~~ Great Girls ~~ vol.3

Positiivisin mielin mennään, kiitos kaikille kun ootte ollut hengessä mukana :hug: . Se on tosiaan helpottanut tätä tilannetta. Mäkin mietin et oisko käyny niin että ois km, mut vaikeeta se on sanoo jää arvailujen varaan.

Mä oon nyt yrittäny liikkuu mahdollisimman paljon mitä oon kerenny niin on kivut pysyny siedettävinä, tahtoo vaan olla lomalla kiire kun on kaikkee menoo.

Hauskaa lomaa Liisalle!

kiharapää, ihana mies kun tuollain totesi. Oishan se kivaa jos lisää koiruuksia pyörisi ympärillä.
 
Kituviikkoa kohti lähdetään... Tänään on heti heräämisestä lähtien pyörinyt päässä vauvakuume ja taisipa se taas tulla uniinkin viime yönä... :eek: Eli tosi kiva viikko tiedossa jos ajatukset on jo nyt tässä pisteessä. Toivottavasti työt veisi vähän edes vähän ajatuksia muualle ensi viikon. Tuntuu että oon ollut muutenkin ihan ajatuksissani viime viikon. Neidin olisi tarkoitus aloittaa elokuun alusta kunnallisessa hoidossa ja mua jännittää ihan sikana! Ootan vaan et saatas virallinen päätös ja päästäs tutustumaan päiväkotiin niin josko se tois mulle edes vähän mielenrauhaa. Oon ihan hukassa kaikista päiväkodin käytännöistä niin ois kiva päästä juttelemaan hoitajien kanssa ja kyselemään ihan noita käytännön asioitakin.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


yöperhonen................kp7/28..............yk19....-12kg
Piglet..........................kp8/27-28.........yk17
kiharapää...................kp9/28-35.........yk22
Liisa75........................kp10/28-32.......yk10.....-3/15kg

Toista Toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp4/25-30.........yk17....-6/10kg
marleena-84.............kp22/28............yk11

Kolmatta Kaipailee


jenmo......................kp4/25-29...........yk2
jojo369....................kp40/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 


Ensimmäistä Kuumeilee


yöperhonen................kp8/28..............yk19....-12kg
Piglet..........................kp9/27-28.........yk17
kiharapää...................kp10/28-35.......yk22
Liisa75........................kp11/28-32.......yk10.....-3/15kg

Toista Toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp5/25-30.........yk17....-6/10kg
marleena-84.............kp23/28............yk11

Kolmatta Kaipailee


jenmo......................kp5/25-29...........yk2
jojo369....................kp41/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
jenmo
Moi kaikki!!!

Mulla oli ennen menkkojen alkua rinnat tosi tosi kipeät kolme päivää, ja ehdin jo toivoa, mutta...Menkathan ne alko :(

Tein samalle päivää raskaustestinkin. Mut jos se ois ollu positiivinen, ois pettymys ollu suurempi (km),kun menkat kuitenkin alkoi.. Eli parempi näin. Ja eka kierroshan meillä vasta oli meneillään.

Kiharapää muistatko mua? Oltiin joskus samassa kuumeiluketjussa..Ikävää kuulla, ettei sulla oo vieläkään tärpännyt :'(

Samoin oon pahoillani teidän kaikkien puolesta, joilla tuota yritystä on takana jo tosi pitkään. Mutta vilpittömästi toivon sydämeni pohjasta, että meillä kaikilla vielä tärppäisi! :heart:

Ihanaa, kun on tämmönen vertaistukiryhmä :hug:

Vähän piristävämpää asiaa välillä.. Mun kuopus täytti 11.pvä 2v. Kivat synttärit päästiin ulos aurinkoon viettämään, tosin suru puserossa, kun ei mulla enää vauvaa olekaan vaan iso tomera taapero :heart:

Kaikille plussatuulia toivottelee Jenmo ja kaksi villiviikaria :heart: :heart:
 
jenmo
Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:
Jenmo olitko samalla nikillä silloin?? Oliko se täällä vai missä??
Mikä pinon nimi oli muistatko??

KP

Mä taisin olla sillon Jenmo85.. Ja Heinämassuihin sitte sieltä siirryin, mut en sitä kuumeilupinoa kyllä enää nimeltä muista... Tipahdin kerran sinne kuumeilijoihin takas, kun sain keskenmenon ennen tuota kuopusta ja muistan siitäkin kuumeilupinossa sillon kertoneeni.
 
Jenmo: Hämärästi.. Kiva että joku muistaa minutkin..

