~Great Girls~

Huomenta :wave: !

Kyllä huomaa että on tullut herkuteltu ainakin vaaka sen kertoi... Täytyy vaan yrittää tänään tsempata noitten herkkujen kanssa. Tänään toivon mukaan ois viiminen vuotopäivä, ärsyttää vaan kun nää menkat selvästi turvottaa. :kieh:
 
Huomenta,

Tai melkeinhän se päivä jo on, mutta on vaan ollut aika hidas aamu. Sellainen mukavan rento sunnuntaifiilis. Mullekin on tullut muutama sata grammaa takkiin painonpudotusrintamalla, vaikka kalorit on ollut jotain 1500 per päivä ja liikkunutkin olen. Tiukassa on. En silti luovuta.

Eilen harmitti se ovulaatioasia. Mies pääsi onneksi kohtuullisen hyvissä ajoin kotiin ja päästiin asiaan sekä eilen illalla että tänä aamuna. Yritetty nyt sitten on se mitä yritettävissä on ollut :) Toivottavasti ei mennyt liian myöhäiseksi.

Mukavat sunnuntain jatkot kaikille ja pidetäänpä suut supussa :)
 
Hiphei, olipas kivaa käydä lenkillä ja palata kotiin veikkausvoittajana, ruhtinaalliset 38? tuli lotoista ja kenosta yhteensä :)

Tuntuu aivan upealta kun on päässyt tuohon kävelyn makuun. Ei pelota lähteä kävelemään ihmisten ilmoille, vaikka niin kuvittelin pitkään! tunnista puoleentoista tuntiin on tullut käveltyä nyt viitenä perättäisenä päivänä, eikä jalat ole kipeytyneet :)

Tänään meinasin lähteä ehkä salilla käymään, mutta katsoo nyt vielä :)

Muutaman päivän kuluttua pitäisi aloittaa terolutit..
 
Mulla on toi kuntoiluinto nyt ihan kadoksissa. Oli tossa aikaisemmin vauhti päällä ja juoksinkin välillä. Nyt on tullut harmillinen takapakki, ja kerkeen seuraavan kerran lenkkeilee keskiviikkona :headwall: .
 
Huomenta vaan :p

Itse haluaisin tosi paljon lahtea salille, mutta tassa mun lahella ei ole kuntosalia, mulla ei ole autoa ja kulkeminen on vahan hankalaa etta pitais aina lahtee pitkan matkan paahan :s Ei innosta kuluttaa 2h matkoihin menopaluu. No ens vuonna sit, suomessa :)

Eilen oli niiiin kipea maha illalla :$ Ja olin ihan varma et aamulla on vuoto alkanu, mut ei. Ei mitaan. :eek:
 
Vautsi Drakonia, tuohan kuulostaa lupaavalta. Meinaatko milloin testata ellei menkkoja kuulu? En yhtään utelias ole... :)

Minä meinaan myös tästä vielä illalla lähteä salille treenaamaan. Vaikka se kyllä tietää puntarille ylimääräistä pomppua ja minä kun kuvittelin huomenna pääseväni miinus kolmeen. No järkeväähän se on toimia terveesti eikä vain minimoida puntarin lukemia.
 
Tänne ei ihmeempää.. Meillä netti pois käytöstä kotona, joten en pääse välttämättä joka päivä käymään lukemassa.. Mennään ensi pe tai la käymään Tampereella katsomassa pieniä koiranpentuja..

Kuullaan taas jossain vaiheessa...

KP
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emmama:
Vautsi Drakonia, tuohan kuulostaa lupaavalta. Meinaatko milloin testata ellei menkkoja kuulu? En yhtään utelias ole... :)
En tiia, mua pelottaa :D Ajattelin ainaki muutaman paivan malttaa. Valilla mietin etta jos oonki raskaana ja valilla ajattelen etta kuitenki ne kohta alkaa :/

Perustin eilen blogin. Sellasen vauvahaave/odotus blogin. Koska tuntuu, etta pakko paasta kirjoittamaan johonki viela enemman tata kaikkea. :)
 
Moikka kaikille!

Pahoittelut tädin tavanneille ja tsemppiä jatkoon. Ihan kaikille.

Mä en ole jaksanut tulla kirjoittelemaan mitään kummempaa, ku oikeestaan mitään ei oo tapahtunut. Tai no paljonkin koti- ja työrintamalla, mutta niistä ei sen enempää. Miehen kanssa ollaan nyt reenailtu oikein kunnolla tulevaa ovista varten, pelottaa vaan, et jos sit ei ookaan kiinnostusta tai jos on kipeänä...Höh, kumpa vois jo nyt tärpätä...

Mun poikani on nyt kolmatta päivää vesirokossa. Onneks on kohta ohi ja sit ei ainakaan nykyisiin kakruihin enää iske. Ja sen pystyn takuuvarmasti sanomaan, koska tauti selvästi rakasti kumpaakin lasta. ;)



 
:whistle:

Terveisiä spinningistä! Olipas rankkaa :D
Ohjaajani kyllä sanoi, ettei olisi tarvinnut niinkään rankasti ottaa,
mutta en vain pystynyt hellittämään tahtiani..
Huomenna nähdään kuinka pahasti kostautuu (=pystynkö kävelemään :LOL:)

Mutta mukavaa kyllä oli, välillä tuntui siltä, että olen ihan väärässä paikassa,
mutta tunnin jälkeen tuli kyllä hyvä fiilis :)
 
Siistiä Arcatha kun oot noin hienosti alkanut kuntoilemaan. Sä voit rueta jo meitä muita kohta tsemppaamaan!

drakonia, jännittää miten käy tädin kanssa :D .

jojo, teillä onkin varmaan ollut aika härdelli vesirokon kanssa!

