Helmiä sioille.Mitä kierroksia? Sun kannattais nyt itse rauhottua ja lukea näitä viestejä, ei täällä harmaat ylikierroksilla käy.
Helmiä sioille.Mitä kierroksia? Sun kannattais nyt itse rauhottua ja lukea näitä viestejä, ei täällä harmaat ylikierroksilla käy.
Mitä mun mielipide sun määritelmääsi liittyy?No onko Lokka sun mielestä haitaksi vai hyödyksi? Pitäisikö hänet palauttaa Marokkoon?
Miten se nyt tähän liittyy?Lokka on rohkeasti puhunut kaikkien niiden pikkutyttöjen suulla jotka ovat raiskattu/tapettu, ja joita on ahdisteltu Oulussa/muualla Suomessa turvapaikanhakijoiden toimesta.
Täytyisi osata hiukan suhteuttaa asioita.Mitä mun mielipide sun määritelmääsi liittyy?
Onko hän syntynyt muualla? Elääkö hän meidän kustannuksella? Onko tuomittu rikollinen?
Siten, että Lokka on ollut Suomelle hyödyksi.Miten se nyt tähän liittyy?
Käsitykseni mukaan on kaikkea tuota. Pitäisikö hänet sinun mielestä karkottaa takaisin Marokkoon?Mitä mun mielipide sun määritelmääsi liittyy?
Onko hän syntynyt muualla? Elääkö hän meidän kustannuksella? Onko tuomittu rikollinen?
Miten luokittelisit omat ”keskustelutaidot”?nää kaks naikkosta taas vääntää aiheen johonkin ihan muuhun, taitaa olla keskustelukyvyssä heillä toivomisen varaa.
Ei kiinnosta juupas eipäs hiekkalaatikkoleikit.
Eikö Lokka saa palkkaa työstään?Käsitykseni mukaan on kaikkea tuota. Pitäisikö hänet sinun mielestä karkottaa takaisin Marokkoon?
Ei suomen kansalaista voi karkoittaa, ei mun mielipiteellä merkitystä ole.Käsitykseni mukaan on kaikkea tuota. Pitäisikö hänet sinun mielestä karkottaa takaisin Marokkoon?
aiheeseen liittyenkö?Miten luokittelisit omat ”keskustelutaidot”?
nää kaks naikkosta taas vääntää aiheen johonkin ihan muuhun, taitaa olla keskustelukyvyssä heillä toivomisen varaa.
Ei kiinnosta juupas eipäs hiekkalaatikkoleikit.
osaat siis käyttää juutuubia, kivat sulle.
Joo osaan, haluukko että opetan sullekkin?osaat siis käyttää juutuubia, kivat sulle.
Ei kiitos, työssäni teen sinne materiaalia joten luulen osaavani kyllä käyttää.Joo osaan, haluukko että opetan sullekkin?
"Suomen korkeinta eli 385 euron suuruista kokouspalkkiota maksetaan valtuutetuille Helsingissä. Alimmat palkkiot yli 100 000 asukkaan kunnista ovat Lahdessa ja Oulussa, joissa valtuutetut saavat tyytyä 150 euron palkkioon/kokous."Eikö Lokka saa palkkaa työstään?
Lokka tekee kyllä tärkeää työtä."Suomen korkeinta eli 385 euron suuruista kokouspalkkiota maksetaan valtuutetuille Helsingissä. Alimmat palkkiot yli 100 000 asukkaan kunnista ovat Lahdessa ja Oulussa, joissa valtuutetut saavat tyytyä 150 euron palkkioon/kokous."
Tiedä sitten kuinka monta kokousta Oulussa pidetään vuodessa.
En tiedä Lokan vuosituloja ja en sitäkään mistä ne muodostuvat.Lokka tekee kyllä tärkeää työtä.
Tiedämmekö mikä Lokan vuositulo on? Sitä et tuossa maininnut...
Mulla olis kyllä pikku vastalause tuohon.Ei kiitos, työssäni teen sinne materiaalia joten luulen osaavani kyllä käyttää.
Osaan myös pysyä ketjun aiheessa, tarviitko sä siihen vinkkejä?
No osaat sillon kun keskityt aiheeseen etkä toisen mollaamiseen siitä ettei mielipiteet kohtaaOsaan myös pysyä ketjun aiheessa, tarviitko sä siihen vinkkejä?
Mei parka siinä makaa, ja kuvaa kyllä melko hyvin hassua harmaata.Niin surullista, jos asia on näin...
Edelleen,kannatta lukea kuka tässä ketjussa haukkuu muita.Mulla olis kyllä pikku vastalause tuohon.
Se, että pysyy aiheessa ei oikein riitä ollakseen hyvä ja reilu keskustelija...vaikka et sinä kyllä kovin usein aiheessa pysy.
Rakennat olkiukkoja ja menet henkilöihin kaikissa keskusteluissa, siksi ne menevät plörinäksi. Muut keskustelijat eivät ota sinua vakavasti ja alkavat itsekin pelleillä, koska
a) se on ihan kivaa
b) olettavat sen olevan keskustelun luonne
ps. nyt voit harmautesi turvin lällättää, että se oli joku muu - et sinä.
Noh, laitetaan vielä yks jouluinen karkkikeppi kaupanpäälle.Edelleen,kannatta lukea kuka tässä ketjussa haukkuu muita.
Pipipää, femakot ym