessa loppui. Koitin puhdistaa ohjeiden mukaisesti, josko vaikka tuotteessa olisi kalkkijämiä. ei auttanut. Tvinsin asiakaspalveluun sai jonotella kauan. Kun viimein sain yhteyden, palvelussa kerrottiin, että laitteessa on todennäköisesti moottorivika, joten he lähettävät uuden moottoriosan. Sitähän sai odotella 2 kuukautta ja soitinkin siinä välissä, että missä tuote viipyy. Lähetin molemmat mopit sekä omani että äidin takaisin. Kun viimein laite tuli, paketissa ei ollut kuin yksi laite 2 lähettämäni sijaan! Taas sai soitella. Äitini soitti vuorostaan ja olivat kuulemma todella nihkeitä, eivätkä meinanneet anta toista takaisin. Viimein palvelussa oleva nainen meni "pomonsa" pakeille puhumaan ja sen jälkeen vastattiin että laite lähetetään. sitä sai odottaa kuukauden.
Nämä toiset laitteet ovatkin sitten toimineet vähän paremmin, peräti 4kk putkeen, mutta nyt on alkanut taas MOLEMMISSA laitteissa olla vikaa: Höyry yskii ja raksutusta ei kuulu. Välillä kun laitetta ravistelee höyryä saattaa taas vähän aikaa tulla mutta sitten taas loppuu. Tekis mieli soittaa sinne ja sanoa, että kaikkea paskaa te kans myytte. Mutta enpä enää jaksa taistella. Tuonne se kaapin perälle tiesti jää käyttämättömänä, kun kerta höyryä laite ei tuota kunnolla. Hemmetti! EN SUOSITTELE OSTAMAAN TVINSILTÄ MITÄÄN.

Liian pieni vesisäiliö, ei toimi! Höyry ei todellakaan ole enää kuumaa=että tuhoaisi mitään bkteereja siinä vaiheessa kun suuttimesta tulee ulos, puhumattakaan kun osuu kohteeseen. Kyllä tällä loistavasti putsaa neliön alan, mutta jos koko kämppä pitäisi tehdä/ viikkosiivous... ei toimi! Ja kuka jaksaa jatkuvasti täyttää säiliötä vedellä ja siirtää sähköpistoketta? Ps. 10 vuotta sitten haksahdin höyrypesimeen, siinäkin juuri tuo säiliöntilavuus aivan liian pieni isolle alalle, toki vetää metrin jostain "esitteluvideolle" mutta esim. 4 vannetta ei todellakaan putsannu edes parilla täytöllä ja odotuksella! Tää on samaa sarjaa kun jos uskotte hollywoodin leffojen olevan faktaa :D

Niin ihmettelen sitä et miks ei sanota tossa mainoksessa miten pitkä tuo johta on, sillä meillä on isompi kotin ja jos tuo 1: vaatii maadotetun pistorasian, 2: koko ajan pistokkeen vaihtoo niin siinä kyllä menee pitempään aikaa kun mainos antaa käsittää :( 110 astetta kuumuutta... ei. Parketille voi sopia tosi huonosti sillä vettä tulee silti tuolta mopista pois kuitenkin paljon ja sit se liina menee ihan märäks joten selittää miks tota alkuperäisiä moppiversioita on palautettu isot kasat. Home-Tekit tuo silti voittaa sillä johto siinä 5 m ja ei sillä mitään keittiötä ja vessaa mielellään siivois. Tulipa puhe mut jos höyrypesurina tuota vai pitää eli käyttää vaan sitä irtoosaa(mikä lie käsikäyttöinen höyrypesuri) niin aivan liian kallis( 129,95) ja mattoja ei ihan varmasti puhista et...

Olen samaa mieltä :/

Liian pieni vesisäiliö, ei toimi! Höyry ei todellakaan ole enää kuumaa=että tuhoaisi mitään bkteereja siinä vaiheessa kun suuttimesta tulee ulos, puhumattakaan kun osuu kohteeseen. Kyllä tällä loistavasti putsaa neliön alan, mutta jos koko kämppä pitäisi tehdä/ viikkosiivous... ei toimi! Ja kuka jaksaa jatkuvasti täyttää säiliötä vedellä ja siirtää sähköpistoketta? Ps. 10 vuotta sitten haksahdin höyrypesimeen, siinäkin juuri tuo säiliöntilavuus aivan liian pieni isolle alalle, toki vetää metrin jostain "esitteluvideolle" mutta esim. 4 vannetta ei todellakaan putsannu edes parilla täytöllä ja odotuksella! Tää on samaa sarjaa kun jos uskotte hollywoodin leffojen olevan faktaa :D

minulla oli se edeltävä malli ja olin siinä uskossa että se tosiaan tappaa bakteerit ja virukset kunnes päätin testata höyryn lämpötilan laboratooriomittarilla (=tarkka) ja totesin että se vaihteli siinä 49 ja 59 asteen välillä eli ei todellakaan tapa mitään vaan kosteus ruokkii jopa kasvua. tämä mittaus tehtiin ilman vartta tai lisäosia eli niiden kanssa vielä viileämpää höyryä. tottakai se alkaa jossain vaiheessa valuttamaan ja kastelemaan jos käyttää varren tms kanssa, höyry kun kondensoituu vedeksi yleensä jos sitä johdetaan putkissa.

mutta olisi kiva kuulla uuden laitteen höyryn lämpötila jonkun mittaamana, se ei varmasti ole mitä luvataan!!!

