Gordon Ramsey

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imperial
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Se on niin ihana :heart: :heart: :p Saisko tota julisteeksi seinälle?? :D

pistä taustakuvaksi tietsikkaan :whistle: :D

Pitäskö tehä miehelle ylläri??JOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! :D Miten se laitetaan? :D

Tallennat sen kuvan koneelle ja sitten vaan laitat sen taustakuvaks niinkun normaalistikkii..

no en minä osaa normaalistikkaan laittaa ja vaihtaa taustakuvia,oon nimittäin niin surkea käyttämään tietokoneita(osaan vaan netissä surffailla) :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
gordonramsay.jpg

Tääki on ihan hyvä :D Mitä helevetin kuvia mää oon vaan nähny ku se on aina näyttänyt niin omituiselta?!? :o

Onkohan juuri tämä kuva mitä katson kun käyn kävelyllä, on sellanemainos tuolla kaupungilla....siinä kuvassa niin kuin tässäkin on niiiiiiin ihanat nallekarhusilmät !!!!!!!! AAAaaaaaaaaah.......nam

Ja on skotti vai ??? vielä parempi !!! pisteet vaan nousi :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Tääki on ihan hyvä :D Mitä helevetin kuvia mää oon vaan nähny ku se on aina näyttänyt niin omituiselta?!? :o

Onkohan juuri tämä kuva mitä katson kun käyn kävelyllä, on sellanemainos tuolla kaupungilla....siinä kuvassa niin kuin tässäkin on niiiiiiin ihanat nallekarhusilmät !!!!!!!! AAAaaaaaaaaah.......nam

Ja on skotti vai ??? vielä parempi !!! pisteet vaan nousi :D

juu, skotti on. glasgowssa syntyny :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Noinko sä puhut miehestäsikin? Siis lastesi isästä.. ihanan kunnioittavaa.

Kyllä se ittekki tietää, että lapsia on helppo tehdä. minähän sen työn siinä tein, eikä hän.

:laugh: :laugh: elä viiti, miehes vaan oli ja sie teit lapset.. just just.

Niin joo ja sun mies varmaan synnytti?

Kyllä se ittekki tietää, että lapsia on helppo tehdä. minähän sen työn siinä tein, eikä hän.

ehkä synnytti ehkä ei... mutta kyllä sitä ahertaa sai hääkii eikä maata kun laiska lahna paikallaan :D jotta en kyllä ihan iteksijään niitä lapsia tehny

ehkä synnytti ehkä ei... mutta kyllä sitä ahertaa sai hääkii eikä maata kun laiska lahna paikallaan :D jotta en kyllä ihan iteksijään niitä lapsia tehny

Mun mies ei ainakaan kokenut mitenkään ahertamiseks sitä lasten tekoa.

Mun mies ei ainakaan kokenut mitenkään ahertamiseks sitä lasten tekoa.

Omapaan on asianne, mutta ei niitä lapsia ennenkään oo ilman vastakkaista sukupuolta tehty

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:

nyt täytyy myöntää että näyttää tossa kuvassa jo ihmiseltä ja muistuttaa vähän mun mielestä söpöä porkkanapäätä csi miamista :D :p Carusoa siis :D

No niin sieltä tuli se toinen herkku

csi_miami_david_caruso_400.jpg

IIIIIIK!! :heart: :heart: :heart: :p

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:

nyt täytyy myöntää että näyttää tossa kuvassa jo ihmiseltä ja muistuttaa vähän mun mielestä söpöä porkkanapäätä csi miamista :D :p Carusoa siis :D

No niin sieltä tuli se toinen herkku

csi_miami_david_caruso_400.jpg

IIIIIIK!! :heart: :heart: :heart: :p

Niinpä!!! :p :p :heart:

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www1.pictures.zimbio.com/img/4118/DiamondsandHearts/368l.jpg&imgrefurl=http://davidcaruso.personalfanpages.com/2067/David%2BCaruso%26%2523039%253Bs%2BFrisky%2BFerret.html&h=270&w=270&sz=25&hl=fi&start=97&um=1&tbnid=FttaNEf3X0VVXM:&tbnh=113&tbnw=113&prev=/images%3Fq%3Ddavid%2Bcaruso%26start%3D80%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3Dfi%26rls%3DGGLG,GGLG:2005-46,GGLG:fi%26sa%3DN

miulla tullee tuosta david carusosta mieleen aina yhen kaverin exä joka oli täysin sairas päästään.... :o siksi se myös hirvittää tuon miehen naaman näkeminen... oli meinaan ku kopio tuosta carusosta...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
miulla tullee tuosta david carusosta mieleen aina yhen kaverin exä joka oli täysin sairas päästään.... :o siksi se myös hirvittää tuon miehen naaman näkeminen... oli meinaan ku kopio tuosta carusosta...

Sama juttu pätee monesti nimeenkin,jostakin nimestä ei tykkää yhtään ku tulee joku tietty ei niin mukava-ihminen mieleen.

Gordonissä on sitä miehekkyyttä mitä miehessä pitää olla, puhun nyt ulkonäöllisesti ja muutenkin (oikeassa elämässä hyvä isä ja mies). En pidä silonaamaisista mallipojuista muutenkaan. Siinä on vaan sitä jotain..vaikea selittää. Menisin punkkaan sen kanssa jos olisi mahdollisuus..ehdottomasti!

Yhteistyössä