H&m kyssäri vaatteiden koosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oletteko ottaneet kyseisen firman esim. puseroista suuremman koon kuin normaalisti käytätte ? Minulla jotenkin sellainen kuva, että kyseisen firman vaatekoot olisi jotenkin normaalia pienempiä

mun mielestä vastaa kokoaan ja usein vertaan muiden esmes lindexin vaatteita (vastaa kokoa pienempää) hm:n omiin.

Ja jos tuplakoko niin useimmiten vastaa sitä isompaa esmes 98/104cm vastaa useimmiten tuota 104cm:stä :)

ai, kun musta taas tuntuu, ettäainakin paidat on norm. isompia.. Yleensä käytän mkokoa, mutta noissa tilaan s kokoa.. :/ Mutta sitten taas rintaliivit on todella pientä kokoa...

mitä kokoo sä yleensä käytät?
oon hoikka mutta rinnanympärys on kohtalaisen iso verrattuna muuhun vartaloon. käytän silti s kokoisia paitoja hm:ltä.
kaikki paidat ei tietenkään sovi,jos leikkaus on rinnankohdalta sellanen hassu. tai kupilliset.

ja juu luin nopsaan vaan kysymyksen ja vastasin siis lastenvaatteiden puolesta.. omista sen verran että kokolappumerkintöjen skaala on laaja, sovittamalla selviää :)

Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
mitä kokoo sä yleensä käytät?
oon hoikka mutta rinnanympärys on kohtalaisen iso verrattuna muuhun vartaloon. käytän silti s kokoisia paitoja hm:ltä.
kaikki paidat ei tietenkään sovi,jos leikkaus on rinnankohdalta sellanen hassu. tai kupilliset.

aika usein M kokoa, mutta joissakin paidoissa L kun rinnat eivät meinaa muuten sopia.

Yhteistyössä