~Great Girls~

Selis, mulla ois nyt rv 3+2, joten ei kyl vielä näkyis. Kummankin lapsen aikaan oon plussannut tasan 3+6 ja silloinkin todella haamujen haamun.
Mäkin oon malttamaton ihminen, joten hyvä vaan että apteekki ei oo nurkan takana. Ja hyvä ettei oo rahaa tilillä, muuten menisin netistä tilaamaan testejä.

Mua pissattaa aika usein, vaikka en mielestäni juokaan kauheesti. Aineenvaihdunta on siis kiihtynyt selvästi syystä X.

Esikoisen alkuodotuksessa painoin 96kg, raskauden lopussa painoin 88kg ja sairaalasta päästyäni painoa oli 85kg. Eli voi se mennä isolla ihmisellä niinkin päin. Toisen lapsen alkuodotuksessa painoin 104kg ja raskauden lopussa painoin 103,5kg.
Mulla on paino yleensä noussut sit imetyksen loppumisen aikaan, jolloin voi syödä taas ihan mitä tahansa! :ashamed:

Alaselkä on pikkasen kipeytynyt...näinköhän nää haaveet taas karisee.. :(
 
jojo, mä luulen että mulla on kanssa jotain 3-3+2 menossa (siis jos oon raskautunut) eli ei täälläkään plussaa vielä pitäiskään näkyä. Monestihan plussa näkyy vasta 4+ tai mä sain esikoisesta ainakin haamun tosi myöhään. Eikä se haamu ikinä ees vahvistunu kun uudelleen testailin.
Miten sun paino laski raskaudessa noin hyvin? Tarkkailitko syömistä jotenkin vai miten oikeen onnistuit? Kuulostaa lohdulliselta ettei lihois ihan hirveesti raskauden aikana!
 
No mä en esikoisen odotusaikana vaan tajunnut syödä riittävästi. Odotin vielä koko kesän läpi (neiti syntyi lokakuussa), joten sillon ei ees ruoka oikein maistunut. Poikaa odotin joulun yli (syntyi maaliskuussa), joten aloin leipoo joulutorttuja jo lokakuussa. Ja sillon kans pidin huolen, että syön tietoisesti enemmän. Tyttö oli syntyessään alle 3kg ja häntä piti pakkosyöttää kolmen tunnin välein. Se oli rankkaa. Pojan odotusaikana mulla oli selvästi tähtäimessä terve yli 3kg lapsi (oli 3100g). Mun aineenvaihdunta vaan on semmoista, että en liho raskauden aikana, mutta heti sen jälkeen sit oikein tuplasti.
 
Tervetuloa Jeju! :)

Jannat paikat teilla Jojo ja Selis! Plussia tilauksessa :) Toivottavasti minakin saan omani! Ovisaika alkaa olla kasilla, ellei kierto veny. Mulla ei ole nyt mitaan ovistestia, mutta mennaan silla, etta pupuillaan tarpeeksi usein : >
 
Jospa listan päivittäjä siirtäisi mut tuonne "mukana myös"-otsikon alle muutamaksi kuukaudeksi, niin ei tulisi itsekään turhaan noita kiertopäiviä ajateltua. Nyt tulin siihen tulokseen että haluan painoa pudotettua tiettyyn rajaan ennen raskautumisyrityksiä (vaikkei paino esteenä ollut ekallekaan raskaudelle). Alkoi vaan nyt itseä ärsyttämään tämä KOKO, joten aion keskittyä vain painonpudotukseen pari kuukautta.
Ja senkin takia, että voisi taas sekstailla milloin huvittaa/haluttaa eikä tarvi miettiä oikeita päviä ja gynen neuvoja siitä kuinka olisi hyvä "pidättäytyä" muutamia päiviä ennen h-hetkeä...

Ja plussa-tuulia kaikille muille =)
 
tii-tikkä, siirrän sunt tonne "mukana myös" porukkaan. Kovasti tsemppiä painonpudotukseen!

Kiitos drakonia, plussaa mäkin toivoisin :D .

jojo mullakin paino nousi aluksi kohtuudella esikoisen odotuksessa. Sitten tuli yht äkkiä hirveesti ja johtu raskausmyrkytyksestä (nestettä kerty niin paljon kroppaan). Mäkin laihduin ensiks kun pumppasin maitoo, mutta myöhemmin tuli hirveesti takas. Painoin keväällä 2007 103kg ja nyt oon saanut noin lukemat 88kg, hitaasti on lähtenyt mutta eipä sitten tuu niin helposti takasinkaan!
 


ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............pillerit pois 11pv
Arcatha...........kp5/28.............yk 14.....(-)2kg/35kg
yöperhonen.....kp6/28............yk10
drakonia..........kp14/n.30........yk2.....(-)4.5kg/20kg
Piglet...............kp19/29...........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp21/32-35......yk14
kiukkutäti........kp26/30-34......yk18
Lumo..............kp32/28-35......yk2
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOO


Selis................kp27/30...........yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp30/28...........yk?....18kg


KOLMATTA KAIPAILEE


Emmama......kp12/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp32/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg


NELJÄTTÄ TOIVOOPI


nelosenkaipuu..kp41/31-90......yk3....10kg


VIIDETTÄ UNELMOI


Sinderella......kp23/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg



MUKANA MYÖS

tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET

äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben

 
Huomenta. Tänään testattu haamujen haamu (aikaisemmin tuli jo roskishaamu), nyt sentään tuli testiajan sisällä. Haamu on todella todella haalea ja tässä voi nyt sitten käydä kummin vain. Toivotaan ja rukoillaan että haamu jaksaa vahvistua plussaksi ja pysyy menossa mukana aina syliin saakka! Paino pikemminkin nousee kuin laskee, hitto vieköön... :kieh: Nyt ei auta kuin odottaa mitä aika tuo.
 
