Carena tricar twin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan:
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan:

Vieras
Meille syntyy toinen lapsi esikoisen ollessa 1v 5 kk. Sisarusrattaita koitan nyt metsästää. Vaunuista jo maksoin 650 euroa, joten nyt olisi kiva löytää suht halvat mutta käytännölliset rattaat. Olen nyt päässyt siihen asti että Carena tricar twinit ainakin kuulostavat todella hyviltä. Tarkoituksena olisi että rattailla pääsisi kulkemaan ulkona myös talvella, mutta olisivat myös kätevät ottaa kauppareissuille ym autoon mukaan. Niin ja vauvan pitäisi päästä heti nukkumaan rattaisiin.

Eli siis kokemuksia noista sisarusrattaista kaipailisin, tai sitten vastaavista saman hintaluokan rattaista. Onko kokemusta? Saako noiden Carena tricar twinien selkänojan ihan makuuasentoon? Niin ainakin netissä väitetään... entäs mahtuuko niihin hyvin kova tai pehmeä kantokoppa? Meillä aika pitkänmallinen kantokoppa... Ja tietääkö joku myydäänkö noita Carena tricar twinejä pääkaupunkiseudulla jossain lastentarvikeliikkeessä? Itse löysin linkkejä vaan nettikauppoihin...

Hobby hallin sivuilla on ainakin myynnissä.Kuvasta päätellen ei sais ihan makuuasentoon ja ikäsuositus on alk.6kk.Käy sieltä katsomassa.On kyllä ihan huokean hintaiset vain 199 EUR.

tuplat ovat yhden markkinoiden pienimmistä ja menee autoon hyvin, mutta niissä on isot pyörät. Ainakin lastenturva myy. Siinä "paremmassa" Montreal mallissa selkä- ja jalkanojat säätyvät erikseen joten vauva voi hyvin nukkua. Ovh hieman vajaa 400 (ilman lisävarusteita) mutta käytettyinäkin löytyy aika ajoin palstalla tai huutiksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan::
Meille syntyy toinen lapsi esikoisen ollessa 1v 5 kk. Sisarusrattaita koitan nyt metsästää. Vaunuista jo maksoin 650 euroa, joten nyt olisi kiva löytää suht halvat mutta käytännölliset rattaat. Olen nyt päässyt siihen asti että Carena tricar twinit ainakin kuulostavat todella hyviltä. Tarkoituksena olisi että rattailla pääsisi kulkemaan ulkona myös talvella, mutta olisivat myös kätevät ottaa kauppareissuille ym autoon mukaan. Niin ja vauvan pitäisi päästä heti nukkumaan rattaisiin. quote]

Voi hellanlettas. On se kyllä mainiota että voi ostaa samalla rahalla vaunut kuin mitä toiset ihmiset saa kuukaudessa rahaa elämiseen! Kannatan kierrätystä tässä asiassa.

En voi olla komentoimatta "meidän auto maksoi 400e" kirjoittajan tekstiä..
Jos toisella on mahdollista ostaa uudet vaunut ja lisäksi tarpeen vaatiessa myös tuplat, onko se keneltäkään pois? Vaikea sulattaa tätä suomalaisten perussyntinä olevaa kateutta. Itse en paljoa voi lapselleni antaa, mutta elämän ohjeet ei paljoa maksa. Toivoisin, että minun lapseni osaisivat iloita toisen onnesta, sillä se ei ole omasta pois. Miksi siis pitää terävästi piikittää jos toinen voi ja haluaa ostaa uudet vaunut ja rattaat?
Itse elän kodinhoidontuella n.500e/kk, vaatetan sillä mieheni ja kolme lasta. Me emme tupakoi tai käytä alkoholia, rahaa ei siis pala taivaan tuuliin. Kaikki on pitkälti priorisointia, mihin kukakin haluaa panostaa. Jos minä saan elämääni luxusta uusista vaunuista, sallittakoon se minulle. Jokainen lapsistani on nukkunut unensa uusissa vaunuissa.
Ja jokuhan ne kierrätetyt vaunutkin on uutena ostanut..

Yhteistyössä