~Great Girls~

Vaikka olenkin tuolla "mukana myös"-osiossa, niin voisiko sinne merkailla noita minun pudotus-lukemia, jos se jotenkin lisäisi motivaatiota :) Eli pitkän aikavälin tavoitteena on jopa 30 kg :whistle: Mutta nyt siis pudotusta 1,7 kg.
 
No mun pitkan aikavalin tavoitteena on hmm.. no normaalipainon raja olis se joku 78kg, sinne on matkaa ikava kylla melkein 40kg :D Mut mun eka tavoite on alle sadan. Sit siita ehka 95-90. Muistan sillon kun painoin jotain 90-95kg olin tosi itsevarma ja tyytyvainen itseeni. Talla hetkella se on vahan kadoksissa :ashamed: Mutta kovasti yritetaan taas, nyt uudella motivaatiolla :- )
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............pillerit pois 11pv
kiharapää........kp1/30-35.......yk15
Lumo..............kp8/28-35.......yk3
Arcatha...........kp14/28............yk 14.....
yöperhonen.....kp15/28...........yk10
drakonia..........kp23/n.30........yk2.....(-)4.5kg/20kg
tch..................kp27/28-30......yk2
Piglet...............kp28/29...........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiukkutäti........kp35/30-34......yk18
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOO


Selis................kp6/30.............yk8....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp10/28...........yk4....18kg


KOLMATTA KAIPAILEE


jojo369.........kp7/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
Emmama......kp21/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
hyrskylän muori

NELJÄTTÄ TOIVOOPI


nelosenkaipuu..kp50/31-90......yk3....10kg


VIIDETTÄ UNELMOI


Sinderella......kp32/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg



MUKANA MYÖS

tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET

äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben



 
Tii-tikkä, mä merkkasin sulle pudotuslukemat!

drakonia, mulla ois toi normaalin raja varmaan jossain 70-72kg paikkeilla. Luulen kyllä että voisin olla aika hoikka jo noilla lukemilla. Nyt oon aatellu että jos pääsis alle 80kg niin oisin tyytyväinen, ihan en ennen joulua taida enää keretä.
 
:wave: Moi taas...taidatte olla aktiivisia painon seuraajia? Itse ajattelin aloittaa kuntoremontin alkuvuodesta ja lähteä mukaan sellaiseen seurantaryhmään, jossa kartoitetaan raskausdiabetesriskiä ja annetaan ohjeita parempaan elämään :whistle: Nyt on muutaman vuoden hormoonohöyryille eli pillereille laitettu stoppi ja odotetaan elimistön suurta puhdistautumista kuin kuuta nousevaa :saint: Joko se joku plussasi?

 
drakonia, mulla lähti kanssa nyt toin kaks kiloo pois kun taas palasin normaaliin rytmiin ja syömisiin. Ihanaa että on joku muukin ketä on alottanut elämäntapa remontin :D . Mä oon sitten taas liittynyt keventäjiin eli samoilla linjoilla mennään että merkataan syömiset.
Nyt alkaa kilot karisee eiks je!
 
Nonii loistavaa :D
Nyt tulee tuloksia! Talla hetkella oon tosi motivoitunu varsinkin kun paino on lahteny laskuun niin se kylla kummasti motivoi!! Samalla kun ajattelen etta painon pudotus voi auttaa raskautumiseen :heart:
 
Täällä on tänään kp 1/30-35 yk 15..

Ei kummempaa..

Kohta pitäisi varata aikaa meidän pennulle eläinlääkärille.. Kun on sen juuri 12 viikkoa jouluviikolla.. Niin siinä on yksi tai kaksi päivää mahdollisuus saada rokotusaika..

