~~ Great Girls ~~ vol.3

No ei niitä perkeleen menkkoja näy. Välillä tulee pikkasen punaista paperiin jos koittaa tuolta pikkasen syvemmältä mut ei housuihin tai normaalisti pyyhkiessä tuu mitään.
En oo testannu keskiviikon jälkeen. Tuskin sitä plussaa pärähtäis testiin kummiskaan, kun tuota punertavaa tullu pari kertaa.
Nyt kp joku 36 tai 37.
 
No höh :/ Aika pitkän kierron sulle pukkas...Nostin tänään metujen määrää..Toistaiseks ei ainakaan mitään oireita...Kyl täs niin kädet ristis toivoo, et ne tabut hiukan tuota ruokahalua...tai no makeanhimoa laskis...Nyt ei oo ruokahaluun vaikuttanu muut, ku lämpimät ilmat ja tajuton kurkkukipu...Eipä tuu kauheesti syötyä =)
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 1/28-40.........yk 30
anu84.........................kp 34/32...............yk 24
Kahlan........................kp 19/30-?............yk 8

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 10/28.................yk 22
Barbarella..................kp 66/26-29............yk 4
Vilinäiti.......................kp 4/37..................yk 4........-20

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 12/30-37.................yk 22

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 16/28-40.........yk 30
anu84.........................kp 49/32...............yk 24
Kahlan........................kp 34/30-?............yk 8

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 25/28.................yk 22
Barbarella..................kp 81/26-29............yk 4
Vilinäiti.......................kp 19/37..................yk 4........-20

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 27/30-37.................yk 22

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 
Joku muu voisi ottaa tuon listan päivittämisen vastuulleen, kun en enää niin aktiivisesti ole kotona koneella ja varsinkaan, niin että aina jaksaisin päivittää..

Kun mun elämässä nyt on pääasiassa tuon meidän koiran koulutus sekä meidän toisen koiran hankinnan pohjatyön tekeminen..
 
Mä voin ottaa vuorostani tuon listan. En kyllä lupaa mitään suurta aktiivisuutta sen kanssa... :whistle:

Mitäs tänne ylipäänsä kaikille kuuluu? On ollut taas vähän hiljaista...
Mulla ei juurikaan mitään uutta vauvakuume rintamalla, kierto vetelee viimeisiään ja jäljellä enää ns. kitupäivät...Vähän alkaa toivo hiipua tän vauvakuumeen kanssa ja en oikeen voi kun ihmetellä että mistä tässä nyt kiikastaa kun ei meille meinata toista lasta suoda...
 
Ihan ei nyt tuo copypaste menetelmä listan kanssa toiminut...Noh, paneudun aiheeseen joskus myöhemmin lisää.
Täällä täti pirskatti pääsi taas yllättämään. Ei paljon ehtinyt ennakkovaroitella kun alkoi menkat pari päivää aikaisemmin kun mitä odotin.. Liekö sitten johtunut siitä kun eilen kävin köpöttelemässä 10 kilsaa, tosin vauhti oli rauhallinen kun matkaan meni reilu kolme tuntia. Meidän pikkuneiti oli polkupyörällä mukana niin sain siitä vähän vastusta kun tuuppasin sitä eteenpäin, ei ihan vielä omin voimin jaksanut polkea noin pitkää matkaa. Pidettiin juomataukoja ja loppu matkasta juomatauoilla sai jo keksinkin, tallilla syötiin eväitä ja harjattiin heppaa, likka ois halunnut ratsastaakin, mutta se me jätettiin toiseen kertaan. Onneksi päästiin autolla kotiin niin jäi molemmille kiva fiilis lenkistä. Kotona koirat osotti mulle mieltään kun en ollut ottanut niitä mukaan. Oon yleensä puuhannut koirien ja tytön kanssa porukalla kun mies on töissä, mutta tällä kertaa päätin etten ota jo pelkästään trvallisuuden vuoksi koiria tempomaan narussa kun koitan auttaa tyttöä pyöräilemään.
 
marleena: ota lainaa ja vain otat siitä ne lainausjutut pois, niin saat sen listan samanlaisena kuin mulla oli.. Laitan sulle kohta mallin, jos haluat..

KIITOS marleena, kun otat listan vastuullesi.. Voin ehkä joskus sitten palata pitämään listaa, jos palaan aktiivisemmin palstailemaan, nyt käyn harvemmin.

