~~ Great Girls ~~ vol.3

yöperhonen :hug: . Eiks tää palsta ookkin sitä varten et saa purkaa omia tuntemuksia muille. Se on jotenkin niin tuttu tilanne kun ite toivoo plussaa niin tuntuu vaan siltä että kaikki muut ympärillä vaan plussaa eikä itellä oo plussasta tietoakaan.

Mua hirveesti nyt jännittää et oliko se oikeesti haamu vai joku viivanpaikka. Tänään on nippaillu mahassa ja munsta mun maha on kyllä hiukan turvoksissa etenkin eilen illalla oli ihan selvästi. Mulla on yks testi tuolla jemmassa ja aattelin yrittää pitää näppini erossa siitä perjantaihin saakka koska sikses luulis jo plussankin näkyvä selvemmin jos jotain on näkyvissä. Noh täytyy toivoa vaan parasta.
 
Selis, kiitos.! näinhän se taitaa olla:) kaikkihan me melkeempä samojen tuntemusten ja fiilisten kans painitaan..
nyt vielä kuulin, että mun kouluaikanen paras ystävä on viikolla 16 raskaana.. kylläpäs näitä nyt satelee.!! jokohan ois kohta munkin vuoro.. ei voi taas enempää elämä päähän potkia.!

toivon niin kovasti jo sitä plussaa sinne.! meinaatko malttaa perjnataihin asti ;)
 


Ensimmäistä Kuumeilee


yöperhonen................kp3/28..............yk19....-12kg
Piglet..........................kp4/27-28.........yk17
kiharapää...................kp5/28-35.........yk22
Liisa75........................kp6/28-32.........yk10.....-3/15kg

Toista Toivovat


Nalatus..............................................yk3.....-10kg
marleena-84.............kp18/28............yk11
Selis..........................kp40/25-30.......yk16....-6/10kg

Kolmatta Kaipailee


jenmo......................kp25/25-29.........yk1
jojo369....................kp36/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen


 


Ensimmäistä Kuumeilee


yöperhonen................kp4/28..............yk19....-12kg
Piglet..........................kp5/27-28.........yk17
kiharapää...................kp6/28-35.........yk22
Liisa75........................kp7/28-32.........yk10.....-3/15kg

Toista Toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp1/25-30.........yk17....-6/10kg
marleena-84.............kp19/28............yk11

Kolmatta Kaipailee


jenmo......................kp26/25-29.........yk1
jojo369....................kp37/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Mä en enään taida ostaa noita prisman testejä kun mulle on niiden kanssa käyny ennenkin näin et oon saanu haamuja. En osaa enään oikeen luottaa niihin.
Nyt kun menkat alkoi viimein niin on hirveet kivut :x
 


Ensimmäistä Kuumeilee


yöperhonen................kp5/28..............yk19....-12kg
Piglet..........................kp6/27-28.........yk17
kiharapää...................kp7/28-35.........yk22
Liisa75........................kp8/28-32.........yk10.....-3/15kg

Toista Toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp2/25-30.........yk17....-6/10kg
marleena-84.............kp20/28............yk11

Kolmatta Kaipailee


jenmo......................kp2/25-29...........yk2
jojo369....................kp38/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 
jenmo, tätipahoittelut sullekin :hug: .

Mites jojo, sulla jo kp:t pitkällä. Onko oireita suuntaan tai toiseen??

Meikä yrittää nyt rutistaa nuo viimeiset neljä kiloa pois niin oisinpa hirmu tyytyväinen! Vähän ajatus taas pois vauvakuumeesta! Ja liikunta yleensä on hiukan auttanut näihin kipuihin.
 
Liisa75
Selis :hug: Jaksuja. Mutta eiks toi ole vähän kummallista, että näkyy haamu, kun ei testien juuri pitäis vääriä plussia näyttää. Voiko toi olla km?

jenmo :hug:

Mua vähän lohduttaa, että Jonna Tervomaa on raskaana ja se on vielä vanhempi kun mä ;)

Mä en ole nyt välittänyt käydä vaa'alla, kun ei ole ihan pysynyt kurissa tuo syöminen enkä ole liikkuakaan jaksanut. MUTTA MULLA ALKAA TÄNÄÄN KESÄLOMA!!!! Jospa sais vähän lenkkeiltyäkin.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


yöperhonen................kp6/28..............yk19....-12kg
Piglet..........................kp7/27-28.........yk17
kiharapää...................kp8/28-35.........yk22
Liisa75........................kp9/28-32.........yk10.....-3/15kg

Toista Toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp3/25-30.........yk17....-6/10kg
marleena-84.............kp21/28............yk11

Kolmatta Kaipailee


jenmo......................kp3/25-29...........yk2
jojo369....................kp39/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Heippa kaikille!

Eilen illalla ja muutamana muuna päivänä olen miehelle tokaissut, ettei meille taida vauvaa tulla, niin mies totesi siihen, että sitten meille tulee noita karvavauvoja lisää..
Oli jotenkin niin söpö.. Ja on niin huomaavainen.. Osaa olla ärsyttäväkin.. Mutta aika ihana kuitenkin, kun uuden auton osti ja tänään käytiin tilaamassa mulle silmälasit ja sitten käytiin katsomassa kihlasormuksia..

KP
 
Voi että Selis. Osanotto :hug: Nyt tais käyä niin että siellä kävi joku yrittämässä, mutta syystä tai toisesta ei sitte kiinnittyny kunnolla :'( Koska kyllä nuo testit ihan selviä haamuja sulla oli. Jaksuja kovasti!

Sinderella
 

Yhteistyössä