~Great Girls~

~~ MAANANTAI 27.10 ~~




ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

drakonia..........kp1/n.30........yk2.....(-)4.5kg/20kg
Piglet...............kp6/29...........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp8/32-35........yk14
kiukkutäti.........kp13/30-34......yk18
Lumo..............kp19/28-35......yk2
Arcatha...........kp20/28...........yk 13.....(-)2kg/35kg
Hope73...........kp33/27-28.....yk4....(-)3.6kg/20kg
Nasunen-82.....kp47/28..........yk18
yöperhonen.....kp48/23-25.....yk8
syttis...............kp55/?.............yk8
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOO

Selis...............kp14/30..............yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp17/28...........yk?....18kg
tii-tikkä...........kp32/28-33......yk29



KOLMATTA KUUMEILEE

jojo369.........kp19/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
Emmama......kp25/28-33........yk4....(-)2kg/17kg
pisita.............kp55/28-38........yk3



NELJÄTTÄ UNELMOI

nelosenkaipuu..kp28/31-90......yk3....10kg
Lilo..................kp47/?..............yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

Sinderella......kp10/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg


KUUDETTA UNELMOI

Bianca72........kp9/?...............yk?


MUKANA MYÖS

tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET

äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben







 
Täällä ei ole painolle tapahtunut mitään. Tuntuu että pikemmin nousee kuin laskee tämä meikäläisen paino. :( Tässä asiassa kyllä pitää katsoa peiliin ja ottaa itseään niskasta kiinni jos mienaa joskus saada painon laskemaan.

Vauvahaaveet tuntuu menevän katkolle kun mies tuntuu hieman vastahakoiselta. Voi olla että oli väysymyksestä ja pikku flunssastakin johtuvaa ettei viikonloppuna oiken lämmennyt minulle. Tosin tiesi että mulla olis ovis viikonloppuna... Nyt pitää koittaa jossain vaiheessa ottaa puheeksi että onko tää vauva homma alkanut mietityttämään sitä vai missä mättää. Voi kyllä myös olla se että miehelle tuli jotenkin sellainen suorittamis/pakko seksi olo kun tiesi mun oviksesta. Mutta pakko sanoa että olen kyllä pettynyt!!! :'( Tuskin siis tässäkään kierrossa tärppää, Pitää vähän koittaa selvitellä nyt sitten onko mies tullut toisiin aatoksiin ja koittaa osoittaa sille muutenkin normaalia enemmän hellyyttä joka ei johda peittojen heilutteluun. Olen kyllä jo järkännyt miehelle joulukalenteria, mutta eihän se tiedä sitä ennen kuin joulukuussa paljonko olen oikeasti nähnyt vaivaa sen eteen... :kieh:

Työrintamalla on edelleen epävarmaa. Tänään mulla on palkallinen vapaa päivä! Työnantaja muisti vasta eilen illalla ilmoittaa ettei tänään olekaan töitä niin sain palkallisena tämän päivän. Loppu viikosta saattaa olla to ja pe palkattomia vapaita, mutta tämä tiedetään vasta keskiviikkona onko torstaina töitä ja torstaina vasta tiedetään tuon perjantain osalta...Ja ensi viikolla saattaa olla vielä maanantai töitä, mutta sitä ei tiedetä vielä ennen kuin loppu viikosta... :kieh: No työnantajat on niin mukavia ja tuttuja että mua ei oikeataan haittaa heidän kanssaan tämä. Jos joku vieraampi koittaisi samaa niin kyllä päsähtäisin. Näiden töiden jälkeen ei taas mitään tietoa. Olisi yksi työpaikka jossa olisin osa-aikaisena ja näillä näkymin pääsisin sinne töihin mahdollisimman pian. Lisäksi on kesätyöpaikkani jossa piti käydä paikan päällä oikein syyslomalla kuuntelemaas "ei oota" ja sitä kuinka ehkä olisi myöhemmin töitä mutta siihen tarvitaan työtön työnhakija, lupasivat soittaa 2-3 viikon kuluttua käynnistä. Tänään soitin sinne ja ehdin esitellä itseni ja kysyä onko huono hetki. Oli kuulemma huono hetki ja kun kysyin soittaisinko myöhemmin uudestaan niin pomo tokaisi vain soita loppu viikosta... :kieh: Päätin että soitan torstaina uudestaan ja jos silloin ei tiedetä mitään niin pyydän selvittämään perjantaihin mennessä asian. Ja jos tulee samanlainen kohtelu puhelimessa kuin tänään niin silloin soitan tuonne osa-aikaiseen paikkaan ja jos paikka on vielä auki niin menen sinne. Palkka on yli puolta huonompi mutta en voi jäädä kotiin odottelemaan että josko niillä olisikin tuolle kesätyöpaikassani töitä. En kuitenkaan saa mitään työttömyyskorvausta mistään niin ei paljon ole taloudellisesti varaa jäädä kotiin odottelemaan. :kieh:

