Onnistuukohan mun tupakkalakko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Oi voi, tän ja huomisen päivän sais vielä kessutella :whistle:

Äijä saapuu lauantaina kotiin, ja mä oon luvannu itselleni että KOITAN lopettaa savuttelun.
Enkä mä nytkään hirveesti polta, silloin vaan kun tyttö nukkuu.

Oon vaan niin tottunut noihin mun tupakkataukoihin :snotty:

Äijää ei mun tupakointi haittaa, mutta mua itteeni inhottaa mennä äijän viereen tupakalta haisten. Äijä ei meinaan polta.

Kuinkakohan kireenä meikäläinen sitten on :D

Kyllä mä haluaisin sen onnistuvan, mutta itsekuri tupakan suhteen tuntuu olevan mulla aika heikko :ashamed:

Raskaus ja imetysajan olin polttamatta, mutta sitten ratkeisin taas..

Ja olis kyllä jo aika lopettaa, 14,5 vuottako mä oon jo poltellut :o Taukoo oli tosiaan raskauden ja imetyksen ajan..

Heeeeiiiii!! Vähän asennetta ja itseluottamusta kehiin. Ensinnäkään et ole tekemässä mitään tupakkalakkoa vaan olet lopettamassa tupakoinnin. Etka sitten vaan koita lopettaa vaan oikeasti lopetat.

Tee asia itsellesi helpoksi ja hae lääkäriltä Champix-kuuri. Itse tein niin 1v8kk sitten ja lopettaminen yli 25 vuoden kessuttelun jälkeen oli helppoa kuin heinänteko.

kahden viikon päästä vuosi tupakki lakkoa takana, helppoa oli alussa, raskaana kun oli, nyt paljon vaikeampaa ( likka 5kk)

siskoni ollut 9 vuotta polttamatta, ja sanoi, että vieläkin välillä tekee mieli.. :( ei se siis helpota koskaan. eri asia onkin sitten se kuka jaksaa vuodesta toiseen vastustaa sitä mielitekoa..

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
neljättä päivää polttamatta, eikä tee ees heikkoa. kertaakaan ei oo ees käyny mielessä mennä kessulle

Ootko siekin raskaana? Minäkään en edes ajattele nyt koko asiaa kun se on niin itsestään selvää ettei tupakointi kuulu tähän elämäntilanteeseen.
Itseeni voin vaikka myrkyttää jos siltä tuntuu, mutta ihmisen alkua, omaa lasta en! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miisa:
kahden viikon päästä vuosi tupakki lakkoa takana, helppoa oli alussa, raskaana kun oli, nyt paljon vaikeampaa ( likka 5kk)

siskoni ollut 9 vuotta polttamatta, ja sanoi, että vieläkin välillä tekee mieli.. :( ei se siis helpota koskaan. eri asia onkin sitten se kuka jaksaa vuodesta toiseen vastustaa sitä mielitekoa..

Minä olin kanssa edellisen raskauden ajan polttamatta ja muutama viikko senkin jälkeen. Sitten meni se itsekuri jonnekin ryteikköön ja tuli aina oikein nautinnolla polteltua tytön mentyä yöunille. Miks se maistuikin niin hyvältä yli vuoden tauon jälkeen?! :o

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
neljättä päivää polttamatta, eikä tee ees heikkoa. kertaakaan ei oo ees käyny mielessä mennä kessulle

Ootko siekin raskaana? Minäkään en edes ajattele nyt koko asiaa kun se on niin itsestään selvää ettei tupakointi kuulu tähän elämäntilanteeseen.
Itseeni voin vaikka myrkyttää jos siltä tuntuu, mutta ihmisen alkua, omaa lasta en! =)

voi kun olisinkin :( mutta tuli vaan sellanen fiilis, että nyt loppuu tupruttelu. johan se sit varmaan vähän vois helpottaa sitä raskautumistakin... :whistle: kun se näytä meidän kohdalla kovin helppoa olevan. :headwall:
Mutta onnea sulle elämänalusta :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Kun mulla ei edes tuu mitään nikkiksiä, jos oon polttamatta. Se on mulle vaan tapa, paha sellainen.
Että sen puoleen lopettaminen olis helppoo.
Nikotiiniriipuvuus on fyysistä ja menee varsin pian ohi mutta tuo tapariippuvuus on psyykkisenä oireena usein paljon pahempi.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Heeeeiiiii!! Vähän asennetta ja itseluottamusta kehiin. Ensinnäkään et ole tekemässä mitään tupakkalakkoa vaan olet lopettamassa tupakoinnin. Etka sitten vaan koita lopettaa vaan oikeasti lopetat.

Tee asia itsellesi helpoksi ja hae lääkäriltä Champix-kuuri. Itse tein niin 1v8kk sitten ja lopettaminen yli 25 vuoden kessuttelun jälkeen oli helppoa kuin heinänteko.

Champixia ei HAETA mistään. Sen saa, jos lääkäri niin katsoo.
Kaikille sitä EI VOI määrätä! Huom. sairaudet / lääkitys.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Kun mulla ei edes tuu mitään nikkiksiä, jos oon polttamatta. Se on mulle vaan tapa, paha sellainen.
Että sen puoleen lopettaminen olis helppoo.
Nikotiiniriipuvuus on fyysistä ja menee varsin pian ohi mutta tuo tapariippuvuus on psyykkisenä oireena usein paljon pahempi.

Täytyy sitten vaan keksiä itselleen muuta tekemistä sen tupakan ajaksi. Porkkanaa purien parvekkeelle :D

Yhteistyössä