Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Ällöttävä itseään täynnä oleva VANHA ja RUMA äijä jolla ei ole käytöstapoja. Jos tulisi mulle huutamaan niin ei kauaa huutaisi. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Mistähän sais semmosen selvemmän kuvan?
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen::heart: vau ,mikä MIES isolla M:llä..
ihana aloitus päivälle,kun avasin tään ketjun... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Edellinen:Tulee väkisin mieleen,millainenkohan se on sängyssäLääh, lääh..
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Siinä o äijä, mikä on mun ykkös idoli. Parempaa asenteen omaavaa äijää saa pitkältä hakea
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Siinä o äijä, mikä on mun ykkös idoli. Parempaa asenteen omaavaa äijää saa pitkältä hakea
minkälainen asenne hänellä sun mielestä on?
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Se on niin ihana :heart: :heart:Saisko tota julisteeksi seinälle??
![]()
pistä taustakuvaksi tietsikkaan![]()
![]()
Pitäskö tehä miehelle ylläri??JOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!Miten se laitetaan?
![]()
Tallennat sen kuvan koneelle ja sitten vaan laitat sen taustakuvaks niinkun normaalistikkii..
no en minä osaa normaalistikkaan laittaa ja vaihtaa taustakuvia,oon nimittäin niin surkea käyttämään tietokoneita(osaan vaan netissä surffailla)![]()