Täällä on jo ensimmäisen kerran laitettu simpat matkaan tässä kierrossa.. Täytyy nyt yrittää vähän kokeilla toisessa kohtaa kiertoa, kun aikaisemmin ei ole tuottanut tulosta..

KP
 


Ensimmäistä Kuumeilee


yöperhonen................kp9/28..............yk19....-12kg
Piglet..........................kp10/27-28.......yk17
kiharapää...................kp11/28-35.......yk22
Liisa75........................kp12/28-32.......yk10.....-3/15kg

Toista Toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp6/25-30.........yk17....-6/10kg
marleena-84.............kp24/28............yk11

Kolmatta Kaipailee


jenmo......................kp6/25-29...........yk2
jojo369....................kp42/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Taas on kitkusia nämä päivät... Meinasin sanoa vähän pahasti parille vanhemmalle rouvalle töissä. Siellä on niitä vauvapuheita aina silloin tällöin ja ne sitten vihjailee aina että ois teidänkin taas aika tms. No toinen laukaisi että helpostihan tuo käy kun on jo se yksi... :headwall: Tottakai me raskaudutaan ihan jo melkeempä pelkästä katseesta kerran meillä jo yksi lapsi on ja seki tärppäsi tosi nopeasti. Sain onneksi oltua hiljaa kun en halua töissä aiheesta kellekään puhua. Mutta täytyy myöntää että meinasi tulla vähän paha mieli ja jäi sellanen fiilis että haluun välttää ko. rouvien kanssa kyseisen tyyppiset keskustelut vastaisuudessa etten lohkaise mitään ajattelematonta. :kieh: :headwall:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


yöperhonen................kp10/28..............yk19....-12kg
Piglet..........................kp11/27-28.......yk17
kiharapää...................kp12/28-35.......yk22
Liisa75........................kp13/28-32.......yk10.....-3/15kg

Toista Toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp7/25-30.........yk17....-6/10kg
marleena-84.............kp25/28............yk11

Kolmatta Kaipailee


jenmo......................kp7/25-29...........yk2
jojo369....................kp43/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Haluisko joku ottaa niskoille tän listan päivityksen?? Mulla tekis pieni tauko nyt terää toistaiseks ainakin. On vaan sellanen olo että täytyy saada tää vauvakuume toistaiseks pois mielestä ettei käy liikaa psyykkeelle.
 
Selis: mä voin ottaa sen, jos ei kukaan muu halua.. Ilmoitelkaa jos jollakulla muulla olisi kiinnostusta.. Olen aikanaan päivitellyt listaa.. Jos joku haluaa niin sopii mulle...
mutta jos ei kukaan muu halua, niin annan Selis sulle tottakai sun ansaitsemas tauon..

KP
 


Ensimmäistä Kuumeilee


yöperhonen................kp12/28..............yk19....-12kg
Piglet..........................kp13/27-28.......yk17
kiharapää...................kp14/28-35.......yk22
Liisa75........................kp15/28-32.......yk10.....-3/15kg

Toista Toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp9/25-30.........yk17....-6/10kg
marleena-84.............kp27/28............yk11

Kolmatta Kaipailee


jenmo......................kp9/25-29...........yk2
jojo369....................kp45/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 
kiharapää, kiitos kun jaksat päivitellä.

Meillä on töissä nyt vielä sellanen tilanne että en oo kerenny juurikaan tietokoneella istuskelemaan edes että ei oo kerinny ees päivittää.

Mä nautin nyt ihan vaan hetken kuumeetonta kiertoa kun sovittiin että pidettäis hetki rauhaa ettei tuu liikaa stressiä koko touhuun.
 
Tänään alkoi menkat... Jälleen kerran... Ensi kuussa tulee vuosi ilman ehkäisyä eikä mitään siis MITÄÄN ole tapahtunut :'( Seuraavien menkkojen jälkeen hakeudutaan lääkäriin jos mitään ei tapahdu.

Suolaa haavoihin kun taas yksi työkaveri kertoi olevansa raskaana( neljäs 6 kk sisällä) Aina olen ja haluan olla toisten kanssa iloinen mutta kyllähän se vähän riipaisee... Sattui uutinen vielä samalle päivälle kuin mun menkkojen alkaminen :(
 


Ensimmäistä Kuumeilee


yöperhonen................kp 13/28..............yk19....-12kg
Piglet..........................kp 14/27-28.......yk17
kiharapää...................kp 15/28-35.......yk22
Liisa75........................kp 16/28-32.......yk10.....-3/15kg

Toista Toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp 10/25-30.........yk17....-6/10kg
marleena-84.............kp 28/28............yk11

Kolmatta Kaipailee


jenmo......................kp 11/25-29...........yk2
jojo369....................kp 45/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 

Yhteistyössä