~Great Girls~

Keskityn toistaiseksi muihin asioihin kuin vauvakuumeiluun.
Palaan toivottavasti joukkoonne hoikistumiseen motivoituneena otettuani vähän etäisyyttä asioihin.

Kaventukaanhan ja plussailkaahan sillä välin oikein reippaasti! =)

-Meritähti-
 
Meritähti :wave: !

Täällä on peukut pystyssä sulle drakonia, toivottavasti saisit plussan :p

Piglet kivaa kuulla että oot lenkkeillyt, itellä on vähän se innostus laskenut... kaipa se tästä taas lähtee.

Lähen illalla vielä myöhään töihin, päivittelen sitten aamusti jos oon ihan loppu kun tuun kotiin. Plussatuulia :D
 
Taas eksyin tänne aamukahvin parissa. Onneksi tulee laitettua kello aina kauheen aikasin soittamaan kun inhoan kiirettä aamuisin. Pitää saada aina aamuisin rauhassa juoda kahvia ja olla. Taas olisi uusi työpäivä ja jännityksellä odotan mitä se tuo tullessaan, ei kyllä pääse olemaan kahta samanlaista päivää töissä.
Sinderella me ollaan mietitty toisen auton hankkimista, mutta se vaan on niin iso meno erä ja sitten jos ei löydykään töitä mulle niin se syö hiukka taloutta. Piti mun kesätöiden lopputilillä hankkia auto, mutta kun ei heti lötynyt sopivaa ja mun työtilanne on epävarma niin jätettiin tuonnemmas. Ja tietty ne rahat hupenee elämiseen kun mä en saa mistään mitään työttömyyskorvausta ja kotihoidontuki ei oikeen meinaa riittää. :kieh: Vihaan tätä epävarmuutta kun olen sellainen ihminen joka tykkää suunnitella asiat.
Huomenna on vastassa se autottomuuden ihanuus kun mies menee aamuvuooon toiselle paikkakunnalle. Mun työpaikka on 10km päässä ja sinne pääsee aika kivasti julkisilla, tytön hoito (mummola) taas on 10km toiseen suuntaan ja sinne ei pääse julkisilla. Työnantaja on lupaillut mulle autoa lainaan (olen siis tutuilla töissä), mutta jotenkin tuntuisi hassulta lainata heiltä autoa koska ei kukaan työnantaja huolehdi noin paljoa työntekijöistään kuin he minusta... Toinen turvaistuin on mummun autossa kun tyttö ollut hänellä hoidossa ja toinen meidän autossa. Eli vaikka minulla olisi laina auto niin joutuisin pyytämään että mummu hakisi tytön meiltä. Tai jos menen julkisilla niin sama juttu. Ja mummu auttaa meitä jo niin paljon olemalla tytön kanssa (toki myös maksamme hänelle) etten kehtaisi pyytää kyytimään tyttöä kauheasti. Yksi vaihtoehto on toki sekin että herään neljältä aamulla ja pakkaan tytön autoon ja vien miehen töihin, palataan tytön kanssa aamutoimille kotiin ja vien tytön sitten mummolle ja menen itse autolla töihin ja haen miehen töiden jälkeen. Kauheesti tulee ajoa ja pitkä päivä, mutta tuolloin ei tarvitsisi olla muiden kyydeistä riippuvainen. Ja niinhän moni joutuisi minun tilanteessa tekemään joten se olisi tavallaan luonnollinen vaihtoehto tehdä. No eiköhän se tässä päivän mittaan selviä miten huominen menee. Ja nyt ei ole miehellä kuin kaksi aamuvuoroa, eli eiköhän niistä aina jotenkin selvitä.
 
Eilen liikuin laiskasti, tänään kaverin ja hänen poikansa kanssa olimme vaunuttelemassa ja tuli käveltyä askelmittarin mukaan 117minuuttia yhtä jaksoisesti, askelia tuli tälle päivälle yli 14000, jipii! =) Lenkiltä menin suoraan salille tunniksi kuntosalille :)

Ohjaaja sanoi, että kuuden viikon kuluttua kokeillaan hölkkäämistä :eek: Marraskuun viimeisellä viikolla, APUA!
 
~~ KESKIVIIKKO 22.10 ~~




ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

kiharapää........kp3/32-35........yk14
Meritähti..........kp6/35.............yk6
kiukkutäti.........kp8/30-34......yk18
Lumo..............kp14/28-35......yk2
Arcatha...........kp15/28...........yk 13.....(-)2kg/35kg
Piglet...............kp27/29...........yk11 km. jlk...(-)4kg
Hope73...........kp28/27-28.....yk4....(-)3.6kg/20kg
drakonia..........kp35/n.30........yk1.....(-)4.5kg/20kg
Nasunen-82.....kp42/28..........yk18
yöperhonen.....kp43/23-25.....yk8
syttis...............kp50/?.............yk8
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOO

Selis...............kp9/30..............yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp12/28...........yk?....18kg
tii-tikkä...........kp27/28-33......yk29



KOLMATTA KUUMEILEE

jojo369.........kp14/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
Emmama......kp20/28-33........yk4....(-)2kg/17kg
tikruliini..........kp35/37.............yk3....(-)5kg/10kg
pisita.............kp50/28-38........yk3



NELJÄTTÄ UNELMOI

nelosenkaipuu..kp23/31-90......yk3....10kg
Lilo..................kp42/?..............yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

Sinderella......kp5/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg


KUUDETTA UNELMOI

Bianca72........kp30/?...............yk?


