Likka nukku omassa sängyssään... Ja mä sain nukuttua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Tai no ainakin melkein...
Likka meni siis kasin paikkeilla nukkumaan, siinä raijasin sen varmaan kuutisen kertaa takas sänkyyn ja nukahti viimein.
Puolen yön jälkeen heräs itkemään. Kävin laittaa pään tyynyyn ja odotin että nukahtaa, puolisen tuntia siinä meni kun luulin että simahti. Menin vessaan ja likka käppäili eteisessä vastaan. Ei muuta kun takas sänkyyn. Kymmenisen minuuttia vähän itkeskeli ja sitten sammu ja aamulla heräs puolen kasin maissa...
Nyt kun ens yö menis ees lähelle samalla kaavalla niin olisin tyytyväinen...

:D

Oikeesti onnittelut! Meillä on näet kolmivuotias vaeltaja, nukkumaanmeno on ollut viimeset.. öööh.. niin kauan kun siirryttiin nuorisosänkyyn kuiteskin, yhtä taistoo... Tulee sängystä pois, pyytää viereen, ravaa pissalla, keksii tikustakin asiaa ettei tarttis nukkua! Hermot koetuksella kun välillä nukahtaa yöllä kahden aikoihin unilleen, ja aamusta seittemältä alkaa päivän ralli taas!

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Oikeesti onnittelut! Meillä on näet kolmivuotias vaeltaja, nukkumaanmeno on ollut viimeset.. öööh.. niin kauan kun siirryttiin nuorisosänkyyn kuiteskin, yhtä taistoo... Tulee sängystä pois, pyytää viereen, ravaa pissalla, keksii tikustakin asiaa ettei tarttis nukkua! Hermot koetuksella kun välillä nukahtaa yöllä kahden aikoihin unilleen, ja aamusta seittemältä alkaa päivän ralli taas!

Kiitos. Meiullä toi viereen tuleminen alko tossa abaut puoltoista kuukautta sitten, pari viikkoa eron jälkeen... Sitä ennen nukku koko yön omassa sängyssään (pinnasängyssä )... Siirsin isoon sänkyyn nukkumaan ja se pari viikkoa meni ihan jees, mutta sit... Huus kun päätä ois leikattu kun yritti takas saada omaan sänkyyn ja "alistuin" sitten siihen että sai viereen tulla... Mutta nyt päätin että saa oppia taas nukkumaan omassa sängyssään (nyt sänkynä jatkettava lastensänky )...
Jos se meniskin nuin kivuttomasti ens yökin niin olisin oikeesti tyytyväinen. Tulihan sitä siis viime yönä melkeen tunti valvottua, mutta sainpahan loppuyön kuitenkin nukkua rauhassa... Tai no jos ei lasketa sitten sitä kun ystävä soitti pikkasta ennen kolmea että pääseekö meille yöks :laugh: Oli ollu kaverilleen tukihenkilönä synnytyksessä...
Mutta joo...

Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Meillä pitäs kans opettaa tyttöö omaan huoneeseen nukkuun,isoon sänkyyn... Mutta mua hirvittää jos en kuule jos hälle tuloo joku hätä... :snotty:

meillä on toisella puolella asuntoo tytön huone,kertaakaan ei oo jääny kuulematta huutelut. sitä jotenkin virityy sellaselle taajuudelle et sen kuulee vaik kuinka sikeesti nukkuis. tai siis minä kuulen,mies ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Meillä pitäs kans opettaa tyttöö omaan huoneeseen nukkuun,isoon sänkyyn... Mutta mua hirvittää jos en kuule jos hälle tuloo joku hätä... :snotty:

meillä on toisella puolella asuntoo tytön huone,kertaakaan ei oo jääny kuulematta huutelut. sitä jotenkin virityy sellaselle taajuudelle et sen kuulee vaik kuinka sikeesti nukkuis. tai siis minä kuulen,mies ei.

No totta tuo taitaa olla,äiti kuuloo vaikka hiiren pissauksen... :D