Gordon Ramsey

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imperial
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en näe hänessä mitään ihailemisen arvoista ohjelman perusteella.Kiroamista, haukkumista, toisten nolaamista :/ Käytöskouluun joutaisi koko mies.
Haluaisin nähdä millainen mies hän on kulissien takana.

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
:p :heart: vau ,mikä MIES isolla M:llä..
ihana aloitus päivälle,kun avasin tään ketjun... :heart:

Ihanaa kun löysin tän ketjun..luulin olevani ainoa joka näkee päiväunia Gordonista. Vaikken mikään teinityttö enää olekaan ;)

Katselin tänään Iltalehden/vai oliko Sanomien videon Gordonin Suomen käynnin haastattelusta kun se "älykäs" toimittaja akka kyselee ihan pokkana "Miltä tuntuu kun on rumempi kuin Jamie Oliver?"..voi äly hoi. Onneks Gordon osasi heittää leikiksi ja samalla mitalla takaisin. Itse olisin mennyt aiika vaikeaksi..
Ihania kuvia täällä Gordonista !!

Lapsellista mollata toisen ihmisen mielipidettä. Jokainen tykkää mistä tykkää, typerää siitä ruveta nahistelemaan..hohhoijaa. Tokkopa nuo arvostelijat mitään aikuisia ovatkaan, ainakaan henkisesti.
Gordon ei ole mikään mallipoju, mutta miehen näköinen. Se riittää minulle.

Haluun muistuttaa, että ketjun aloittaja :wave: ei nää märkiä unia tästä herrasta, koska en ainakaan vielä oo HOMO :x . Kyseisellä herralla on vaan saatanan hyvä asenne keittiössään. Cool B)

Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Se on niin ihana :heart: :heart: :p Saisko tota julisteeksi seinälle?? :D

pistä taustakuvaksi tietsikkaan :whistle: :D

Pitäskö tehä miehelle ylläri??JOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! :D Miten se laitetaan? :D

Tallennat sen kuvan koneelle ja sitten vaan laitat sen taustakuvaks niinkun normaalistikkii..

no en minä osaa normaalistikkaan laittaa ja vaihtaa taustakuvia,oon nimittäin niin surkea käyttämään tietokoneita(osaan vaan netissä surffailla) :D

klikkaa kuvaa hiiren oikealla painikkeella ja valitse käytä kuvaa työpöydällä.

tai sitten tallenna kuva sitten menet sinne minne kuvan tallensit ja paina oikeaa nappia ja valitse käytä taustakuvana vai miten se onkin ilmaistu

Yhteistyössä