~~ Great Girls ~~ vol.3

Tervehdys kaikille!

Voisin ilmoittautua myös tähän pinoon, mikäli mukaan mahtuu. Oon siis 26v ja aloitettin yrittämään vauvaa 6/2010, ja nyt kp 24/31-35 yk5. Mulla on BMI jotaki 32 luokkaa, työterveyslääkärillä kävin ja puhetta tuli siitä että vauvaa yritetään, lääkäri sanoi että paino olisi tiputtava nyt ja jos tulisin raskaaksi paino ei saisi raskausaikana yhtään nousta. Motivaatio ei painonpudotukseen ole ollut oikein tämän syksyn aikana kohdallaan, mutta nyt ajattelin yrittää ja kokeille minkä verran paino putoaisi jouluun mennessä.. Toiveena olisi näin alkuun edes 5kg! ja senkin jälkeen normaalipainoon olisi vielä monta kiloa matkaa. Jos se hieman myös helpottaisi raskaaksi tuloa.. Pitkältä tuntuu kuukaudet vaikka vasta vain vähän aikaa ollaankin yritetty..
 
Miul voi tyrkätä kp3 :) Kierto lyhentyny 28pvään!!Aika siistiä!! :)
*Muoks puoks*
Mutta eilen illalla tullut tajuton alavatsa ja ristiselkäkipu, joka ei meinannut talttua kahdella Buranallakaan ei ollut siistiä....:mad:
Hetken aikaa ajattelin, että onko nämä sittenkään kuukautiset...etten vain olisi saanut keskenmenoa?!? Mutta voi olla että liittyy noihin monirakkulaisiin, jotka alkavat kyllä pikkuhiljaa jo poksua sarjoistani pois...erittäin kivuliasta kuitenkin oli ja nyt olen vuotanut kuin esteristä...Oikeen klimppejä :x
 
Viimeksi muokattu:
Heissan kaikille!
Vierailuni jäi sitten lyhyeksi :) Meillä tärppäsi taas ekasta kierrosta ja jos kaikki menee hyvin niin LA ois 15.7.2011. Eli aika tarkalleen 1v1kk tulisi ikäeroa viidennen ja kuudennen välille :) Plussatuulia kaikille!
 
Moikat kaikille!

Tääkin pino näyttää olevan hiljaisempi tällä hetkellä. Toivottavasti vilkastuu, olin todella iloinen että tällainen isojen tyttöjen pino täältä löytyy.

Reppasenkelille todella suuret onnittelut! Ihanaa että sulla tärppäsi nopeasti :)

ON: Täällä kp 30, tein testin äskettäin ja negaa näytti. Mulla ei mitään erikoisia tuntemuksia oo, välillä vähän sellainen menkkajomotus, mutta pieni sellainen. Mulla ei jotenkin oo ollenkaan sellainen olo että tälläkään kerralla olisi onnistuttu. En tiedä miks sellainen olo, sillä yritystä kuitenkin hyvin ollut. Ihana olisi jos tärppäisi, sillä laskettu aika sattuisi miun äidin ja miun miehen syntymäpäivälle.. Mutta epäilen että sieltä ne menkat tulee viimeistään viikonloppuna, ku nyt on näköjään 35 ollut viime aikoina toi kierto. Mulla ois ultraan gynekologille aika parin viikon päästä. Täällä kai aika moni muu on käynyt myös ultrassa? missä vaiheessa ootte käyny ja ootteko ollu sitä mieltä et on kannattanu?
 
Täällä kp 9, toinen clomikierto menossa.
Viime kuussa ovis oli kp 15 ja menkat alkoivat kp 30.

Ihanaa kun ei ole clomeista sivuoireita tällä kertaa. Viimeks päätä särki, oksetti, vitutti, tuskan hikeä yöllä. Nyt noita ei ole tullut ja limatkin mun mielestä erilaisia.
JOSPA tällä kertaa sattuis tärppäämään *elättelee suuria toiveita* :)
 
anu84
Onnittelut plussasta :D

Itsekin sain esikoisen 3 vuoden yrityksen jälkeen.
Täällä menossa toinen clomikierto, kp 17/30.
Taitaa kierto venyä, koska eilen ja tänään ollu selviä ovisoireita. Viime kierrossa ovisplussa tuli kp 15.
 
Reppasenkeli ja Anu, onnea plussista :flower: :flower:

Itsellä on samanlaisia uutisia... Äimän käkenä tuijotin eilen vessassa testiä, johon ilmestyi selvä hailakka punertava haamu. Tädin pitäisi tulla maanantaina. Aattelin tehdä uuden testin samanmerkkisellä huomenna, jotta voi verrata mahdollista vahvistumista. Äimän käkenä olin siksi, että tämä kierto oli ensimmäinen kierto sappileikkauksen jälkeen ja ei oikeestaan ees keretty alkaa yrittämään. Tuulettaa en tosiaan vielä uskalla, kun takana on muutama km. Päivä kerrallaan eteenpäin.

