gyne Kuopiossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helmi

Vieras
No, enhän minä osaa käyttää ollenkaan tätä keskustelupalstaa, heti kaikki väärinpäin ;) eli sama uudestaan...

Voisiko joku suositella hyvää gyneä Kuopiosta? Tässä on jonkin aikaa omaa vaavia toivottu ja ajattelin, että olisi hyvä käydä tarkistuttamassa, että kaikki olisi päällisin puolin kunnossa. Mulla on kokemusta vain YTHS:stä ja sinne en enää pääse, kun on jo opiskelut opiskeltu...

Cantti on tosi hyvä! Olen ollut siellä mieslääkärin johtamassa tutkimuksessa, lisäksi käynyt naislääkärillä normitarkastuksissa, olisiko hänen nimensä Pirjo ja jotain! Mukava ja ystävällinen paikka!

Itsekin käynyt aina terveystalossa kuopiossa (juna-asemaa vastapäätä). Todella asiallista ja luotettavaa palvelua samaiselta Purkuselta. Ei todella valittamista. Suosittelen!

Mä kävin tuolla kantissa gynellä ja empä vois vois hirveesti kehuu. Lääkäri oli töykeä ja kiireinen, en nyt viitsi nimee paljastaa. Käsittely oli kovakouraista. Ei jäänyt hyvä maku suuhun paikasta. Valitsen kyl tulevaisuudessa toisen paikan vaikka tätä paikkaa mulle kehuttiin

Kiitoksia kaikille aikoinaan vastanneille! Vasta nyt sain sitten varattua ajan ja juuri tuolle kehumallenne Raija Purkuselle. Kärvistelin vielä pari kiertoa, mutta kun tulosta ei syntynyt, niin parempi mennä oman mielenrauhan takia tarkistuttamaan tilanne...

Yhteistyössä