En saattanut uskoa että tuo valtava .. mahtuisi minuun. Laukesin jo alussa kun se hieroi klitoristani.... nyt ainuastaan keskityn siihen että se tekee sisälläni edetakaista liikettä. Olen tajunnan rajamailla, kunnes hän kiihdyttää liikettään ja tajuan kohta saavani spermansa sisääni . Tulet lähelleni ja hyväilet minua samalla selästä ja rinnoista , lasket toisen kätesi edssäni alavatsani päälle ja tunnet miten sisälläni tuon miehen kalu tuntuu..... Samassa häneltä tulee , siihen keskittyneenä' hän työntyy yhä syvemmälle tunnen miten sen pää puskee kohdunsuulle, tormäten siihen, kipu valtava , mutta samalla tunnen miten sperma ryöpsäys tulee kohtuasni vasten. Lysähdän hänen päälleen , kalu viellä sisälläni . Vaivun horrokseen nautinnosta.
Nostat minut pois hänen päältään , ja sovitte että viette minut hyttiin. Hän pukee uima housunsa päälleen ja sinä vedät sortsisi jalkaasi , minulle autatte hameen päälle. Minun jalkani ei enään kanna joten hän voimakkaampana nostaa minut syliinsä ja kantaa minut , sinä kävelet vierellä. En huomaa siinä että kaikki näkyy kun olen sylissä.