M
minä vaan:
Vieras
Meille syntyy toinen lapsi esikoisen ollessa 1v 5 kk. Sisarusrattaita koitan nyt metsästää. Vaunuista jo maksoin 650 euroa, joten nyt olisi kiva löytää suht halvat mutta käytännölliset rattaat. Olen nyt päässyt siihen asti että Carena tricar twinit ainakin kuulostavat todella hyviltä. Tarkoituksena olisi että rattailla pääsisi kulkemaan ulkona myös talvella, mutta olisivat myös kätevät ottaa kauppareissuille ym autoon mukaan. Niin ja vauvan pitäisi päästä heti nukkumaan rattaisiin.
Eli siis kokemuksia noista sisarusrattaista kaipailisin, tai sitten vastaavista saman hintaluokan rattaista. Onko kokemusta? Saako noiden Carena tricar twinien selkänojan ihan makuuasentoon? Niin ainakin netissä väitetään... entäs mahtuuko niihin hyvin kova tai pehmeä kantokoppa? Meillä aika pitkänmallinen kantokoppa... Ja tietääkö joku myydäänkö noita Carena tricar twinejä pääkaupunkiseudulla jossain lastentarvikeliikkeessä? Itse löysin linkkejä vaan nettikauppoihin...
Eli siis kokemuksia noista sisarusrattaista kaipailisin, tai sitten vastaavista saman hintaluokan rattaista. Onko kokemusta? Saako noiden Carena tricar twinien selkänojan ihan makuuasentoon? Niin ainakin netissä väitetään... entäs mahtuuko niihin hyvin kova tai pehmeä kantokoppa? Meillä aika pitkänmallinen kantokoppa... Ja tietääkö joku myydäänkö noita Carena tricar twinejä pääkaupunkiseudulla jossain lastentarvikeliikkeessä? Itse löysin linkkejä vaan nettikauppoihin...