Meillä töissä siis päivävuorolaisilla on liukuva työaika.Eli jos menet esim 6.30 pääset kello 15 jne.Ruokatunti on pakollinen 30 minuuttia.No,mä vuorotyöläisenä olen nyt ollut kuukauden päivätöissä ja tänään sitten ihmettelin tota niiden liukumaa.Katselin tossa yks päivä että mulla oli -00.33 h kellokortissa joten käsitin että olen ollut 33 minuuttia liian vähän töissä.Tänään sitten ajattelin että kun on mahdollisuus niin olen sen 33 minuuttia ylimääräistä niin saan sen nollattua ennekuin huomenna loppuu päivätyöt.No,oisin siis päässyt normaalisti 15.00 kotiin kun menin puoli seiskaksi.Olin sitten sen 33 minuuttia ylimääräistä ja hyvillä mielin menin leimaamaan 15.33 että nyt se näyttää nollaa eikä "velkaa" jäännyt.Pasan marjat,nyt se sitten näytti että -01.33,siis mistä se nyt vielä repäs sen ylimääräisen puoli tuntisen jonka periaatteissa tein nyt takasin?Mä en voi siis käsittää.Ton mukaan mä oisin nyt sitten tehnyt vajaata reilun tunnin!Huomenna otan kyllä pomon puhutteluun ja sanon muutaman oman ajatuksen tosta liukumasta
.