KP
 
Jesh, nyt onnistui vähän siistimmin. Kiitos kiharapää neuvosta piti oikeen heti kokeilla et ymmärsinkö... :p

Tänään ois ohjelmassa liikeideaesittelykutsut ja sain aamulla heräsin kun postipate toi paketin meille ovelle... Sain tilaamani saippuat ja nyt pääsen kokeileen niitä kunnolla. Kaveri kehu niitä ainakin kovasti ja meillä on nyt kyllä niin karmee kaaos että pääsen kyllä testaamaan oikeen kunnolla kuinka hyvin ne toimii. Hassua miten niinkin pieni juttu kuin uusi pesuaine saa aikaan siivousinspiksen... ;) Pitää alkaa ostamaan pesuainetta useemmin jos heti aamusta haluun alkaa siivoomaan kun oon saanut uusia aineita...
 
Kiitusta Marleena, et olet ottanut hiljentyneen listamme päivitykseen :flower:
Tääl ei mitään erikoista..kierto vasta niin aluillaan...mut olen kehitelly jotain mystistä välivuotelua, vaikka menkat jo muutama päivä sit loppu..Alavatsakipujakin on...liekö ne metut sit tekemässä tehtäviään vai mitä siellä tapahtuu :)
 
Poistin tuolta välistä pari päivittämääni listaa ettei koko sivu ole täynnä päivitettyjä listoja... Koitan aina silloin tällöin päivittää tuota listaa vähän sen mukaan miten siihen tulee päivitettävää...
Tänne ei mitään ihmeellistä. Kävin taas verenluovutuksessa ja havahduin vasta nyt siihen että veripalvelun sivuilla lukee että verenluovutuksesta tulisi pidättäytyä jos yrittää lasta... Toisaalta oon kyllä tullut siihen tulokseen että yritystä on nyt sen verran takana etten usko että tolla ois niin kauheesti vaikutusta. Eka kertaa tuli höntti olo verenluovutuksesta ja se olo jatkui vielä seuraavana päivänäkin. Johtui varmaan menkoista ja ehkä en enää menkkojen aikaan luovuta verta... :whistle:
Meillä ois taas neidin kanssa suunnitteilla sukulointi reissu. Ajattelin että koitettas käydä Korkeasaaressa ja Huimalassa tällä reissulla. Ois neidille hauskoja retkiä sukuloinnin lisäksi...

 
Moi tytöt!

Mä pörrään joka päivä taustalla, mutta en oo jostain kumman syystä päässy kirjautumaan tänne palstalle.

Joo, ja kp 43 mulla, niinku marleena olikin ihan oikein päivittänyt.
6 negatestiä takana, viimeisin pari päivää sitten.
Oireita raskauteen kyllä on ja lämmöt koko ajan 37C luokkaa.
Ajattelin testata ens viikolla vielä kerran, jos sillon ei mitään testissä näy, niin sitten on vaan odoteltava seuraavia menkkoja. Jospa mulla vaan on ollut ovuloimaton kierto..

Kesäterkkuja teille ihanille :heart:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 35/28-40.........yk 30
anu84.........................kp 68/32...............yk 24
Kahlan........................kp 21/30-?............yk 8

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 18/28.................yk 23
Barbarella..................kp 100/26-29............yk 4
Vilinäiti.......................kp 6/32..................yk 5........-20

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 2/36-45.................yk 23

Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti





 
Kiitos mur-mur :heart: Ja kiva kun poikkesit pitkästä aikaa kiharapää!! :wave:
Meil meni juhannus ihan kivoissa tunnelmissa, mut mielellään sitä olis rentoutunu jossain jorpakon äärellä, mökissä...Muuten aika menee, meiän valtavaa 5 pvän kesälomaa odotellessa... :xmas: Tänään sain jonkun kilahduskohtauksen järjestelin varaston, siivoin kämpän, pyykkäsin...Eli varastosta romut ulos ja vanhana tetriksen pelaajana sain aseteltua ne niin, että tilaa tuli kuin tulikin hiukan lisää :D
Keskiviikkona saadaan vihdoin kauan kaivattu pakastin ja astianpesukoneenkin pitäisi postitse ilmestyä =) vielä kun löytäisi iiison vaatekaapin makkariin, ni avot!!
 

Yhteistyössä