Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:Tarkotatko niitä pieniä muovisia renkuloita, mietin itse samaa, mutta olisko sitä varten että saa valjaat kiinnitettyä niihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Uua:Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:Tarkotatko niitä pieniä muovisia renkuloita, mietin itse samaa, mutta olisko sitä varten että saa valjaat kiinnitettyä niihin?
Just niitä, mut ohjeissa kielletään kaikki muut vempeleet ku gracon et ei kai tarkotus o ottaa rattaiden valjaita siihen?
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:Alkuperäinen kirjoittaja Uua:Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:Tarkotatko niitä pieniä muovisia renkuloita, mietin itse samaa, mutta olisko sitä varten että saa valjaat kiinnitettyä niihin?
Just niitä, mut ohjeissa kielletään kaikki muut vempeleet ku gracon et ei kai tarkotus o ottaa rattaiden valjaita siihen?
No,mäen ole sitä käyttöohjetta kauhean tarkkaan lukenu
, ostettiin nuo rattaat vähän aikaa sitten enkä kantokoppaa ole vielä käyttänyt ollenkaan kun vauva syntyy vasta marraskuussa,mutta kerro mullekin jos keksit niille jonkun tarkotuksen
![]()