~~ Great Girls ~~ vol.3

Juhannus meni leppoisasti mökkeillessä mun äidin mökillä. Keskiyön taiat jäi tekemättä kun neiti nukkui mun ja miehen välissä... ;) Koirat nautti ihan sikana kun saivat olla ulkona vaikka niitä kiukuttikin kun joutuivat välillä tarhaan mököttämään.. Oli kyllä niin mukavaa että vois vaikka toisenkin kerran mennä tuonne mökille. On kyllä ihanaa kun on tuollainen "lomailu" paikka johon voi mennä koirien kanssa. On menemiset olleet vähän vähissä kun ei oikein koirien kanssa pääse/viitsi mennä joka paikkaan.
Nyt olisi sitten taas edessä paluu arkeen eli hirmuisesti pyykin pesua ja siivoilua. Oon ollut viimeisen kahden viikon aikana enemmän menossa kuin kotona niin tuntuu ettei sitten kotona tuu tehtyä mitään muuta kuin pestyä pyykkiä ja siivottua..
 
Täällä taas naaman kukinnat ja mässy-into, joten tsänssit raskautua tästä kierrosta ovat menneet...Ilmoilevat aika selvästi alkavista menkoista...
Mut ihania plussa uutimia tuolla Pco-ketjussa :heart: Antaa voimaa ja toivoa, et ehkä meillekkin joskus!! =)
 
Kp 37/32, edelleen menkat poissa. Tänään tai viikonlopun aikana ajattelin testata.

Jonkun laskurin mukaan oisin saanu testata vasta kp 33, et testasinko sit liian aikaisin.
No, tuskinpa sitä plussaa enää tässä kierrossa tulee, ois vaan kiva jos edes menkat tulis niin pääsis uuteen yritykseen.
 
Heh, tääl on välillä hiljasta...Voi häränbylly ton sun kiertos kanssa :/ Saa nähdä miten täällä mahtaa venyä kierto...se on ollu aika säntillinen noitten metukoitten ansiosta!!
Luulen et aika epätodennäköistä et täs kuussa olis tärpänny...taaskaan..On ollu niin kuuma et lemmentouhut ei pahemmin ole maittanut :( kerran vaan oviksen aikoihin...
Paksahalvauksen saaneena, poistun taas lukemaan Kaksplussan viisaitten juttuja
:D (Isäntä loikkas takaapäin sänkyyn ja meinasin lirauttaa alleni...)
 
Olen kärsinyt kovista kihti-vaivoista viime viikkoina...Lääkitys nostettiin tasolle yli-annos ja aloitin kihti ruokavalion noudattamisen...Otin sen verran kovana sen, että jätin liharuuat kokonaan pois..Kasvilinjalla siis pötkitään eteenpäin..Viikon aikana paino on (luojan kiitos) lähtenyt taas suuntaamaan alaspäin!!Eli 1kg on mennyt!!Toivottavasti jatkaa laskusuhdannettaan...Onnistuin nääs jossain vaiheessa taas hiisaamaan 5kg painoa ylös :ashamed: Ei jeesannu metut siinä painonhallinnassa ainakaan mua...
Mut jos nyt taas sais taottua nuppiinsa, että mässäily seis!!
Yöllä näin ihanan unen, jossa olin raskaana :heart:
 
Moi kaikki!

Lähes päivittäin (tai ainakin viikottain) lueskelen täällä, mutta ei oo oikeestaan mitään uutta tapahtunut taivaan alla, joten en oo viitsinyt sitten kirjoitellakaan.

Nyt on kuitenkin tullut poikkeus. marleena, päivittäisitkö mulle tänään 30.7.2010 kp1/36-40 ja yk 24.

Eka kierto pitkästä aikaa, ku en oo surrut tai itkenyt menkkoja. Oon sit vissiin jo turtunut tähän.

Ja vakavasti harkitsen myös kuumeilun lopettamista. Kun kyllä tää kovasti näyttää siltä, että meidän perhe on sitten tässä. :/
 
Hellurei pitkästä aikaa.

Vihdoin tuli täti viime raskauden jälkeen!! Täällä sitä taas ollaan kuumeilemassa. Minä enemmän, siippa vähemmän innokkaasti... Noh joka tapauksessa, meikäläisen voipi päivittää listaan: kuudetta kuumeilee, tänään 30.7 kp 8/30-32 yk1

Sinderella
 
Täällä ollaan välillä vähän samoilla fiiliksillä kuin jojo...Oon nyt muutaman kerran yllättänyt itteni miettimästä et meitin perhe on tässä ja vauvakuume alkaa jäämään taka-alalle. Ja välillä vuorostaan taas kuumeilen ihan hirveesti ja toivon et ois tärpänny. Nykyään kun menkat alkaa lähestymään niin oon huomannut etten enää stressaa ja toivo ihan niin kauheesti kuin aikaisemmin vaan otan asian vähän rennommin. Kyllä ne menkat tavallaan vähintäänkin harmittaa mutta ei ole enää niin paha isku kuin aikaisemmin.