Nyt on taas tuijotettu omaa napaa urakalla ja saatu vähän purkaa oloa kun kiukuttaa ja on vähän joka asiassa epävarma olo. :(

drakonialle tsemppiä lääkäriin, toivottavasti ottavat sinut jo tänään sinne ja saatte selvyyden asiaan! :hug:
 
Oltiin katsomassa Kääpiösnautserin pentuja..ja nyt näyttää siltä, että meille olisi tulossa sellainen.. Vielä täytyy varmistaa, että voiko meidän äiti käydä pentua päivällä katsomassa jos meillä on molemmilla sama työvuoro.. Voisin kyllä yrittää, että saisin töissä tehdä pelkästään yövuoroa koiran pentu ajan..

KP
 
En sitten ehtinyt laakarille asti, pieni pelottelu sai aikaan menkkojen alkamisen tanaan :D :D
Nyt seuraan silma kovana tuleeko ovulaatio ja MILLOIN se tulee. Ja milloin tulee seuraavat menkat? En tieda. No toivottavasti oon viisaampi ensi kuussa :)

Mun uus dieetti on laittanu mun painon nopeaan laskuun! Ainakin nyt tuntuu silta :) Ja tan dieetin sanotaan voivan auttavan esim. pco:n jota ma pelkaan etta mulla on (loytynee sitte jos kierrot ei toimi yhtaan jatkossa ja meen laakarille) seka ihoon ja ylipainoon. Pco:n oireita mm. kk kierron hairiot, ylipaino, akne, liiallnen karvankasvu, aiheuttaa lapsettomuutta/ongelmia raskautumisessa. Mut toivotaan, etta mun uus ruokavalio auttaa asiaan, jos/kun mulla olis tuo

:)

Marleena toivottavasti saatte miehen kanssa asiat puhuttua :hug: Auttaiskohan se, jos et kertoisi miehellesi mahd. oviksen ajankohtaa joten hanelle ei tule paineita.

Kiharapaa Oi, toivottavasti saatte koiravauvan kotiin ! :)
 
Marleena :hug: , ompa kurjaa tuollainen epävarmuus.

drakonia, hyvä että täti vihdoin tuli kun ei plussaa näkynyt. Pahoittelut silti tädistä :hug:

kiharapää, loistava rotuvalinta! Meillä kanssa kääpiösnautseri :D

Meillä on ollut viikonlopun läpi vieraita enkä oo kerennyt muuta kun päivitelemään listaa. Mulle on nyt iskenyt kauhee flunssa ja voimat on ihan loppu. Kurjaa :( . Oviskin on varmaan tässä lähipäivinä, mutta saapa nähdä miten jaksaa.
 
