Gold Wingile 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiina

Vieras
Voi hyvä mies ! Taitaa sun olla turha tuommosia Lady 38 "vongata" ku näyttää kertovan asioita toisille erilailla ku toisille. Hän kerto sulle 10.08.2006, 12:32.46 "En tiedä viellä viikonlopusta." Ja 10.08.2006, 13:17.56 gentlemanille "itse en huomenna töissä, lähden siskon mökille."
Älä hyvä mies tuhlaa aikaasi tuollaisiin valehteleviin naisiin, koska kyllä täällä on meitä rehellisiä naisia sinua varten. Tekstisi oli aivan ihaaanaaaa luettavaa. Paikat kostuu aina kun käyn lukemassa tekstiäsi...

Kiitos vaan tiedosta! Turhaa tässä sitten odotan vastausta. Onneksi lukijani ovat tarkkoina. Kiva kuulla, että kirjoituksemme on herättänyt mielenkiintoa. Siksi se oli ainakin minun osaltani tarkoitettu, että mielikuvitus liikkeelle ja himot hyrräämään. Lisää palautetta toivotaan !!! Kerro Tiina lisää...

Minä asustelen Pohjois-Pohjanmaalla ja liikuskelen kesällä moottoripyörällä ja muutoin jenkkiautolla ! Kyytiläistä ei ole ! HARMI ! Ehkä olen ollut joskus liikaa töissä, kun ei ole ehtinyt hankkimaan uutta eron jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Gold Wing:
Minä asustelen Pohjois-Pohjanmaalla ja liikuskelen kesällä moottoripyörällä ja muutoin jenkkiautolla ! Kyytiläistä ei ole ! HARMI ! Ehkä olen ollut joskus liikaa töissä, kun ei ole ehtinyt hankkimaan uutta eron jälkeen.

Oletpa lähellä... ;=)

Taidetaan piirittää samaa kaveria ? Häiritseekö sinua olemassa oloni? Jos ei niin en pahastu vaikka tulisit yhteiseen ketjuun, en nimittäin ole mustasukkaista tyyppiä..

Alkuperäinen kirjoittaja Lady38:
Taidetaan piirittää samaa kaveria ? Häiritseekö sinua olemassa oloni? Jos ei niin en pahastu vaikka tulisit yhteiseen ketjuun, en nimittäin ole mustasukkaista tyyppiä..

En minä piiritä, olen vaan vastaillut herran kysymyksiin :=)
Jatkakaa vaan!

Yhteistyössä