Meille tuli eilen "perheenlisäystä"... :heart: 3 pientä rotta poikaa muutti meille! :heart: Sovtiin että ne on ton neidin 3wee lahja, mutta mä taidan olla enemmän niistä innostunut... Ois tarkotus että tästä tulis nyt mun ja tytön yhteinen juttu jota voidaan puuhata ja harrastaa. Ja eivät oo ihan yhtä isoja kuin nuo piskikset niin tyttökin voi käsitellä niitä helpommin.
 
Onnea "perheenlisäyksestä" marleena :heart: Meilläkin tuolla kaksi rotta tyttöä kopissa vipeltää =) Meikäläisellä on sama asenne kuumeiluun tällä hetkellä...Jotenkin seesteinen olo ja ei odota niitä menkkoja niiiin kauhulla, kuin jossain kierroissa :)
Paremp ottaa taas hetki lunkisti B) Oltiin tänään ajelemassa muruseni ja hänen vanhempien kanssaan! Oli mukavaa turista appi-vanhempien kanssa ja reissukin oli ihan mukava =)
Meikäläisen "valtava" kesäloma lähentelee loppuaan...Viikko hurahti tosi vauhdilla :|
Olisi tätä lomaa mielellään jatkanut pidempäänkin, mutta minkäs teet kun ei Aikuisopisto sitä lisää anna...Toivottavasti saisin suoritettua koulun loppuun tämän vuoden aikana...Ensi kesää en siellä haalareissa homehdu!!
Aurinkoista elokuuta tyttelit ja pitäkää lippu korkealla!! B)
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 9/28-35.........yk 32
anu84.........................kp 109/32...............yk 24
Kahlan........................kp 32/30-32............yk 12

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 1/28.................yk 25
Barbarella..................kp 141/26-29............yk 4
Vilinäiti.......................kp 8/40..................yk 6........-20

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 3/36-40.................yk 24


Kuudetta kuumeilee


Sinderella.................kp 10/30-31....................yk 1


Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti


 
Tervehdys kaikille!

Täällä olisi yksi nuori nainen, jolla olisi myös esikoinen haaveissa. Ongelmanani on PCO, joka todettu 2005 ja vas. munasarjaa operoitukin tämän tiimoilta. Ylipainoa löytyy myös. Iloikseni sain kuitenkin todeta 12 vuoden pillereiden syönnin jälkeen, että minulla oli heti pillereiden lopettamisen jälkeen kierto 30 vrk ja oviksen sain bongattua pk 16. Mikä tämäkin on jo pieni ihme, koska kierrot ovat aiemmin olleet erittäin pitkiä jopa 80 vrk. Nyt sitten vaan ihmetellään ja odotellaan mitä tuleman pitää... Ja toivotaan ennen kaikkea!
Lisäksi olen diabeetikko, jonka suhteen kaikki on kunnossa. Onko täällä mahdollisesti muita diabeetikko vauvahaavelijoita?

Mutta paljon plussatuulia kaikille tasapuolisesti!

Minulla nyt kp 6/30, yk 2.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 10/28-35.........yk 32
anu84.........................kp 110/32...............yk 24
Kahlan........................kp 2/30-32............yk 13
luminainen..................kp 7/30.................yk 2

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 2/28.................yk 25
Barbarella..................kp 142/26-29............yk 4
Vilinäiti.......................kp 9/40..................yk 6........-20

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 4/36-40.................yk 24


Kuudetta kuumeilee


Sinderella.................kp 11/30-31....................yk 1


Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti




 
Soitin tänään gynelle,että saisin syksyksi varattu aikaa aukiolo tutkimukseen ja muihin jatkohoitoihin...Edellinen lääkärini on jäänyt äitiyslomalle ja uusi lääkäri sanoi että painoa on vieläkin liikaa ja hän ei anna aikaa aukiolotutkimukseen :( Vanhan lekurin mukaan kaikki oli ok ja hoidot voisivat jatkua...Oli tekemistä etten koulussa saanut itku-kohtausta...Painoa on saatava kymmenen kiloa lokakuuhun mennessä pois...Laskeskelin että silloin paino-indeksini olisi hoitoihin edellyttävissä rajoissa!Inhoittava takaisku, mutta toisaalta se oli odotettavissa...
Ei auta muu kuin panostaa nyt kunnolla tähän...*Huokaus* :ashamed:
 
KP 3/28-35 YK 33

En jaksa nyt kirjoittaa enempää, mutta laitoin tämän nyt, kun vielä muistan.. Nyt täytyy lähteä tekemään töissä kiertoa ja jakamaan lääkkeitä.

Kun saan nämä menkat pois alta, niin yritän saada tehtyä taas vähän enemmän ja kodin siivottua, jonka jälkeen on taas aikaa tehdä itselleen jotain. Tulee kuitenkin liikuttua 1-2 kertaa agilityssa koiran kanssa, tosin tällä viikolla 3 kertaa sekä lentopallo ja koiran kanssa normaaleja lenkkejä.

Viime su olin koiran kanssa kisaamassa ja meni hyvin. Tultiin oman luokkamme kakkosiksi. Nyt vaan treenataan lisää. :whistle:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä