~Great Girls~

Oilisiko täällä tilaa vielä tilaa yhdelle ylipainoiselle kuumeilijalle. Painoa pitäisi tiputtaa todella paljon, mutta vauvakuume painaa päälle. kp 8/? ja yk3 olisi tiedot. Kierto venyy välillä toooosi pitkäksi. Lapsia ennestään 3.
 
Lilolle tervetulotoivotus! Selis päivittää teikäläisen listoille jahka kerkeää...

Mää en oo muutamaan päivään käyny puntarilla. Jännä nähhä aamulla, onko soutamisesta ollu vielä mitään hyötyä. Sen oon ainaski huomannu että soutu käy helpommin ku viikko sitte ku aloitin =)
 
Ihanaa kun joku pitää tällaista keskustelua yllä!!! Meillä menossa nyt yk8 ja melkein alkoi jo tuntua, että onko meissä jotain vikaa kun ei mitään kuuluu... sitä kun ensimmäistään koittaa, niin ei ole mitään vertailupohjaa, onneksi meitä löytyy muitakin.
en taida olla ihan yksinkään näiden toiveitteni kanssa :D
nyt menossa kp 16/?
 
Tervetuloa kuumeilemaan Lilo =) ! Lisään sunt listaan!

Mulla toi kuntoilupuoli on ollu hyvällä mallilla, saapi nähdä onko huomenna mitään tippunut. Syömiset on kuitenkin ollu vähän huonolla mallilla oon herkutellu :( .

Sinderella, hienoa että soutu sujuu.
 
Bianca72
Omaa napaa:

Nuha+tukkoisuutta.
Päätäkin hieman painostaa
Heikottaa jotenkin
Nämä flunssaan menee...
mutta sitten en tajua, kun kusettaa hela tiden ja painostaa alamahaa välillä...
Lämpö heittelee..
**
Rinnoissa ei mitään tuntemusta, mutta ei kai se nyt ookkaan pakollista ;) ..
Laskeskelin, että sekstailtiin kyllä mahd. oviksen aikaan, mutta sitten olikin joku 4 päivää väliä, hm....
 
Hui kun täällä on ollut aktiivista porukkaa, en enää millään muista mitä kaikkea meinasin kommentoida!

Mutta :hug: tädin yllättämille ja tervetuloa uusille!

Lumolle onnea yrityksen alkamisesta!

Bianca lupaavalta kuulostais =) Tuhannesti plussapuhureita sinulle ja kaikille muillekin jännääjille.

Tänne ei kuulu mitään uutta, kunhan tulin kurkkimaan ja ilmoittamaan, että messissä ollaan.
Jotenkin tähän aikaan kierrosta, kun siis menkat on menossa, ei oikein tule kirjoiteltua kun ei sillä lailla ole sitä kuumeiluakaan niin voimakkaasti päällä.
Eikä kyllä ota tuo laihiskaan onnistuakseen. :ashamed:

Vaan eiköhän se tästä vielä. Alkuun kun saisi pois sen 6 kiloa mitä on onnistunut tämän vuoden aikana saamaan lisää. Se on mun eka tavoite.

-Meritähti-
 
syttis, tervetuloa sullekin :D , lisäilen sunt tonne listaan mukaan.

Juu, täällä täti tekee lähtöä. Hirmuisesti tekis mieli syödä jotain, mutta huomen aamulla on se punnitus... Vähän jännittää onko jotain tippunut. Aattelin asettaa ittelleni helpomman tavotteen näin alkuun, tuntuu et jos musta lähtee 15kg niin onko sitten enää mitään jäljellä. En kuitenkaan haluis olla laiheliini. Jos saisin ton painon 85kg ensiks niin oisin supertyytyväinen! Jotenkin kun miettii laihdutusta niin jää vauvakuume sopivasti hiukan taka-alalle.
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

kiharapää.........kp3/32-35........yk13
Meritähti...........kp7/35.............yk5
kiukkutäti.........kp8/30-34.......yk17
Lumo...............kp9/28-35.......yk1
Nasunen-82.....kp9/28............yk18
yöperhonen.....kp10/23-25......yk8
johanna83.......kp14/31...........yk6
syttis...............kp17/?.............yk8
Hope73...........kp21/26-28......yk3.....(-)3.4kg/20kg
Piglet...............kp22/27-28......yk?
Sompio...........kp28/30-31......yk3.....(-)5kg/20kg