~~ TIISTAI 28.10 ~~




ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

drakonia..........kp2/n.30........yk2.....(-)4.5kg/20kg
Piglet...............kp7/29...........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp9/32-35........yk14
kiukkutäti.........kp14/30-34......yk18
Lumo..............kp20/28-35......yk2
Arcatha...........kp21/28...........yk 13.....(-)2kg/35kg
Hope73...........kp34/27-28.....yk4....(-)3.6kg/20kg
Nasunen-82.....kp48/28..........yk18
yöperhonen.....kp49/23-25.....yk8
syttis...............kp56/?.............yk8
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOO

Selis...............kp15/30..............yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp18/28...........yk?....18kg
tii-tikkä...........kp33/28-33......yk29



KOLMATTA KUUMEILEE

jojo369.........kp20/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
Emmama......kp26/28-33........yk4....(-)2kg/17kg
pisita.............kp56/28-38........yk3



NELJÄTTÄ UNELMOI

nelosenkaipuu..kp29/31-90......yk3....10kg
Lilo..................kp48/?..............yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

Sinderella......kp11/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg


KUUDETTA UNELMOI

Bianca72........kp7/?...............yk?


MUKANA MYÖS

tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET

äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben






 
Ovis on näinä päivinä, täytyy nyt yrittää ahkerasti kokeilla heilutella peittoja jos vaikka vahingossa tässä kierrossa vois tärpätä!


Kauheeta flussaa tässä on nyt podettu. Onneks huomenna ois vapaapäivä, ihanaa. Ja sit tarvis viel pari päivää jaksaa töissä. Aika tukalaa kun joudun työskentelemään ulkoilmassa ja olo on ihan järkky!!!
 
Jaahas, täällä on sitten tänään ollut todella hiljaista! Siivoan vähän tuota meidän listaa kun osasta ei oo mitään aikoihin kuulunut. Lisäilen tietty ilomielin takasin jos vaan tullaan ilmottelemaan :D !
 


ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


drakonia..........kp3/n.30..........yk2.....(-)4.5kg/20kg
Piglet...............kp8/29.............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp10/32-35......yk14
kiukkutäti........kp15/30-34......yk18
Lumo..............kp21/28-35......yk2
Arcatha...........kp22/28...........yk 13.....(-)2kg/35kg
Hope73...........kp35/27-28.....yk4....(-)3.6kg/20kg
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg



TOISTA TOIVOVAT


Selis...............kp16/30............yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp19/28...........yk?....18kg
tii-tikkä...........kp34/28-33......yk29



KOLMATTA KUUMEILEE


Emmama......kp1/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp21/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg



NELJÄTTÄ KUUMEILEE





nelosenkaipuu..kp30/31-90......yk3....10kg



VIIDETTÄ KAIPAILEE


Sinderella......kp12/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg


KUUDETTA KUUMEILEE


Bianca72........kp8/?...............yk?


MUKANA MYÖS


lilo
pisita
nasunen-82
yöperhonen
syttis
tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET

äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben


 
Tii-tikkä, tätipahoittelut :'( :hug:

Täällä puolestaan lähestyy h-hetki. Limailut ja vatsannipistelyt on alkaneet. Tarkkaa tietoa ovispäivästä ei oo, mennäänki tää kierto jtp-taktiikalla. Toimittiin eilen, tänään ei, huomenna taas joo.

Onko Drakonialla niin pieni sisko että on ihan vauva, jos nimen sai? Söpöä =) Ja onnitteluja vielä painonpudotuksesta!

Keskiviikon toivotukset pinoon.
 
tii-tikkä, voi kurjuus :hug: ! Kyllä se olisi ollut jo teidän vuoro plussata. Ootko miettinyt avun hakemista kun yritystä jo reilusti takana.

drakonia, hienoa että paino laskee! Vau! *kade, kun oma paino junnaa samassa*

Täällä on nyt peittoja heiluteltu vaikkakin oon kaamees flunssas. Ovistuntemuksia ei oo toistaiseksi ollut vaikka munsta limat on vähentynyt. Tietty jos ovis on ollu yöllä niin en kyllä siihen heräis kun oon nyt kipeenä nukkunut kun tukki.
 
Vautsi kun Selis rakensi meille hienon "pinon" :) Hiukan tota uutta lukiessani säikähdin, että onkohan mut viskattu pihalle, mutta onneks nimi on vielä listassa. On vaan menkkojen alusta ovikseen niin kamalan hiljaista, että turha tulla höpisemään turhia. Ja kun laihdutuskin on odottelu -vaiheessa (odotan rahaa, että voisin aloittaa uudestaan...terveellinen ruoka kun maksaa...).