Plussia kovasti itse kullekkin!!!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 30/30. Menkkoja ei ole näkynyt. En oo tehny testiä :D

Viimeks alko tuhru kp 27. Oireina oli vilutusta, väsymystä ja tissit oli oviksesta menkkoihin saakka tosi kipeet.

Nyt kp 27-28 oli ihan sellainen tunne että menkat alkais, nipisteli tuttuun tapaan.
Pariin päivään ei oo nyt kumminkaan tuntunu juuri mitään. Ei viluta eikä tissit oo kipeet. Väsymys varmaan johtunee huonosti nukutuista öistä ja useista iltavuoroista töissä peräkkäin.

Lauantai aamuun mennessä ois kyllä pakko testata. Lähdetään aamulla laivalle. Tietää sitten että voiko sitä muutaman ottaa vai saanko jättää nekin vähät väliin :D
 
Täällä alko monsuunit...Kierto on lyhentynyt taas!! Edellinen kierto kesti vaan 26 pvää!! :O Jospa vielä sais ton painon jumituksen menemään ohitse, niin päästäis niitä lapsettomuushoitoja aloittelemaan...
 
Heipparallaa! Yksi ruokaa rakastava ja napostelua harrastava naisihminen ilmoittautuu joukkoonne jos vain sopii. :) Esikoinen haaveissa, nyt muistaakseni kp 24 tai 25, tais olla kp 25/29-31 ja yk 2. Sain ensimmäisen eli yk1 kierron lopulla haaleaa haamua, toinen oli selvästi punertava. (apteekin oma), mutta kuukautiset alkoivat viikon päästä. :( Nyt toiveikkaana odottelen, olo on niin raskautunut! Lupasin itselleni etten stressaa tällä kierrolla yhtään ja niin olen tehnytkin, juuri havahduin että hetkinen kierto pian lopuillaan :) Kerran olen koko palstalle kirjoitellut eli uusi täällä :) Elikkä nuori nainen uusimaalta kirjoittelee täälta miehen, koiran sekä jyrsijöiden valtaamasta kerrostaloasunnosta. Olen oikein koti-ihminen, kovasti joulua odotellaan kera kynttilöiden ja ihanien rauhallisten koti-iltojen! (Toivottavasti se haikara toisi meidänkin perheelle jonku pikkuisen käärön vaikka tuosta parvekkeen rakosesta...) Niin ja nuista painoasioista. Ihan viimeaikoina riistäytynyt käsistä tuo ahmiminen, parin viikon sisällä. Painoa tullut sellaiset 10 kiloa lisää... Ja muutenkin olin sen vajaa kymmenisen kiloa ylipainoinen ennen koko turhaa puputtamista. Nyt harmittaa toden teolla! Mutta kyllä tämä tästä, olen yrittänyt jonkinlaista kasvissyöntiä harrastaa kun mies käyttää vain maitotuotteita. Tällaisia retkahduksia sattuu minulle paristi vuodessa ja sitten taas paino laskee hitaasti ja varmasti takaisin. Mutta vauvajutut pyörivät mielessä päälimmäisenä tällä hetkellä, kaikille plussatuulia ja pahoittelut pettyneille! Voimia meille taistoon, joka toivottavasti jää lyhyeksi ;)
 
Ette ikinä arvaa :D
Mä taisin saada haamuplussan. Oli tosi heikko pisu, käytiin pojan kans kaupas ja kotona join lasillisen mehua et tulis ees jonkin mittanen liru :D
Kyl mieskin oli sen viivan näkevinään. Viiva näkyy paremmin kun irrotin muoviosat, oli siis sellanen apteekista ostettu puikkotesti.

Mut ei vielä lipasta ettei tiputa. Lauantai aamulla ajattelin testata kunnon aamupissasta :D
Tää ois kyl niin uskomatonta jos tää on totta. Esikoiselle ja pienelle tulis ikäeroksi 6 vuotta.
Ja tää oli toinen clomikierto.
 
Tein tänään toisen testin, myöskin heti töistä päästyäni ja laihasta pissiliristä.
Tuli selvempi haalea viiva :D
Töissä tuli oksennus ja samoin heti kun pääsin kotiin.

Digitaalinen testi on vielä jemmassa ja aattelin sen tehdä sitten kunnon pissasta :D
 
Tein sen digitaalisenkin testin vielä perjantai iltana.
Siihen tuli kaunis sana: RASKAANA 1-2, eli vastaisi raskausviikkoja 3-4, mulla kyllä jo 4 ja päällekin.