TOISTA TOIVOVAT

Selis...............kp6/30..............yk6....(-)1.6kg/15kg
Sokeripulla......kp9/30-45........yk2
tii-tikkä...........kp27/28-33......yk28
Heidsu............kp35/30-32.......yk1
Härveli............kp41/30............yk?

KOLMATTA TOIVOO

tikruliini..........kp2/37...............yk3....(-)5kg/10kg
Emmama......kp14/28-33........yk3....25kg
Piijuska-78....kp16/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp17/28-38........yk3
jojo369.........kp21/30-35.......yk?....(-)15.6kg/45kg


NELJÄTTÄ UNELMOI

Lilo................kp9/?.................yk3


VIIDETTÄ KAIPAILEE

Sinderella......kp3/28-30.........yk4...(-)1.3kg/25kg
äiti-vm73......kp29/31..............yk3



KUUDETTA KUUMEILEE

Aavikkoruusu..kp7/28-32.........yk25...45kg
Bianca72........kp23/?...............yk?


MUKANA MYÖS

nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:
[/quote]

 
Tervetuloa Lilo ja Syttis :flower:

Selis Kummasti vie laihdutus ajatukset mennessään ja vauvakuume saa oikeat suhteet :LOL: ...


Sompio Mua kans jännittää huominen.. mutta mä lasken painon nousun sen piikkiin, että täti on nurkan takana luuraamassa jo... Mulla rupeaa kummasti noin viikko aikaisemmin paino nousemaan... ihan ilman syytä :LOL: vähän olen repsahdellut ku nuo hormooni kuiskii korvaan kaiken maailman herkkujuttuja! :p Luovuttaa en kuitenkaan meinaa.. koska mulla on piiiiiitkästä aikaa hyvä olla ja olen varma, että pysyvä elämänmuutos prosessi on menossa, joten en siitäkään ota kauheaa ressiä vaan anna kaiken tapahtua pikkuhiljaa =)

Olen samaa mieltä, että vaikka tavoite painoon on matkaa paljon (todellinen pois pudotus noin 35-40kg) niin tavoite per viikko on se, että jotain on tippunut, siitä voi olla tyytyväinen ilman, että on nähnyt nälkää yms.

Mut taas romaania pukkaan, joten paras poistu takavasemmalle ja kahellaan huomenna lisää :wave:
 
Vaaka näytti kilon vähemmän!! Eli mulle - 5 kg.

Tosin yhden kilon heittoja saattaa olla muutenkin nesteiden yms. takia. Että ei se välttämättä pysyvästi ole lähtenyt.

Kai se aamupainosta katsotaan? Illalla kun vaaka näyttää aina enemmän?
 
Moikka kaikki!

Mulle voi päivittää painoksi miinus (-) 15,6kg/45kg ja miinus kaks pilkku kuus viimeiseen. :D
Oon tosi tyytyväinen, että paino tippuu, vaikka nyt en oo mitään tehnytkään. Mä oon vaan nyt niin persaukinen, että ei oo rahaa oikein mässäilläkään. :whistle:
Ja tietenkin tää flunssa on omalta osaltaan auttanut, ku oon pahimpina päivinä voinut juoda vain teetä.

Ovulaatio pitäis olla nyt, vaikka siitä ei olekaan mitään kipeitä merkkejä. Limoihin en oo nyt jaksanut kiinnittää huomiota, ku koko pää on täynnä sitä...
Ollaan miehen kanssa yritetty hyödyntää ovis, tosin kumpikin kun ollaan kipeinä, niin ei kauheen paljoo jaksa mitään.