Plussatuulia kaikille
 
Oi ku ootte jaksanu kuntoilla :)
Ite kuntoilin vaan kauppaan ja takas :D

Ei oo enaa menkkakipua, eika vuotoa. Vielakaan. Hmm.. :whistle: En tieda mita pitais ajatella.
En uskalla iloita, jos ne alkaakin.. Katsellaan mika tilanne aamulla :)
 
~~ MAANANTAI 20.10 ~~




ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Meritähti..........kp4/35.............yk6
kiukkutäti.........kp6/30-34......yk18
Lumo..............kp12/28-35......yk2
Arcatha...........kp13/28...........yk 13.....(-)2kg/35kg
Piglet...............kp25/29...........yk11 km. jlk...(-)4kg
Hope73...........kp26/27-28.....yk4....(-)3.6kg/20kg
drakonia..........kp33/n.30........yk1.....(-)4.5kg/20kg
kiharapää........kp34/32-35......yk13
Nasunen-82.....kp40/28..........yk18
yöperhonen.....kp41/23-25.....yk8
syttis...............kp48/?.............yk8
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOO

Selis...............kp7/30..............yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp10/28...........yk?....18kg
tii-tikkä...........kp25/28-33......yk29



KOLMATTA KUUMEILEE

jojo369.........kp12/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
Emmama......kp18/28-33........yk4....(-)2kg/17kg
tikruliini..........kp33/37.............yk3....(-)5kg/10kg
pisita.............kp48/28-38........yk3



NELJÄTTÄ UNELMOI

nelosenkaipuu..kp21/31-90......yk3....10kg
Lilo..................kp40/?..............yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp31/31............yk4
Sinderella......kp3/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg


KUUDETTA UNELMOI

Bianca72........kp28/?...............yk?


MUKANA MYÖS

sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET

johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben








 
drakonia :hug: Mutta kuten selis sanoi toivoa kuitenkin vielä on... Toivotaan nyt ettei ne menkat alkaisi ja plussa vielä ilmestyisi!

Mä koitan valmistautua töihin menoon. Ois taas näillä näkymin kaksi viikkoa töitä ja sitten ei mitään tietoa... :( Elokuussa loppui 4kk sopimus yhteen paikkaan ja sen jälkeen olen ollut yhden viikon töissä ja nyt taas kaksi viikkoa (jos ei toisin työpaikalta ilmoiteta, eli voi olla lyhyempikin pätkä nyt). Että nämä pätkä työt hermoja raastavia... :kieh: Mutta sinne mennään mistä töitä tarjotaan, aiheuttaa vain pientä stressiä toimeen tulon suhteen, mutta eiköhän se vielä joskus ilmoksi muutu.
 
Drakonialle negapahoittelut :hug:

Marleenalle tsempityksiä työjuttuihin. Itte oon sellasessa tilanteessa että mulla kyllä on vakipaikka, mihin palata äippäloman jälkeen joskus sitte, mutta se sijaitsee meiän edellisessä asuinkunnassa, jonne matkaa on 35 km suuntaan. Eikä oikein tee mieli alkaa sahata tuota väliä päivittäin - ei oo ees toista autoa millä sitä reissais. Joten oon kattellu alustavasti uutta työtä täältä päin... Jospa sitä jotain löytyis ennen ku on oikeesti taloudellisesti pakko palata töihin.

Ja Selikselle kiitokset yk:n päivitysestä...

Nyt ku alko uus kierto, alko taas kuntoilu ihan tosissaan. Syyslomalla sitä herkuteltiin ja vaan oltiin ihan joka päivä...
 
Kavin tanaan oikeen kunnon ulkoilureissulla ja leikkikentalla kaverin 2vuotiaan kanssa. Oli mukavaa :) Ja kaupassa oli ihana vasta syntynyt vauva, niin sulonen ja pieni kateus kylla hiipi mieleen.. :(

Oon kylla melkoisesti stressannu tan kierron aikana, pitais ottaa vahan rauhallisemmin.

Marleena kuulostaa arsyttavalta, inhoan ite epavarmuutta ja tuollainen tyotilanne kylla todella raastaisi hermoja. :hug:
 
~~ TIISTAI 21.10 ~~




ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

kiharapää........kp2/32-35........yk14
Meritähti..........kp5/35.............yk6
kiukkutäti.........kp7/30-34......yk18
Lumo..............kp13/28-35......yk2
Arcatha...........kp14/28...........yk 13.....(-)2kg/35kg
Piglet...............kp26/29...........yk11 km. jlk...(-)4kg
Hope73...........kp27/27-28.....yk4....(-)3.6kg/20kg
drakonia..........kp34/n.30........yk1.....(-)4.5kg/20kg
Nasunen-82.....kp41/28..........yk18
yöperhonen.....kp42/23-25.....yk8
syttis...............kp49/?.............yk8
Pohojola..........TJOT................yk.11... (-)1kg/25kg


TOISTA TOIVOO

Selis...............kp8/30..............yk7....(-)2.3kg/15kg
marleena-84...kp11/28...........yk?....18kg
tii-tikkä...........kp26/28-33......yk29



KOLMATTA KUUMEILEE

jojo369.........kp13/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
Emmama......kp19/28-33........yk4....(-)2kg/17kg
tikruliini..........kp34/37.............yk3....(-)5kg/10kg
pisita.............kp49/28-38........yk3



NELJÄTTÄ UNELMOI

nelosenkaipuu..kp22/31-90......yk3....10kg
Lilo..................kp41/?..............yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp32/31............yk4
Sinderella......kp4/32..............yk5...(-)3.1kg/25kg


KUUDETTA UNELMOI

Bianca72........kp29/?...............yk?


MUKANA MYÖS

sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



PLUSSANNEET

johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben









 

Yhteistyössä