Mulla oli eilen ovis. Aamupäivällä munasolu irtos ja illalla sit heilui peitot. ;) Sunnuntaina kans oli hiukan meininkiä, joten eiköhän parhaamme olla tehty. Nyt vaan odotellaan.

Pahoittelut tii-tikälle :hug:
 
Juu, apuja on kyllä jo haettu, mutta eipä ole niistä hyötyä ollut :| Neuvolasta neuvoivat viime talvena yksityiselle tutkimuksiin, koska täällä tuon terveyskeskuksen kautta asiat niin hitaasti etenevät... Miehen ainekset tutkittiin jo viime joulukuussa ja siinä ei vikaa. Itse ykstyisellä gynellä käynyt nyt viime helmikuusta lähtien ja on koiteltu clomit, ultrattu munatorvet ja muut, katsottu verikokeilla jos jonkinmoisia arvoja ja kaikki on niinkuin pitää. Ja koska meillä ennestään on tuo yksi tenava ja keskenmeno keväällä -07 eikä mitään "vikaa" löydy, niin pitäisi olla kaikki edelytykset tulla raskaaksi. Mutta kyllä sen nyt ymmärtää, että jotain vikaahan täytyy olla kun ei 2,5 vuodessa lasta aikaiseksi saada... Ehkä se on sitten jotain sellaista, mihin löytyisi selitys vain tarkoilla sairaalatutkimuksilla, mutta niistä löytyneet syyt nyt ovat sitten yleensä sellaisia, ettei niihin ole apukeinoja olemassakaan :'(
 
Emmama, pahoittelut tädistä :hug: !

tii-tikkä, mun miehen vanhemmat on kanssa joskus ollut samassa tilanteessa, tosin heille ei sitä ensimmäistäkään lasta kuulunut. Kävivät tutkimuksissa ja kaikissa ja loppujen lopuksi adoptoivat lapsen. Parinvuoden kuluttua siitä tuli positiivinen raskaustulos. Toivoa siis oli, se oli vaan päässä se liiallinen yrittäminen, vaikka helppohan muiden on niin sanoa.

Täällä vaan huononee tää flunssa, nenä on ihan tukossa, onneks kuitenkin yskä on irtonaista. Huomenna ois kuitenkin taas työpäivä. Esikoinen menee mammalle ja papalle hoitoon kun on vielä antibioottikuurilla eikä oo pakko hoitoon viedä. On nyt sitten ollut tässä kuussa vaan muutaman päivän hoidossa...
 


ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


drakonia..........kp4/n.30..........yk2.....(-)4.5kg/20kg
Piglet...............kp9/29.............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp11/32-35......yk14
kiukkutäti........kp16/30-34......yk18
Lumo..............kp22/28-35......yk2
Arcatha...........kp23/28...........yk 13.....(-)2kg/35kg
Hope73...........kp36/27-28.....yk4....(-)3.6kg/20kg
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg



TOISTA TOIVOVAT


tii-tikkä...........kp3/28-33........yk30
Selis...............kp17/30............yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp20/28...........yk?....18kg



KOLMATTA KUUMEILEE


Emmama......kp2/28-33..........yk5....(-)2kg/17kg
jojo369.........kp22/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg



NELJÄTTÄ KUUMEILEE





nelosenkaipuu..kp31/31-90......yk3....10kg



VIIDETTÄ KAIPAILEE


Sinderella......kp13/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg


KUUDETTA KUUMEILEE


Bianca72........kp9/?...............yk?


MUKANA MYÖS


lilo
pisita
nasunen-82
yöperhonen
syttis
tikruliini
akujalmari
Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET

äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben




 
Ma oon taas kipeena!!! :kieh: :( 39,1 on ollu kuumetta tanaan ja oksennellu ainakin 10kertaa. No ehka se tasta vahitellen : s Sisko ja serkku menee ostoksille tanaan, ite jaan lepaamaan. Jos paasis sit lauantaina niiden kans.
 

Yhteistyössä