Haloo!
On vissiin mahdotonta käyttää jatkojohtoa. Itseäni lähinnä kiinnostaa se voiko laitteella pestä parkettia. Mainoksen mukaan säätämällä tehoa pienemmäksi, sillä voi pestä myös puulattioita. Tuleeko vettä siis liikaa myös pienemmällä teholla?

Itse juuri hain postista kyseisen laitteen, postikuluineen oli vajaa 100e. Ainakin nyt pikaisella testauksella toiminut hyvin, lähti lattiasta ihme läiskät mitkä ei lähtenyt kovallakaan hinkkauksella pois :) Harmi vaan ettei tällä muovimatolla liu'u kovin hyvin... Naurattaa nuo jotkut kommentit että "jättää märäksi" :D Mitähän kuvittelette että se vesihöyry on? Luulitteko että se liina laitteen pohjassa kuivattaa kaiken vesihöyryn mitä laitteesta tulee? :D Mikään liina maailmassa ei pysty määräänsä enempää imemään kosteutta...

[QUOTE="Pekko";27089804]Naurattaa nuo jotkut kommentit että "jättää märäksi" :D Mitähän kuvittelette että se vesihöyry on? Luulitteko että se liina laitteen pohjassa kuivattaa kaiken vesihöyryn mitä laitteesta tulee? :D Mikään liina maailmassa ei pysty määräänsä enempää imemään kosteutta...[/QUOTE]
Kyllä se ainakin minulla jättää parketin märemmäksi kuin käsin luututen... vaikka asetukset ovat minimissä. Toisen pitää perässä kulkea ja kuivata lattiaa samalla tai itsellä pitää koko ajan jaloissa pyörimässä kuivaa rättiä.
Mies osti laitteen kun se on niin "kätevä". Muovinen höskä, jota käsitellessä miettii että milloin se hajoaa palasiksi. Mies sillä nyt sitten hoitaa siivoamisen, kun minä en laitteeseen suostu koskemaan pitkällä tikullakaan.

Tuntuu olevan hyvin yleistä tuo, että muutaman kerran toimii ja sen jälkeen lakkaakin toimimasta...? Kun lähes jokaisella on ollut jotain ns "vikaa" laitteessaan. Hyvinhän tuo moppi kuitenkin näyttää myyvän :)...

Multa löytyy kyseinen vekotin ja tykästyin täysin laitteeseen. Anoppini osti sen itselleen ja pyysin saada kokeilla tuotetta, no mähän ihastuin siihen iki hyviksi. Mitään ongelmia ei ole ilmennyt, meillä muovimatto ja ei sille ole tapahtunut mitään, muuta kuin et se on puhdas. Samoin olen pessyt likan huoneen maton sillä, olohuoneen maton, muita mattoja meillä ei olekaan. Johdon pituus on minusta täysin riittävä, pesen lattiat 90m2 asunnosta yhdellä pistokkeen siirrolla. Ikkunoiden pesua kokeilin, mutta vielä en ainakaan tajunnut sitä niksiä miten sen sais sujumaan. Pitäis kehitellä jonkinlainen naru siihen laitteeseen, kun on aika painava kannatella yhdellä kädellä, että sais nostettua olalle ja jäis se kannattelu. Joku kirjoitti aiemmin, että ihan huono kun jättää mustat rantut pölyä, ja tyhmää kun joutuu imuroimaan ensin, hei eihän toi mikään imuri olekaan, ei siinä ole imutoimintoa. Yleensäkin ennen lattioiden pesua ainakin itse imuroin lattiat ja vasta sitten pesen niin tämän laitteenkin kanssa.
Se varsi tuntui alussa hieman huteralta ja olin varma et se menee poikki, mutta ei ole mikään mennyt rikki.
Mun anoppi tilas ton hobbyhallista toukokuussa ja siitä lähtien ollu hänellä käytössä ja nyt vajaa pari kk on ollu mun käytössä, pesen joka päivä lattiat, wc:t kerran viikossa. Ei mitään negatiivista sanottavaa.

Mulla kans kyseinen moppi ja on aivan tosi hyvä :) serkulta sain ensin sen moppia kokeiltavaksi ja olihan se ostettava sitten itsekin, kun sen hyväksi totesin, netanttilasta tilasin hintaan 89,95....Meillä laminaattilattiat ja vettä ei tosiaankaan sylje niin että lattia jäisi liian märäksi....suosittelen :)

On tuo vihreä moppi.. Oman ostin pari kuukautta sitten, äidillä tuo on ollut jo muutaman vuoden.
Molemmat ollaan tyytyväisiä!
Sillä lähtee likaa matoista, laatta- ja muovimatyolattiat tulevat puhtaammaksi tuon koneen kanssa kuin käsipelillä!

Höyryn avulla saa kaasugrillistäkin irroitettua rasvaa ulkokuorista ja sisäpuolelta, tuli kuin uusi grilli!

Johto on todella pitkä, ei tarvitse jatkojohtojen kanssa pelata!

Tykkään siitä et saan kangassohvilta yms tapettua pölypunkit h2o mopin kanssa, kun tuota sohvaa ei tuu raahattua ulos tuulettumaan!

Mulla ei mitään pahaa sanottavaa kyseisestä laitteesta!

Ja nyt kun siihen sais vielä tommosen lisätarvikesetinkin. Siihen kuulus mm. tommonen kantohihna, joten varmaan ikkunoidenpesu/toi tekstiilien höyrytys sujus helpommin :) ton saa nytte anttilasta 89,95 ilman tomiituskuluja ku kävs kaupasta hakee ;) no, itellä niin pieni asunto että tuost tuskin niin paljon apua siivouksessa ...

Yhteistyössä