~Great Girls~

Hui, kun on inhottava ilma! Olin koiran kanssa lenkillä ja tuuli tosi kylmästi ja ajoittain tihkutti, yäk. Helppo on sitten miettiä onko motivaatiota lähtee ulos tossa kelissä.

Pari päivää tarvis vielä jännäillä tuleeko täti vai ei, mulla on sellanen olo että tätihän sieltä tulee...
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............pillerit pois 11pv
Lumo..............kp1/28-35.......yk3
Arcatha...........kp7/28.............yk 14.....(-)2kg/35kg
yöperhonen.....kp8/28............yk10
drakonia..........kp16/n.30........yk2.....(-)4.5kg/20kg
Piglet...............kp21/29...........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp23/32-35......yk14
kiukkutäti........kp28/30-34......yk18
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOO


Selis................kp29/30...........yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp3/28.............yk4....18kg


KOLMATTA KAIPAILEE


Emmama......kp14/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp34/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
hyrskylän muori

NELJÄTTÄ TOIVOOPI


nelosenkaipuu..kp43/31-90......yk3....10kg


VIIDETTÄ UNELMOI


Sinderella......kp25/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg



MUKANA MYÖS

tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET

äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben




 
Tosiaan on järkky keli, mutta toisaalta joulun läheisyys jo lämmittää. Minulla on tässä marraskuussa pari tosi ikävää juttua (=sellaista jännittää ja ahdistaa etukäteen) ja niistä kun on yli päästy, pääsen virittäytymään todelliseen joulutunnelmaan. Oikeasti kuukauden päästä on joulu jo ihan ovella. Ja jos tässä kierrossa ei tärppää, niin onneksi joulua odotellessa on mukava sängyssäkin pyöriä ;)

Tässä kierrossa toiveet ei ole korkealla. Ollaan sairasteltu koko perhe ja päälle vielä hankalat työvuorot niin ei kovin paljoa romantiikka kuki. Tässä lähipäivinä pitäisi jaksaa ja ehtiä, jos aikoo tässä kierrossa tsempata. Se vaan on niin haluja latistavaa, kun alkaa kalenterin kanssa sekstailemaan. Mutta katsotaan, jos ei nyt niin ehkä ensi kuussa.

Hassua muuten, että jotenkin en nyt osaa ollenkaan ajatella itselleni loppukesän tai syksyn vauvaa vaan jotenkin ajattelen jo, että se on sitten talvivauva mihin tähdätään. Ei siis ole toiveet korkealla, kun ei haaveillakaan jaksa!

No mutta plussaillaan nyt kuitenkin toivottavasti niitä elokuun vauvoja :)
 
kiharaapää ompas söpö hauvavauva! :heart: Ihan meinaa itellekin nousta koira kuume vaikka meillä on kaksi rapatassua nurkissa pyörimässä.

Lumo ja kaikki muutkin joille täti on kurvannut :hug: Ensi kierrossa sitten! Eikös niin.

Mä kärvistelen täällä tädin armoilla, että osaa tehä välillä kipeetä! Yritän kauheesti olla reipas ja hyväntuulinen uudessa duunissa, vaikka ei ihan koko aikaa tunnu siltä että jaksaisi ja viitsisi. Jännityksellä odotan tuon työmatkan vaikutusta painoon... Koitan pitää edes vähän huolta tuosta ruokavaliosta. Vaikeaa se kyllä tuntuu olevan kun eilenkin piti alkaa neljän jälkeen vääntämään ruokaa ja samalla hoitaa tyttö päiväunille. Ja kotikin kaipaa jotain pientä, tosin meidän imuriin tuli joku mystinen vika.. :kieh: Ja lisäksi eilen saatiin 5mottia puita, jotka kannettiin miehen kanssa sisälle kun tyttö nukkui. Ei siinä paljon päivää jäänyyt omiin juttuihin. Oltiin miehen kanssa molemmat ihan käsittämättömän väsyneitä illalla ja taisteltiin unta vastaan niin kauan että saatiin tyttö nukkumaan. Hirveää yrittää väkisin pysyä hereillä... Olipas taas höpinää, taidan tosissani ottaa ilon irti tästä aamusta kun mies on jo töissä ja tyttö vielä nukkuu. Kai se pitäisi alkaa kattelemaan vaatetta ja kammata naama niin pääsis lähtemään kohta töihin.
 
kiharapää, aivan ihana pentu :heart: ! Mäkin haluun tollasen |O !

Lumo :hug: , mä tuun ihan varmaan huomenna sun perässä! Meillä lähtee sit jo yk8, esikoinen tärpäs aikoinaan paljon nopeemmin!

marleena, sä oot ainakin eilen saanu hyötyliikuntaa :) .

 
aika paljon olen tätä sivustoa ja tätä pinoa yleensäkin seuraillut, nyt vasta rohkenen pompata mukaan :wave:

Itsestä sen verran että meillä on jo 2 lasta, tyttö ja poika. 3 siis toivotaan niiiiin kovasti mutta mutkis jonkinverran matkassa
:headwall: :headwall:

yritystä kesästä asti, elokuussa viimeksi tullut menkat, raskaana en ole eikä lääkäri vielä halua tehdä mitään jotta sais kuukautiset käynnistymään. Monta kuukautta siis mennyt vallan hukkaan kun ei ole ovulaatiota :'( . Masentaa ihan hirveesti tää tilanne, varsinkin kun ystävällä niin kauniisti vatsa pyöristynyt. Onnellinen toki olen hänen puolesta mutta myös vähän kateellinen :ashamed:

