Gracon sisarusrattaat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietityttää

Vieras
Onko kokemuksia Gracon kaksos-/sisarusrattaista? Siis niistä jossa lapset istuvat peräkkäin. Ajattelin hankkia sellaiset vastasyntyneelle (pehmeä kantokoppa) ja 2-vuotiaalle kauppareissu- ja matkarattaiksi. Miltä kuulostaa?
 

Yhteistyössä