MUKANA MYÖS

sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET

äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben




 
marleena-84, onpa sulla kurja tilanne ton työn ja hoidon kanssa. Me asutaan syrjässä ja ei tultais ilman kahta autoa toimeen. Rahaahan ylläpitoon menee paljon!

Mä en taida päästä tänäänkään lenkille kun mies ja poika kipeenä. Voi himskutti sentään.... Hienosti te muut ootte liikkunut :D
 
Tehän olette olleet reipaita ja se on tarttunut muhunkin. Olen alkanu kävelee meidän koirien kans pitempiä lenkkejä ja alkanu crossaankin enempi. Vähän vaa pahoitin mieleni äidille ku se kyseli tästä mun urakasta ja sanoin ettei oikein tulosta ole tullut vielä. Hän ehdotti ett menisin lääkäriin kerta en ite ole onnistu :ashamed: . Menin kyll aika hiljaseksi. Tämä homma on kyll aika alkutekijöissään joten ei vielä voi sanoa että olisin epäonnistunu
 
Arcatha, mä oon kade kun pääset salille. Me asutaan niin syrjässä ettei mulla oo tollaseen mahiksia. Onneks oon saanu crossarin kuitenkin anopilta lainaan ;) .

Pohojola, olipa törkeesti sun äidiltä. Mä kyllä oisin kanssa loukkantunut. Mutta parempi ois että laihtuis hitaasti niin kilot kanssa pysyis kauemmin ja paremmin poissa.

Mä taidan mennä vetää crossingtreenit kun muutkin on ollut niin ahkeria :p
 
~~ TORSTAI 23.10 ~~




ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Piglet...............kp2/29...........yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp4/32-35........yk14
kiukkutäti.........kp9/30-34......yk18
Lumo..............kp15/28-35......yk2
Arcatha...........kp16/28...........yk 13.....(-)2kg/35kg
Hope73...........kp29/27-28.....yk4....(-)3.6kg/20kg
drakonia..........kp36/n.30........yk1.....(-)4.5kg/20kg
Nasunen-82.....kp43/28..........yk18
yöperhonen.....kp44/23-25.....yk8
syttis...............kp51/?.............yk8
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOO

Selis...............kp10/30..............yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp13/28...........yk?....18kg
tii-tikkä...........kp28/28-33......yk29



KOLMATTA KUUMEILEE

jojo369.........kp15/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
Emmama......kp21/28-33........yk4....(-)2kg/17kg
tikruliini..........kp36/37.............yk3....(-)5kg/10kg
pisita.............kp51/28-38........yk3



NELJÄTTÄ UNELMOI

nelosenkaipuu..kp24/31-90......yk3....10kg
Lilo..................kp43/?..............yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

Sinderella......kp6/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg


KUUDETTA UNELMOI

Bianca72........kp2/?...............yk?


MUKANA MYÖS

Meritähti
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET

äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben




 
pohojola Ei äidit noin saa sanoa :( Niiden pitää jaksaa tsempata ja kannustaa meitä!

Onnea äiti-vm73

Täytyi tulla tänne vielä kurkkimaan, kun en odotuspuolelta löytänyt isojen tyttöjen pinoa :(

Mistä olette hankkineet äitiysvaatteet? Tai siis lähinnä housut? Kun täällä oli näitä jo esikoisen saaneita. Niin teillä voisi olla vinkkiä?

Mun koko on 44-46 ja mulla on paksut reidet ja iso peppu. Eli en mahtunut yksiinkään H&M:n mammahousuihin :( Mistäs menisi katsomaan. Kiersin Lindexin, Seppälän ja KappAhlin ja niissä ei ole äitiysvaatteita.
 
Sompio, mä oon ostanut h&m:ltä mun äitiys housut ja lindeksiltä. Tosin olin kanssa kaverin kanssa siellä ja hän on hoikka ja sama ongelma oli ettei mennyt reisistä... Mallit on vissiin hiukan muuttunut... Mulla ois kyllä parit ylimääräiset jos sua kiinnostaa...
 
Huomenta vaan !

Sompio Mitenkas kayko nettikaupat? :) Mita kokoa tarvitsisit noin? Ainakin beluassa oli jotain kokoja/malleja. Nettikauppaa selailin..

Olis kiva saada tietaa mika taalla viivyttaa menkkoja :s En ole raskaana. Olen lukenut kauhujuttuja mm pco.. Pitais varata aika laakarille. Ja ehka jos vuoto ei kaynnisty niin jotain laaketta. :ashamed: :'( :(
 
Selis Mimmosia sulla olis? Etkö itse jemmaile niitä, jos vaikka tarvis tulisi tässä? Tuossa lähimmässä Lindexissä ne sanoi, että ei ole mammavaatteita. Onkohan jossain Lindexeissä vielä? Ainakin elokuussa löysin Lindexiltä hyvin istuvat farkut, että siellä voisi olla paremmin mun vartalolle sopivia kuin H&M:ssä.

drakonia Mä olen huomannut, että nettikaupasta on tosi hankala tilata mun vartalolle mitään. Mutta saadan ne aina palauttaa sinne, että mikä ettei ;) Koko on 44-46 riippuu mallista.

*muoks* Kävin kattomassa tuolla belaussa ja aika hintavia oli. Siis verrattuna H&M:n. Osassa on riittävän isoja, osassa ei koot riitä. Jus niissä farkuissa, missä luvattiin väljä reisi, niin oli vain kokoon 42 asti :( Mutta hyvä tietää, että sieltä ainakin voisi kokeilla tilata.
 

Yhteistyössä