Graviditas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piitu75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piitu75

Uusi jäsen
21.02.2011
4
0
1
Hei!
En ole koskaan aikaisemmin käynyt yksityisellä puolella hoidoissa ja nyt kysynkin, että onko Graviditas hyvä? Mulla on takana ivf-hoitoja julkisella puolella, eikä yhtään plussaa lukuunottamatta yhtä biokemiallista raskautta. Joten onko toiveet turhia vai kannattaako maksaa yksityiselle puolelle? Ja toivoa, että heidän menetelmänsä auttaisivat. Olen muutenkin pitänyt taukoa hoidoista muutaman vuoden, joten kehitystäkin on varmasti tapahtunut. Endoa mulla on taustalla ja olen 35 vuotias.

Moikka

Mä olen tykännyt Graviditaksesta. Kävin 2008 hoidoissa Diacorissa ja siirryin Graviditakseen lääkärin "perässä". Molemmat Graviditaksen hoitoja antavat lääkärit ovat hyviä ja päteviä alansa asiantuntijoita, se tietenkin on selvää :) Muu henkilökunta on mielestäni ollut ystävällistä ja sydämellistä, olen kokenut saavani ensiluokkaista asiakaspalvelua ja hoitoa. Sijainti on keskeinen ja tilat ovat siistit ja tyylikkäät, joten kaikki puitteet on kunnossa.

Eroa muutaman vuoden takaisiin hoitohin ei kauheesti ollut. Kuulemma punktiossa käytettävä täsmäpuudute on uusi, joten klinikalla ei tarvinut olla kuin tunnin verran toimenpiteen jälkeen. Mä kävin lääkärin vastaanotolla jopa sunnuntaina, kun piti päästä seuraamaan follien kasvamista ja miettiä lääkkeiden annostusta. Punktio oli mulla perjantaina, joten labrasta soitettiin lauantaina munasolujen hedelmöittymisestä, eli ei tarvinnut odottaa maanantaihin saakka. Eli todella joustavaa ja asiakasystävällistä oli palvelu!

Piitu tuolla 35+-ketjussa johon tulit mukaan on ainakin kaksi G:n asiakasta. :)

G:ssä toiminta on ollut ainakin minun kohdallani erittäin tehokasta, ei ole vitkasteltu turhia. Aika järjestyy aina erittäin helposti. Klinikan vastaanottavissa lääkäreissä on eroja, voit vaikka hoitajilta kysellä tarkemmin ja punnita, mitä seikkoja itse pidät erityisen tärkeänä omassa lääkärissäsi. Hoidon tuloksissa tuskin on eroja.

Uskon kyllä, että saat hyvää ja asiantuntevaa palvelua ihan miltä tahansa Helsingin klinikalta. Onnistumismahdollisuuksiasi osaa parhaiten arvioida lääkäri, mutta ainakin iän puolesta sinulla on ivf-/icsi-hoidoissa vielä ihan mainiot mahdollisuudet. Aikaa ei kannata kuitenkaan hukata nyt yhtään.

Yhteistyössä