-KP-
 
tch
Tervehdys!
Mahtuisko porukkaan 28vee naisihminen Oulusta?
Vauvakuume on vaivannu jo ties kuinka monta vuotta mutta nyt sitten olemme puolisoni kanssa päättäneet alkaa tositoimiin... oikeastaan projekti on jo aluillaan mutta mulla on ollu ongelmia pongata ovis noilla mammaksin liuskoilla...nyt sitten ajattelin kokeilla niitä digitaalisia ku oon kuullu niistä pelkkää hyvää!!
Tietenkin tää paino ei ainakaan helpota asiaa, sitä ku on todella paljon mut sanotaan näin että kun saisin pois 15kg niin ensimäinen etappi olis saavutettu!!
Niin... ja tosiaan se että meillä on luovuttaja,olemme siis naispari!! toivon silti että pääsis mukaan teidän porukkaan... joissakin palstoilla olen saanut niin kovat tuomiot siitä että elän naisen kanssa niin täytyy aina varovasti kysyä!!!
Tässä kierrossa ei ollut luovutus kuin kerran, katsoin että se oli turhaa ku en sitä vahvaa plussaa oviksesta pongannu... nyt sitten mennään kp27/28-30 ja yrityskerta olis 2!!
eli jos minut porukkaan otetaan niin saa lisätä listaan!!!
 
tch
drakonia taidetaan siis mennä samoilla lukemilla!! mulla kans tavoitteena päästä alle sadan!! Tiedän että se mulla lähtis vielä suht helpolla mikäli multa vaan löytyis selkäranka :headwall: nyt täytyy vaan yrittää kieltäytyä kaikesta makeasta,tiedän et viikon kahden jälkeen himot on kadonnu!!
 
Tervetuloa munkin puolesta tch :wave: ! Lisäilen sun tiedot listaan. Tsemppiä myöskin painonpudotukseen! Mä oon nyt ite saanut reilussa parissa vuodessa -15kg pois ja se on myös pysynyt pois. Hitaalla tahdilla ois tavote edelleen, mutta joulu on tulossa ja herkut tietty kanssa!

Täällä on onneks täti vihdoin lähtenyt, nyt alkaa oviksen odottelut

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tch:
drakonia taidetaan siis mennä samoilla lukemilla!! mulla kans tavoitteena päästä alle sadan!! Tiedän että se mulla lähtis vielä suht helpolla mikäli multa vaan löytyis selkäranka :headwall: nyt täytyy vaan yrittää kieltäytyä kaikesta makeasta,tiedän et viikon kahden jälkeen himot on kadonnu!!
Sama juttu, nyt ruvetaan yhdes tsemppaan kaksnumeroisile luvuille :D

Maki tiian et ma pystyisin siihen ihan helposti, jos vaan soisin niinkun normaalisti syodaan. Laihdutin tasan vuosi sitten sen 15kg 3ssa kuukaudessa se lahti kuin itsestaan, kun jatin herkut pois. Mut sit ku se meni taas overiks nii ne tuli takas. Haastavinta olis siis ensin pystya jattamaan ne herkut pois ja sen jalkeen viela pitamaan se :D

Tosin oon katunu kilojen takaisin syomista todella paljon ja en jaksanu viime kevaana ees pahemmin va"litta"a" siita, talla kertaa jos todella saan sen alle satasen niin teen kaikkeni ettei se enaa nouse ikina yli 100. Voin oikeasti tosi huonosti, vaikka ajattelee etta se on vaan 20kg, nii se merkitsi tosi paljon mun itsetunnolle/hyvinvoinnille ja nyt mulla on tosi kova motivaatio, etta tulee saavutuksia. =)
 


ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............pillerit pois 11pv
kiharapää........kp2/30-35.......yk15
Lumo..............kp9/28-35.......yk3
Arcatha...........kp15/28............yk 14.....
yöperhonen.....kp16/28...........yk10
drakonia..........kp24/n.30........yk2.....(-)4.5kg/20kg
tch..................kp28/28-30......yk2
Piglet...............kp29/29...........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiukkutäti........kp36/30-34......yk18
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg



TOISTA TOIVOO


Selis................kp7/30.............yk8....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp11/28...........yk4....18kg




KOLMATTA KAIPAILEE


jojo369.........kp8/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
Emmama......kp22/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
hyrskylän muori



NELJÄTTÄ TOIVOOPI


nelosenkaipuu..kp51/31-90......yk3....10kg



VIIDETTÄ UNELMOI


Sinderella......kp33/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg



MUKANA MYÖS


tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


PLUSSANNEET


äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben

 
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
mutta joulu on tulossa ja herkut tietty kanssa!

