Ghd-muotoilurauta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suoristaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suoristaja

Vieras
Onko se ghd-rauta ihan oikeati parempi kuin muut raudat? Kokemuksia kaipaisin, koska en halua hirveää summaa suoristusrautaan turhaan laittaa. Mistä sen saa edullisimmin?

On paras. Itse tilasin englannista. Mulla on paksu, osittain laineikas ja osittain kihara, vyötäröpituinen tukka ja muilla raudoilla menee paljon kauemmin suoristaa hiukset eikä suoristus pysy läheskään niin hyvin. Ghd:ssä ei ole vielä mitään jälkiä, vaikka se on mulla ollut kaksi vuotta, muut raudat ovat samassa ajassa jo alkaneet naarmuuntua. En muista mitä tuo maksoi, olisko ollut 99 puntaa, ja jos tuo kestää vuosia vielä hyvänä, tulee halvemmaksi kuin esim. vidal sassoonin raudat joita joutuu uusimaan, naarmuisella ei kannata hiuksia muotoilla. Ghd:llä tulee myös ihanat kiharat nopeasti. Rauta lämpenee ihan supernopeasti, en ehdi edes kunnolla harjata tätä pehkoa ennen kuin rauta on valmis!

Kai se sitten vain on pakko uskoa, että se on sijoittamisen arvoinen kapistus. Täytyy nyt vaan vielä miettiä mistä sen ostan. Kiitos vastanneille :) Cloud ninen taidan kuitenkin vielä googlettaa.

Yhteistyössä