G
Gold Wing
Vieras
En ole minäkään heti mitään pysyvää suhdetta luomassa, mutta eihän sitä koskaan tiedä minkälaisen ihmisen kohtaa. Aika näyttää senkin. Elämässä ei saa mitään, jos ei ota riskejä !!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sivum:Ihme vedättäjä tämä 38lady.... GW, tuskinpa ikinä tulet tapaamaan tuota naista (lady?).
Ehkä parempi niin. Eipähän tarvitse pettyä.
Miksi muuten GoldWing..auto kahdella pyörällä ilman kattoa..?
Alkuperäinen kirjoittaja Lady 38:Tarkoitatko ensiviikonloppua ? Olen miettinyt ja eihän se ota jos ei annakkaan... Tavataan vain ja katsotaan miten etenee!
Olen , sama henkilö...oli kiva keskustelu kanssasi.Alkuperäinen kirjoittaja Miehen mittainen:Alkuperäinen kirjoittaja Lady 38:Tarkoitatko ensiviikonloppua ? Olen miettinyt ja eihän se ota jos ei annakkaan... Tavataan vain ja katsotaan miten etenee!
Saako sen verran keskeyttää kysyäkseni että onko Lady38 sama kuin N38?
Vastasin , onko sinulla mielessä kehitellä jotain...?Alkuperäinen kirjoittaja Gold Wing:Vieläkö sinulla on minun osoite tallessa ???
Ps. Vastaa sinä tuolle Miehen mittaiselle!
Alkuperäinen kirjoittaja N38/ Lady 38:Olen , sama henkilö...oli kiva keskustelu kanssasi.Alkuperäinen kirjoittaja Miehen mittainen:Alkuperäinen kirjoittaja Lady 38:Tarkoitatko ensiviikonloppua ? Olen miettinyt ja eihän se ota jos ei annakkaan... Tavataan vain ja katsotaan miten etenee!
Saako sen verran keskeyttää kysyäkseni että onko Lady38 sama kuin N38?