geishakuulilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja treenaus?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

treenaus?

Vieras
annetaanko niitten vaan olla sisällä vai pitääkö niitä lihaksia jotenkin jumpata siinä ympärillä?
oletteko saaneet hyviä tuloksia esim virtsankarkailun suhteen?

tuloksia tulee, mutta hitaasti, alku voi olla tosi hankalaa ja vaatii pitkää pinnaa yrittää jatkaa vaikka kuulat tuntuis heti pullahtavan ulos. Mä oon käyttäny ihan kotitöiden ohessa, siis laita sisälle ja touhailen sitten. Jumppa tulee siis siten että lihaksill ajoutuu pitää ne kuulat sisällä touhatessaan. Aluksi siis ei pystyny kuulien kanssa touhata, hampaiden pesukaan saati kävely ei onnistunu samalla. Mun kuulien mukana ohjeissa on että hyvä tavoite 20 minuutin treenaus, aluksi tietysti vain lyhyt aika kun lihakset väsyy. Hyvä ottaa huomioon myös että illalla lantionpohjan on paljon väsyneempi ku aamulla, että jos illalla ei onnistu, kokeile aamulla kun lihakset on vielä virkeät. Ki

Kyllä ne kuulat auttavat vain laittamalla tieyksi ajaksi sisään. Alkuongelmien jälkeen eivät enää tunnu yhtään häiritseviltä. Aluksi pidin vain kotona, mutta nyt useasti ulkona liikkuessa. Mukava ja kiva tapa pitää lihaskuntoa yllä nyt myöhemminkin.

Mulla vähän hassu kysymys noista jumppapalloista. Ostin sellaiset missä on kaksi palloa, mutta ei narua. Tuleekohan ne pois ilman mitään ongelmia. En nimittäin niitä ole uskaltanut käyttää, jos ne sisään jää.

Eivät jää sisään, eivät voi ""kadota"" sinne. Kannattaa kuitenkin liukastuttaa kuulat ennen sisään laittoa. Eivät siten takertele emättimenpoimuihin niin helposti.
Tuttuni kertoi laitteneensa alussa k.o. kuulat kondomiin, jonka oli sulkenut pitkällä langalla ulosvetoa varten. Itse opin jo melkein heti ""pullauttamaan"" kuulat käytön päätteeksi lihasvoimalla ulos.

Voiko geishakuulia käyttää raskausaikana ihan normaalisti? Aloitin kuulajumpan joskus reilu vuosi sitten, ja tulokset innostaisi jatkamaan edelleenkin. Nyt rv. 16/2 menossa.

Yhteistyössä