~Great Girls~



ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


drakonia..........kp5/n.30..........yk2.....(-)4.5kg/20kg
Piglet...............kp10/29...........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp12/32-35......yk14
kiukkutäti........kp17/30-34......yk18
Lumo..............kp23/28-35......yk2
Arcatha...........kp24/28...........yk 13.....(-)2kg/35kg
Hope73...........kp37/27-28.....yk4....(-)3.6kg/20kg
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg



TOISTA TOIVOVAT


tii-tikkä...........kp4/28-33........yk30
Selis...............kp18/30............yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp21/28...........yk?....18kg



KOLMATTA KUUMEILEE


Emmama......kp3/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp23/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg



NELJÄTTÄ KUUMEILEE





nelosenkaipuu..kp32/31-90......yk3....10kg



VIIDETTÄ KAIPAILEE


Sinderella......kp14/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg


KUUDETTA KUUMEILEE


Bianca72........kp10/?...............yk?


MUKANA MYÖS


lilo
pisita
nasunen-82
yöperhonen
syttis
tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET

äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben






 
Eli meille haetaan Kääpiösnautseri 6.12. viikonloppuna kotiin..
Tyttö.. Nimeä ei olla vielä päätetty. Täytyy tässä seuraavan viikon aikana katsella nimeä.. Sitten ilmoittaa se tädille, niin rupeaa sitten sitä meidän pentua kutsumaan sillä nimellä..

Aloitin tiistaina 8 päivän työputken, joten en ole ehtinyt koneelle joka päivä..

Ensi viikolla pitäisi saada oma netti taas käyttöön..

KP
 
Kiharapää, onnittelut koiruudesta! Saako udella minkä värinen tulee? Jos vaikka tärppäis sitten kun on muutakin ajateltavaa ja tuohuttavaa :D

Arcatha, ihanaa että satoi lunta! Täällä on tullut vaan vettä :( .

Liukkaat kelit on vielä että oiskohan ovis vasta tuloilla, enpä tiiä. Jotenkin sellanen fiilis ettei tässä kierrossa tuu ainaskaan tärppiä.
 


ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


drakonia..........kp6/n.30..........yk2.....(-)4.5kg/20kg
Piglet...............kp11/29...........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp13/32-35......yk14
kiukkutäti........kp18/30-34......yk18
Lumo..............kp24/28-35......yk2
Arcatha...........kp25/28...........yk 13.....(-)2kg/35kg
Hope73...........kp38/27-28.....yk4....(-)3.6kg/20kg
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOVAT


tii-tikkä...........kp5/28-33........yk30
Selis...............kp19/30............yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp22/28...........yk?....18kg



KOLMATTA KUUMEILEE


Emmama......kp4/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp24/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg



NELJÄTTÄ TOIVOOPI


nelosenkaipuu..kp33/31-90......yk3....10kg



VIIDETTÄ KUUMEILEE


Sinderella......kp15/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg


KUUDETTA TOIVOO


Bianca72........kp11/?...............yk?



MUKANA MYÖS


lilo
pisita
nasunen-82
yöperhonen
syttis
tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


PLUSSANNEET


äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben

 
Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:
Selis: meille tulee musta-hopea.. Tädin kennelissä on vain ja ainoastaan tätä väriä..

KP
Meidän mies totesi eilen, että ensimmäisen kerran, kun halusin vauvan, niin otettiin kissanpentu akuuttiin hätään. Toisen kerran, kun haluan vauvaa, niin pitäisi varmaan ottaa se koira, mutta mies itse ei voi sietää kuolaavia koiria ja itse olen allerginen :LOL: Aikamoinen pulma ;)


Oletteko muut jo tutkineet valmiiksi, että millaiset ajopelit seuraava saa? Olen huomannut viihtyväni vaunusivuilla tutkimassa, mihin kehitys ja tuotevarustelu on johtanut, eikä yritystäkään ole vielä aloitettu :ashamed: Puhumattakaan pienistä vaatteista nettikaupoissa :'( Toivotonta :whistle:
 


ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


drakonia..........kp7/n.30..........yk2.....(-)4.5kg/20kg
Piglet...............kp12/29...........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp14/32-35......yk14
kiukkutäti........kp19/30-34......yk18
Lumo..............kp25/28-35......yk2
Arcatha...........kp26/28...........yk 13.....(-)2kg/35kg
Hope73...........kp39/27-28.....yk4....(-)3.6kg/20kg
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOVAT


tii-tikkä...........kp6/28-33........yk30
Selis...............kp20/30............yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp23/28...........yk?....18kg



KOLMATTA KUUMEILEE


Emmama......kp5/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp25/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg



NELJÄTTÄ TOIVOOPI


nelosenkaipuu..kp34/31-90......yk3....10kg



VIIDETTÄ KUUMEILEE


Sinderella......kp16/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg


KUUDETTA TOIVOO


Bianca72........kp12/?...............yk?



MUKANA MYÖS


lilo
pisita
nasunen-82
yöperhonen
syttis
tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


PLUSSANNEET


äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben



 


Täällä on ovis pongattu. On eilis illasta saakka ollut hirveet kivut tuolla vasemmalla, seisominen ja käveleminen ei oo tuntunut kovin kivalta. Mies on kipeenä eikä peitot oo heilunu, masentavaa. Aattelin mennä kohta vikittelemään sitä kun on jo parempi joskos vielä vaikka kerkeis...
 
:attn: , mä taas täällä harrastan tätä yksinpuhelua... Heh he. Nyt alkaa jo tuo flunssa hiukan helpata ja aattelin lähtee ihan pienelle lenkille ton koiruuden kanssa. On sitä jo koko päivän kärttänyt mun jaloissa.
Sain vielä miehenkin innostumaan, että simpat lähtivät matkaan aamusti, toivottavasti ei ollut liian myöhäistä.
 
Et selis ole ihan yksin. Oon käynyt tässä päivän mittaan kattelemassa mitä tänne kuuluu. En vain ole kirjoittanut nyt itse kun ei ole mitään ihmettä. Vietän laiskaa päivää kotona. Paino ei laske, pikemminkin nousee - ei varmaan johdu yhtään siitä että mun itsehillintä petti täysin eilen kun käytiin miehen kanssa leffassa. Oireita ei sen kummemmin ole menkkoja odottelen alkavaksi loppu viikosta. Kauheesti testit polttelee laatikossa, mutta taidettiin missata täysin tän kierron ovis niin yritän pitää näppini irti niistä. Odottelen että neiti heräilisi kun päätti ottaa ilta tirsat ja meil pitäs tulla viel vieraita tänään poikkeemaan niin ois kiva jos tuo neitikin olisi siinä mukana seurustelemassa - sitähän ne kuitenkin tulee katsomaan... :LOL:
 
Kivaa että joku muukin välillä käy kirjottaas, tuntuu että oon yksin istunu koneella tänään.

marleena-84, mulla paino on kanssa hiukan noussut kun oon nyt viikon ollut flunssassa ja liikunta on ollut ihan minimissä.

Äskön kävin ekan kerran yli viikkoon koiran kanssa lenkillä ja aikas hyvä olo tuli heti alkuunsa. Hölkkäsinkin pienen pätkän. Jospa tää flunssa tästä lähtis niin alkaisin taas kuntoilemaan kunnolla.
 
Moi kaikki!
Mä en jaksa aina myöskään kirjoittaa, joka päivä käyn lukemassa jutut kuitenkin.

Tänään mun painoni oli aamulla 103,9kg!!!! Todella iloinen ole, koska vaikka puoleen vuoteen en nyt ole lahduttanut, niin aiempi laihdutus oli sen verran terveellistä, että ei paino ole noussut takaisin. Aatelkaa, vuosi sitten painoin 119,8kg pahimmillani! Maaliskuun lopussa painoa oli 115kg ja nyt siis jo alle 105kg. Oon ihan pirun tyytyväinen. :D

Me hyödynnettiin miehen kans ovis kahden päivän ajan ja nyt pitäis vielä parisen viikkoa odottaa tuloksia. Oireita ei oo vielä..tissit ovat tosin viime yön aikana kipeytyneet, nännit ja nännipihat aristavat. Tiiä sit mistä sekin johtuu. Järki sanoo mulle kuitenkin, että ei tärpännyt. En tiiä miks on niin varma olo siitä, on vaan.
 