 
:attn: HIENOA LEIDIT! :flower: hyvää painon pudotusta :flower: :flower: :flower:

Mun paino on pysynyt samassa :p Mutta tää viikko on ollut tosi heittelyä, kuten olen jo kertonut, joten voin olla tyytyväinen, että pystyn itseasiassa hallitsemaan nää "hormoonista" johtuvat heittelyt. Olis kyllä kiva pian saada se treadmill, jotta voisi ottaa vähän enemmän hiilareita kuvioihin ja kuitenkin laihtua.... No kahellaan ;)

Tsemppiä :wave:
 
Leidit päivittelin laihistelut :D. Hienosti on painoakin kuumeilun ohessa tiputettu. Hyvä!!!

Hope, mulla sama juttu että todellisuudessa pudotus pitäis olla varmaan enemmän, mutta katotaan ensiks toi -15kg. Ja en oo aikuisena koskaan ollut paljonkaan alle sen mitä nyt painan niin voi olla et toi pudotusmäärä riittäiskin mulle :)

Joo, tehään se punnitus siit aamupainosta kun sillonhan paino alhasempi ja pudotus todellisempi. Mulla tällä viikolla lähtenyt 700g ihan oon tyytyväinen en oo kuitenkaan kauheesti lenkkeilly ulkona. Niin ja alkuviikosta söin munkkiakin :ashamed: .
Ihanaa kun alkaa menkatkin taas olla ohi :D
 
Hui mikä tiputus!!Hienoa naiset!! =) Itellä alko taas kovempi kuri uudestaan, et lähtee putoamaan enemmän kun toi 7kg..Ärsyä kun jumittaa ja melkeen sortui ylilyönteihin :ashamed: Mut onneks ei oo takasin tullu mitään ja heräsin uuestaan laihis intoon :D
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

kiharapää.........kp4/32-35........yk13
Meritähti...........kp8/35.............yk5
kiukkutäti.........kp9/30-34.......yk17
Lumo...............kp10/28-35.....yk1
Nasunen-82.....kp10/28..........yk18
yöperhonen.....kp11/23-25......yk8
johanna83.......kp15/31...........yk6
syttis...............kp18/?.............yk8
Hope73...........kp22/26-28......yk3.....(-)3.4kg/20kg
Piglet...............kp23/27-28......yk?
Sompio...........kp29/30-31......yk3.....(-)5kg/20kg



TOISTA TOIVOVAT

Selis...............kp7/30..............yk6....(-)1.6kg/15kg
Sokeripulla......kp10/30-45......yk2
tii-tikkä...........kp28/28-33......yk28
Heidsu............kp36/30-32.......yk1
Härveli............kp42/30............yk?

KOLMATTA TOIVOO

tikruliini..........kp3/37...............yk3....(-)5kg/10kg
Emmama......kp15/28-33........yk3....25kg
Piijuska-78....kp17/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp18/28-38........yk3
jojo369.........kp22/30-35.......yk?....(-)15.6kg/45kg


NELJÄTTÄ UNELMOI

Lilo................kp10/?.................yk3


VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp1/31..............yk4
Sinderella......kp4/28-30.........yk4...(-)1.3kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Aavikkoruusu..kp8/28-32.........yk25...45kg
Bianca72........kp24/?...............yk?


MUKANA MYÖS

nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
Siis vau Lumo! Miten oot tiputtanut?

Mä aatelin kanssa syödä jäätelöä ja rentoutua kunnolla, oon mielestäni välillä herkuttelua ansainnut :D
Karppaaja olen =) SUOSITTELEN KAIKILLE! Lisätietoa löytyy -> www.karppaus.info Virallisterveelliseen en enää palaa :p
 
Mä olin itse laskeskellut väärin kierrot. Luulin, että täti tulisi tänään kylään, mutta ei sitä vielä kannata odotella. Ei ole kyllä mitään oireitakaan. Huomenna tai ylihuomenna pitäisi tulla...
 

Yhteistyössä