Siinäpä ois nyt alkuun jotain miusta :ashamed:
 
Kiharapaa aivan ihanan lutunen koira :)

Lumo :hug: :hug:

Tervetuloa mukaan hyrskylan muori! :)

Ei mullakaan oo kovin suuria toiveita talle kierrolle. En edes tieda tuleeko mulla ovista, kun ei mitaan merkkeja ole suuntaan eika toiseen! Saa nahda miten pitkaksi taakin kierto venyyyyyyy.. raivostuttavaa. No koitetaan tassa viela, yrittanytta ei laiteta. :heart:

Viikonloppuna haksahdin taas vauvanvaatteisiin :ashamed: :D Mulla alkaa olla niita aika pino :p
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............pillerit pois 11pv
Lumo..............kp2/28-35.......yk3
Arcatha...........kp8/28.............yk 14.....(-)2kg/35kg
yöperhonen.....kp9/28............yk10
drakonia..........kp17/n.30........yk2.....(-)4.5kg/20kg
Piglet...............kp22/29...........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp24/32-35......yk14
kiukkutäti........kp29/30-34......yk18
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOO


Selis................kp30/30...........yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp4/28.............yk4....18kg


KOLMATTA KAIPAILEE


Emmama......kp15/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp35/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
hyrskylän muori

NELJÄTTÄ TOIVOOPI


nelosenkaipuu..kp44/31-90......yk3....10kg


VIIDETTÄ UNELMOI


Sinderella......kp26/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg



MUKANA MYÖS

tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET

äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben



 
ääh, tää on niin kamalaa! Näin unen jossa testasin niin selkeen plussan kun olla voi :heart: :'(
Kyllä inhotti herätä...tosin testi jonka unessa tein, siihen tulee punaiset viivat niin unessa ne oli siniset =)

Täytyy kai kohta puoleen alkaa lääkäriä pommittaa jotta sais menkat taas käyntiin.

Muutenkin täällä ilma sellanen, että tekisi mieli vaan pysytellä peiton alla. Noitten muksujen takia vaan on pakko joka aamu käynnistyä. Just laitoin eka luokkalaisen kouluun, asumme maalla joten koulutaksi sitä kuljettaa. Nyt hetki aikaa tässä palstailla ennen kun pikku-ukko 3v heräilee :heart: Loppuviikko meneekin kotosalla sairaslomalla, niskat niin jumissa ettei työnteko onnistu mutta palstalla kyllä kestää istua kun on kunnon lääkitys :p
 
Selis :hug: toivotaan nyt kuitenkin ettei se täti sieltä tulisikaan.

yöperhosella on kyllä aika suloinen perheenlisä. Onneksi meillä on vielä aika hyvin muistissa se ah niin ihanan raivostuttava pentuaika. Nyt alkaa vasta huomaamaan että nuo koirat on alkaneet edes vähän aikuistua...ja nuorempi heistä on siis jo pari vuotias ja vanhempi vuoden vanhempi...

Voi kun olisikin ihanaa käpertyä peiton alle, mutta ei taida onnistua. Nytkin roikun täällä vaikka pitäisi kotitöitä saada tehtyä kun likka vetää päikkäreitä. Kerrankin saisi rauhassa puuhastella niin jumituin tänne... :p Täällä on edelleen täti kylässä ja ootan vaan että häipyisi niin olisi kaikin puolin helpompi ja mukavampi olla.

Mun hyötyliikunta on vähän päässyt hyytymään heti alkuunsa. Maanantaina kävelin reippaana töihin ja kannettiin puut sisälle. Tiistaina olikin anoppi katsonut vahingossa väärin mun töiden alkamisen ja soitin aamulla kun sitä ei kuulunut niin se heitti mut töihin kun en olisi enää ehtinyt kävellen. Molempina päivinä on mies sitten hakenut mut töistä ja tänään mies vei mut töihin ja sopi anopin kanssa että anoppi kyytii mut kotiin kun satoi vettä... No varmaan huomenna sitten kävelen kotiin, ellei mies taas ystävällisyyttään pyydä äitiään kuskaamaan mua... No enköhän mä ehdi vielä kävelläkin tuota matkaa ihan riittävästi...
 
marleena, kyllähän tää pentuaika on välillä aika rankkaa, tuolle vanhemmalle alkanut kyllä tulla edes hieman järkeä päähän :) ja tuo nuorimmainenkin onneksi niin tottelevainen että voi ulkona kulkea vapaasti, toisin kuin vanhempaa ei voisi edes ajatella päästävänsä irti koiratarhassa :D
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............pillerit pois 11pv
Lumo..............kp3/28-35.......yk3
Arcatha...........kp9/28.............yk 14.....(-)2kg/35kg
yöperhonen.....kp10/28...........yk10
drakonia..........kp18/n.30........yk2.....(-)4.5kg/20kg
Piglet...............kp23/29...........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp25/32-35......yk14
kiukkutäti........kp30/30-34......yk18
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOO


Selis................kp1/30.............yk8....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp5/28.............yk4....18kg


KOLMATTA KAIPAILEE


jojo369.........kp2/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
Emmama......kp16/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
hyrskylän muori

NELJÄTTÄ TOIVOOPI


nelosenkaipuu..kp45/31-90......yk3....10kg


VIIDETTÄ UNELMOI


Sinderella......kp27/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg



MUKANA MYÖS

tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET

äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben





 

Yhteistyössä