Moi jojo :wave:

Mulla on toi paino nyt noussut hiukan. Hienoa että sulla on ollut laskusuhdanneista ton painon kanssa! Tollainen tasainen lasku on paljon pysyvämpää, hienoa :flower: . Mä painoin puolitoistavuotta sitten 103 ja nyt toi vaaka on näyttänyt 89 pari päivää. Hitaasti ja varmasti on toi paino laskenut. Kuitenkin tuntuu että oon hirveesti kiinteytynyt vaikkei paino oo niin paljon laskenut. Aina välillä tulee noita junnaamisia ettei paino tipu, mutta sitten taas onnaa!

Toivottavasti jojolla tulisi kuitenkin se plussa kun oviskin on hienosti hyödynnetty. Oireista, eihän vielä niitä välttämättä ees näy, mut ens viikolla jo voi jotain ilmaantua ;) .
 


ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


drakonia..........kp8/n.30..........yk2.....(-)4.5kg/20kg
Piglet...............kp13/29...........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp15/32-35......yk14
kiukkutäti........kp20/30-34......yk18
Lumo..............kp26/28-35......yk2
Arcatha...........kp27/28...........yk 13.....(-)2kg/35kg
Hope73...........kp40/27-28.....yk4....(-)3.6kg/20kg
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOO


tii-tikkä...........kp7/28-33........yk30
Selis...............kp21/30............yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp24/28...........yk?....18kg



KOLMATTA KUUMEILEE


Emmama......kp5/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp26/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg


NELJÄTTÄ TOIVOO


nelosenkaipuu..kp35/31-90......yk3....10kg


VIIDETTÄ KUUMEILEE


Sinderella......kp17/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg


KUUDETTA TOIVOO


Bianca72........kp13/?...............yk?




MUKANA MYÖS

lilo
pisita
nasunen-82
yöperhonen
syttis
tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


PLUSSANNEET


äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben
 
Nyt on vieraat kahvitettu ja kuulumiset vaihdettu. Tyttökin on kylvetetty ja laitettu nukkumaan, välillä vaan kuuluu ääntä sen huoneesta että saas nähdä onko neiti eri mieltä tästä nukkumaan menosta. Antaa neidin olla nyt rauhassa jos ei sitten ala itkemään, turhaa tuonne on mennä juttelemaan kun luulee sitten pian ettei olekaan uniaika... Meillä on vauvasta lähtien menty nukkumaan parhaiten niin kun viedään sänkyyn eikä jäädä siihen viereen häiritsemään... :eek: Ja oikeastaan ihan hyvä niin. En tiiä miten käy jos tästä joskus vielä se toinen muksu saadaan että millaista sen kanssa tulee olemaan kun ekan kanssa kaikki on mennyt aika helposti, syödään, nukutaan, leikitää, eikä oikein olla koskaan paljon itketty. Auta armias jos toiselle tulee esim. koliikki tms....

Mahaa juilinut nyt illan aina tasaisin välein. Taitaa olla täti tulossa, ihmettelen vain kun ei sen nyt pitänyt tulla ennen kuin lauantaina! Ja suoraan sanottuna ei kyllä tarviis tulla silloinkaan!
 
Ihana oli tuo halloween lista ja on tan paivanenkin :- )

Tosiaan itse olin viime to todella kipea, pe ja la viiletinki jo kaupungilla ja sunnuntaina sitten sisko ja serkku lahti takaisin kohti suomea. Arki on palannut ja mua vasyttaa ihan kamalasti ja ahdistaa.
Ovis mahdollisesti talla/ensi viikolla? Riippuu kylla tasta hemmetin kierrosta..... jos se ei oo normalisoitunu niin hermostuttaa sekin :(

Ostin viikonloppuna ihania vauvanvaatteita.. en vaan voinut vastustaa :D :D :heart:
 
Kiitos drakonia, mä aattelin piristää meidän listaa noilla kuvilla :D .
Mäkin venailin ihan hirveesti ovista ja liian aikasin sitä oottelinkin kun oli vasta kp20. Eli nyt alkoi mulla tää piinavaihe kun ei tiiä tärppäskö vaiko eikö.