Juu varovaisesti vielä suhtaudutaan, kun ei tiedä miten tässä käy... Koko ajan tuntuu että menkat olisi alkamassa. Viikon sisään luulisi nyt sitten selviävän tuleeko täti vai vahvistuuko haamu. En millään kestäisi odottaa. Mulla alkaa työtkin nyt uudessa paikassa huomenna. Alkaa tulemaan vähän liikuntaa lisää tähän elämään kun työmatka on reilu 3kilsaa suuntaansa... Ja perheen ainut auto miehelle kun tarvii sen työmatkoihinsa..
 
Mun tarvii jaksaa jännäillä vielä muutama päivä, oispa ihanaa jos itekin sen plussan saisi.

Oliko sulla marleena oireita etukäteen vai tuliko ihan yllärinä. Tsemppiä nyt uuteen työhön. Toi 3km on kuitenkin ihan inhimillinen matka. Mä oon kävelly monesti bussipysäkille viiden kilsan päähän Hyvähän se on että saa liikuntaa.
 
Kiitti Selis, ei mul kyllä vielä oo menkat alkaneet, mutta 17 vuoden kokemuksella voin sanoa, että oireet ovat hyvinkin tutut. :( Ärsyttää ja veetuttaa, miten pitikin näin isänpäivään osua tää kipuilu...
Mikromilli oli verta tullut tänään kuppiin, joten siitä se käynnistyy pian...
 
jojo :hug: .

Mä oon ihan tulisilla hiilillä. Tänään oli illalla niin hirveetä kuvotusta että heti tuli mieleen et oisko voinu olla jotain?? Kyllä nyt niin paljon polttelee nuo testit tuolla kaapissa että on täys työ olla vielä testailematta!
 

ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............pillerit pois 11pv
Arcatha...........kp6/28.............yk 14.....(-)2kg/35kg
yöperhonen.....kp7/28............yk10
drakonia..........kp15/n.30........yk2.....(-)4.5kg/20kg
Piglet...............kp20/29...........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp22/32-35......yk14
kiukkutäti........kp27/30-34......yk18
Lumo..............kp33/28-35......yk2
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOO


Selis................kp28/30...........yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp2/28.............yk4....18kg


KOLMATTA KAIPAILEE


Emmama......kp13/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp33/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg


NELJÄTTÄ TOIVOOPI


nelosenkaipuu..kp42/31-90......yk3....10kg


VIIDETTÄ UNELMOI


Sinderella......kp24/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg



MUKANA MYÖS

tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET

äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben



 
Kökön kökön kökkö!!! Ei auttanut vaikka kuinka toivoi, nyt vaikuttaa syvästi siltä ettämun haamu ei jaksanut vahvistua plussaksi. Tänään alkoi pieni tuhru vuoto ja alaselkä on kipeä (saattaa johtua kyllä myös siitä kun eilen vähän siirsin tiskikonetta kun ei mielyttänyt silmää) ja mahassa paineen tunnetta. :'( Niin vaan taitaa täti kurvata kunnolla kylään. :headwall: Jotenkin en usko että haamu tästä enää tämän jälkeen jaksaa vahvistua. Ihmeen tyyni olo mulla kaikesta huolimatta on, ei edes itketä pahemmin.
 
Kyllä vain, täti tuli oikein kunnolla kylään, toivottavasti ei vedä fyysisesti yhtä heikkoon kuntoon kuin esim. viime kerralla. Eli nyt kp 2/28-30 ja yk taitaa olla jotain 4... Kai, en ole ihan varma mistä alkaisin laskemaan. Vieläkään ei ole tullut mitenkään kauheen paha olo asiasta. Pikemminkin on sellainen olo, että jaa, sen ei sitten ollut tarkoitus tapahtua nyt... Aikaisemmin on kyllä ollut huomattavasti enemmän mieli maassa kun täti on tullut. Ei muuta kuin uuteen kiertoon.
 
Marleena voimia ja jaksamista!

Täällä yritetään pikkuhiljaa palautua eilisestä reissaamisesta (ja kakun syömisestä :whistle: ). Kolmessa paikassa tuli käytyä ja kaikissa oli pöytä koreana ja tämä oli vain mun puolelta, miehen suku asuu "onneksi" sen verran kaukana että sinne onnittelut hoidettiin puhelimitse.

Päivät vähenee, enää 9 jäljellä :) Me päätettiin pitää yrityksen aloitus ihan omana tietonamme, osittain siitä syystä, että jos tulee ongelmia. Mieli vain tekisi hehkuttaa siitä kaikkialle :) onneksi se on täällä mahdollista, etten ukon hermoja koettele koko ajan kotona :saint:
 
Hei tytot!

On niiin vasyny & voimaton olo. Ihana alku viikolle. Todella poikki ja joka paikkaa sarkee ja tanaan piti viela herata hitsin aikasin ku jotain tyomiehia tuli poraamaan seinaa, ihanaa. En ehtiny viikonloppuna kunnolla nukkua ja rentoutua. Ens yona nukun kellon ympari.

Mulla on ens viikolla synttarit. :D

Marleena :hug: :hug:
 

Yhteistyössä