Mun onni on onneksi se, etta
1. en oikein vieta joulua
2. taalla ei myyda mitaan suomalaisia jouluruokia

Joten en oikein saa mitaan herkkuja vaikka haluaisin :D
Taalla ne on suklaatkin pahoja.
Meillä noi herkut näkyy töissä! Saadaan konvehtirasioita ja keksejä, pullaa ja kaikkea hyvää! Nyt oon tän viikon pystynyt olemaan tosi tiukkana enkä oo syönyt mitään!
 
Onneks olkoon "kääpä" :D :hug:
Saakkelin menkat taas myöhässä...Miks hitossa ne ei voi olla vaan säännölliset... :kieh: Peeveli sentään...Joka kuukaus enemmän tai vähemmän sama homma..sit alkaa miettiä kaikenlaista... :snotty: Kiukuti, kiukuti |O
Onneks haukku taas piristi mua ja meni "äipän" mieliksi nopeasti pissille ja kakalle, tässä kelissä =) Kovin tossa katsoo mua ja makkariin päin, et "äippä nukkumaan jo sieltä!!"
 
Onneks olkoon drakonia ! :flower: !

kiukkutäti, mullakin oli ennen epäsäännöllinen kierto, joten tiedän tunteen :hug: . Mulla auttoi eka raskaus säännöllisyyteen ja laihdutus.

Tänään ois vapaapäivä, ihanaa kun nukuttiin esikoisen kanssa hiukan yli seittämään saakka. Silti vielä väsyttää kun eilenkin tuli katottu BB....
 
tch
Paljon onnea drakonia :flower: !!!
Tässä itsekin mietin tuota joulua... mutta luulen että pääsen aika helpolla, no kinkkuahan ei voi vastustaa eikä myöskään lanttulaatikkoa mutta noi on todella pieni paha jos miettii sitä kaikkea herkkua mitä on tarjolla!! En tiedä pitäiskö yrittää kieltäytyä vai sitten sallia jonkun asteinen herkuttelu aattona!! jos sen jälkeen sitten ruoskis itteään?!?! tosin..jos mulle antaa pikkusormen niin vien koko käden :kieh:
Mites te ootte muuten punninnu,siis mikä päivä?

Asiasta kukkaruukkuun, mistä tunnistaa jos on vaik kysta tai endo?? Oon täs miettiny tätä kiertoa ku heti oviksesta lähtien mulla on munasarjat ollu todella kipeenä, oikeastaan pelkästään vasen? Jouduin ottamaan pari särkylääkettä ku kipu ylty ihan jalkaan asti?? Vai tekeekö hormoonit mulle temppuja?
Sitten voisin tiedustella tällasta asiaa että on täällä ketään jolle mammaksin ovistestit ei ole näyttäny kirkasta plussaa mutta esim.tällä digitaalisella mittarilla on tullu???

Eiköhän nää utelut nyt jo riitä :x =)
 
Selis:Mulla olis varmaan toi laihdutus sitten se vaihtoehto...Kun ei kerta raskautta tarvitse "pelätä".. :ashamed:
Pakko ruveta taas karppailemaan...en saa muuten painoa pudotettua..Huoh!
Mun kummitätini on laihduttanut 40kg ja näen vuorotellen unia, jossa äijäni on pettänyt minua tai kummitätini tulee uuden laihtuneen olemuksensa kanssa kyselemään miten paljon MINÄ olen laihduttanut... :/
Kai alitajuisesti ruoskii itseään jo unissaankin..
 

Yhteistyössä