Me mennään kattomaan tänään pientä vauvaa ja se varmaan entisestään nostaa vauvakuumetta. Muutenkin kokoajan tuntuu että tuttavapiirissä tulee kokoajan vauvauutisia. Ehkä meidän vuoro on seuraavaks, ken tietää???
 
Mulla on ollu aika masis / ahdistus kausi tassa viime aikoina. Toivoisin jo etta paasis suomeenki asumaan. Ei oo enaa ku 3-4kk onneksi :- )

Mustaki tuntuu etta koko ajan kaikki saa vauvoja !! Mun serkkuki on raskaana, sain tietaa viime viikolla. Tuntuu etten halua kuulla kenenkaan raskaus/vauvauutisia. Pelottaa ja ahdistaa miettia "varasuunnitelmia" mita teen esim. ensi syksyna jos vauvaa ei kuulukkaan : ( Olen meinaan valmistautunut jaamaan aitiyslomalle :D Koska tyot loppuu.
 
Ei kuulu mitään.

Siitä johtuu minun listahiljaisuuteni :) Kyllä minäkin silti lukemassa käyn ja kiinnitin huomiota Seliksen hienoihin listoihin. Ahkera olet :)

Laihdutusrintamallakin on aika heikkoa. Ei vaan jaksa, vaikka todellakin pitäisi. Viikonloppuna on eräät juhlatkin, joihin olen päättänyt laittaa erään hameen, joka saisi olla sentin kaksi väljempi lantion kohdalta. Kuvittelin, että hameen sisus olisi pienentynyt juhliin mennessä :ashamed:

Vauva-asia meinaa ahdistaa minuakin. Miksi muka raskautuisin nyt, kun ei aiemmin ole onnistanut? Ajoitus on ollut 4 kiertoa aika lailla kohdallaan. Ja kun minulla on vielä taustaa pco:n niin miksi jaksaisin edes toivoa? Harmittaa. Tai tekisi mieli käyttää vähän rankempaakin sanaa. Sitä v-alkuista. Pitäisi unohtaa koko juttu, mutta sepä ei ole ihan helppoa. Olisi hyvä unohtaa koko juttu ja sitten voisi yllättyä iloisesti joskus parin vuoden päästä.

Kp on muuten vasta 5 :)

Nipo-Emmama
 
drakonia, mäkin suunnittelin etten mee esikoisen jälkeen töihin kun saa se toinen tulla. Oon nyt ollu vuoden töissä ja ei oo toista kuulunut. Tosin viime vuonna oli vuodenvaihteessa pieni tauko yrittämisen kanssa. Oon kuitenkin töissä viihtynyt ja tyytyväinen ratkaisuun, on tää vuosi mennyt uskomattoman nopeesti!

Emmama :hug: , voimia sulle :hug: ! Välillä masentaa kaikki. JA eihän aina voi jaksaa miettiä laihduttamistakaan!
 


ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


drakonia..........kp9/n.30..........yk2.....(-)4.5kg/20kg
Piglet...............kp14/29...........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp16/32-35......yk14
kiukkutäti........kp21/30-34......yk18
Lumo..............kp27/28-35......yk2
Arcatha...........kp28/28...........yk 13.....(-)2kg/35kg
Hope73...........kp41/27-28.....yk4....(-)3.6kg/20kg
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOO


tii-tikkä...........kp8/28-33........yk30
Selis...............kp22/30............yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp25/28...........yk?....18kg



KOLMATTA KUUMEILEE


Emmama......kp6/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp27/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg


NELJÄTTÄ TOIVOO


nelosenkaipuu..kp36/31-90......yk3....10kg


VIIDETTÄ KUUMEILEE


Sinderella......kp18/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg


KUUDETTA TOIVOO


Bianca72........kp14/?...............yk?




MUKANA MYÖS

lilo
pisita
nasunen-82
yöperhonen
syttis
tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


PLUSSANNEET


äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben

 
Kumpa tannekkin saatais taas plussia!! :) :heart:
Minakin haluan ! :D

Aiti on joutunu sairaalaan. On siella ainakin tan viikon. Iska on lomalla ja vauva on totutettu tutteliin. Raukka joutuu olla pitkaan ilman aitia ja ei saa aidinmaitoa. :/
 

Yhteistyössä