Guten Morgen! Saksalaislehti julkaisi jutun: Vuoden luuseri maapallolla!

  • Viestiketjun aloittaja Sehr hyvä valinta
  • Ensimmäinen viesti
Mitä mun mielipide sun määritelmääsi liittyy?
Onko hän syntynyt muualla? Elääkö hän meidän kustannuksella? Onko tuomittu rikollinen?
Täytyisi osata hiukan suhteuttaa asioita.

Montako pikkutyttöä Lokka on raiskannut/tappanut?
-Aivan, ei ainuttakaan!

Montako pikkutyttöä Lokka on pelastanut puheillaan?
-Aivan, Lokka on saanut ihmisten silmät avautumaan ja luonut rohkeutta puolustaa meidän pikkutyttöjä! Vaikka poliisi on tätä mieltä:

 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Eikö Lokka saa palkkaa työstään?
"Suomen korkeinta eli 385 euron suuruista kokouspalkkiota maksetaan valtuutetuille Helsingissä. Alimmat palkkiot yli 100 000 asukkaan kunnista ovat Lahdessa ja Oulussa, joissa valtuutetut saavat tyytyä 150 euron palkkioon/kokous."


Tiedä sitten kuinka monta kokousta Oulussa pidetään vuodessa.
 
"Suomen korkeinta eli 385 euron suuruista kokouspalkkiota maksetaan valtuutetuille Helsingissä. Alimmat palkkiot yli 100 000 asukkaan kunnista ovat Lahdessa ja Oulussa, joissa valtuutetut saavat tyytyä 150 euron palkkioon/kokous."


Tiedä sitten kuinka monta kokousta Oulussa pidetään vuodessa.
Lokka tekee kyllä tärkeää työtä.
Tiedämmekö mikä Lokan vuositulo on? Sitä et tuossa maininnut...
 
Ei kiitos, työssäni teen sinne materiaalia joten luulen osaavani kyllä käyttää.
Osaan myös pysyä ketjun aiheessa, tarviitko sä siihen vinkkejä?
Mulla olis kyllä pikku vastalause tuohon.

Se, että pysyy aiheessa ei oikein riitä ollakseen hyvä ja reilu keskustelija...vaikka et sinä kyllä kovin usein aiheessa pysy.

Rakennat olkiukkoja ja menet henkilöihin kaikissa keskusteluissa, siksi ne menevät plörinäksi. Muut keskustelijat eivät ota sinua vakavasti ja alkavat itsekin pelleillä, koska
a) se on ihan kivaa
b) olettavat sen olevan keskustelun luonne


ps. nyt voit harmautesi turvin lällättää, että se oli joku muu - et sinä.:sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mulla olis kyllä pikku vastalause tuohon.

Se, että pysyy aiheessa ei oikein riitä ollakseen hyvä ja reilu keskustelija...vaikka et sinä kyllä kovin usein aiheessa pysy.

Rakennat olkiukkoja ja menet henkilöihin kaikissa keskusteluissa, siksi ne menevät plörinäksi. Muut keskustelijat eivät ota sinua vakavasti ja alkavat itsekin pelleillä, koska
a) se on ihan kivaa
b) olettavat sen olevan keskustelun luonne


ps. nyt voit harmautesi turvin lällättää, että se oli joku muu - et sinä.
Edelleen,kannatta lukea kuka tässä ketjussa haukkuu muita.
Pipipää, femakot ym
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
  • Rakkaus
Reactions: Elena777

Yhteistyössä