Mutta, eilen ja tänään seksin jälkeen kun menin vessaan pyyhkimään ton alakerran niin limat oli aivan vaaleanpunaista, eilen enemmän.
Mut punertamiset loppunu siihen, kun oon saanu paikat putsattua :D
Kivaa juttua ;)

Uskaltaako tässä vielä iloita vai onko pieni töhry joskus harvoin vaaratona? Kipuja ei ole. Tai siis lukuunottamatta pieniä nipistyksiä.
 
Mulla tuli menkkojen mukaan lasketulla rv:llä 4+2 digitestiin tulos raskaana 2-3. Justiin tarkistin tuolta kuvia plussatesteistä -pinosta.

En kyllä osaa sanoa tuosta "töhryilystä" mitään. Ainaki sillon kun menkkojen pitäisi alkaa saattaa tuhruilla. Samoin pupuilu voi saada limakalvot tuhruilemaan. Itse oon ehkä liianki vainoharhaisena välttäny pupuilua niihin aikoihin, kun menkat tulisivat. Meinaatko vielä tehdä uusintatestin?
 
Voi kurjuus Vilinäiti :( täällä ei mitään uutta...sen takia aika harvoin käyn täällä kurkkimassa...Pääaosin olen nyt keskittynyt tuohon painon pudotteluun, vaikka plussa silti on haaveissa...Tuntuu vaan hyvin epätodennäköistä, että meille luomusti plussa suotaisiin..
Paino pysyttelee nyt vaan koko ajan samoissa lukemissa ja välillä meinaa usko loppua...Sinnikkäästi jatketaan silti!!Kai se siitä taas lähtee uuteen pudotukseen...Jos vielä liikuntaa lisäisi!! Kirpakat talviterveiset kaikille tytsyleille!!
 
Heissan!

Miekin voisin alkaa tänne kirjoittelemaan. Itsestäni hieman: Olen 21 vuotias nuori naikkonen ja olen ollut pysyvässä ja ihanassa parisuhteessa 1,2 vuotta. Ja elämä hymyilee :) (Tuntuu siltä kuin olisi nyt löytänyt sen jonkun kenen kanssa olla ikuisesti. Olen toki vielä aika nuori, mutta siltä tuntuu.)
Muutettiin asumaan yhteiseen kaksioon avokkini kanssa maaliskuun 2010 lopussa ja lasta toivotaan tähän kaksioon. Olen syönyt meliane-pillereitä vuodesta 2004 asti ja lopetin ne nyt elokuussa 2010. Kuusi vuotta tuli siis syötyä pillereitä enemmän tai vähemmän monta listaa putkeen. Vieläkään ei ole siis tärpännyt raskautumisen suhteen ja päätin tuossa marraskuussa etten enää jaksa stressata. Jatketaan vaan petipuuhia ilman ehkäisyä.

Sitten gyneni päätti tehdä elämästäni helvetin. Kävin marraskuun alussa gynellä ja hän sanoi taikasanat: "Menepäs tuohon vaa'alle niin katsotaan paino. Jahas. 85 kiloa. Merkittävä ylipaino" Tiesin kyllä etten ole mikään hoikka tai edes normaalipainoinen. (Pituutta 161cm ja painoa se 85kg) Mutta olen itseeni jokseenkin tyytyväinen. En syö liikaa ja ulkoilenkin säännöllisesti, painon pudottaminen on minulle vaan niin vaikeaa.
No sitten kun mainitsin, että haluaisimme toivottaa vauvan tervetulleeksi niin siitähän tää gyne vasta "riemastui" sanalla sanoen: "Kyllähän sie varmaan tiedät, että ylipaino voi olla vaarallista kun on raskaana ja raskaaksi tuleminen vaikeutuu ylipainon myötä" Katsoin vihaisesti gyneäni ja tuhahdin.

No nyt olen yrittänyt ulkoilla vähän enemmän ja syödä lisää kasviksia. En vaan jaksa uskoa, että aina se olisi tuo ylipaino mikä olisi esteenä kaikelle. Tätäkin ketjua kun katson niin tulen iloiseksi ja huomaan, että kaikkea toivoa ei ole menetetty. E-pillereiden lopetuksen jälkeen kuukautiseni ovat olleet säännölliset lukuunottomatta sitä, että miulla tuli jotkut "minimenkat" 30.11-5.12.2010 eikä 6-11.12.2010 niin kuin niiden olisi pitänyt.

Tuossapa nyt jotain miusta. Tämä teidän ketju on oikein hyvä. Tykkään lukea ja on huojentavaa huomata etten ole ainut joka näiden asioiden kanssa painii.
 

Yhteistyössä