Lantionpohjalihaksista ja kuulista neuvoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhmänä

Vieras
tosi nolo ja tyhmä kysymys.
ostin sellaiset pienet kuulat joilla pitäisi jumpata lihaksia, mutta mitä pitää tehdä?
laitan ne sisään ja siellä on, en oikeastaan tunne niitä sen kummemmin joten voin hyvinkin olla vaikka tunnin niin että ne sisällä, sitten joudun "kaivamaan" ne pois.

Antakaa neuvoja miten se jumppailu onnistuu ja mitä teen väärin? laitanko ne liian syvälle?

jännität niitä lihaksia vaistomaisesti! se on jo jumppaamista. mulla meni toisen synnytyksen jälkeen ne lihakset heikkoon kuntoon niin kuulat eivät pysyneet sisällä!

Näinpä.. Mä tunsin vielä edelliset isommat kuulat (smart ballsit) Mut nämä nykyiset pienet ovat vaan inessä ja ne just saa kaivaa ulos, vaikka ovat huomattavasti painavammat kuin edelliset.

muakin kiinnostaa tämä aihe, olen itse aatellut hankkia kuulat, kai nuo lihakset on huonossa kunnossa en oo ainakaan mitään jumppia tehny...ja nyt tätä kiinnostaisi kokeilla... Millä kuulilla kandee alottaa? Ja kuinka kauan kerrallaan niitä kandee pitää tms?

Niin, ostin joku aika sitten kans kuulat. Ajattelin että nyt alkaa kunnon treenaus. Laitoin sisälle ja UNOHDIN ne, ja siellä ne pysyi. Seuraavaksi kun olin menossa kuselle mä muistin et ainiin, siellähän ne on... onko hyvä vai paha juttu???

Mies kanssa osti mulle sellaiset, kun pitäisi niillä lihaksia jumpata. Alaselkää usein särkee ja lantionpohjalihakset auttaisi siihenkin. Mutta taitaa olla liian isot mullakin. Liukuvoiteen kanssa saa sisään, mutta poisottaminen sattuu.

Minäkin ostin ensin pienet painavat irtonaiset. No en tuntenut niitä ollenkaan ja sain kaivaa jostain syvältä kauheella vaivalla toisen pois! En ole sen jälkeen uskaltanut käyttää niitä... pelkäsin jo, että joudun menemään päivystykseen lääkärin kaiveltavaksi :D!!
Sitten ostin isommat smart ballsit, mutta sattuu kun ne laittaa sisälle, ja vielä enemmän sattuu kun ne ottaa pois... auts! Ja siellä ne vaan on ja pysyy... oliskohan sellasia pieniä painavia narulla varustettuna...?

Alkuperäinen kirjoittaja toinen hölmö:
Minäkin ostin ensin pienet painavat irtonaiset. No en tuntenut niitä ollenkaan ja sain kaivaa jostain syvältä kauheella vaivalla toisen pois! En ole sen jälkeen uskaltanut käyttää niitä... pelkäsin jo, että joudun menemään päivystykseen lääkärin kaiveltavaksi :D!!
Sitten ostin isommat smart ballsit, mutta sattuu kun ne laittaa sisälle, ja vielä enemmän sattuu kun ne ottaa pois... auts! Ja siellä ne vaan on ja pysyy... oliskohan sellasia pieniä painavia narulla varustettuna...?

ihanaa, kohtalotoveri :D
Mä olen kuullut vain kuinka hyvät on, ja miten paljon apua...mutta en nyt ymmärrä miten noista voi olla apua :/

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Ettehän laita vaan liian syvälle? Ei ole tarkoitus laittaa kuten tamponi vaan vähän alemmas..

No tätä mä vähän epäilen...mutta en laittanut niitä nyt kovin syvälle, ne jotenkin vain olivat siirtyneet niin etten meinannut saada pois :/

Kannattaa laittaa sen painoinen mikä aluksi meinaa tippua ja sitten ihan paikallaan seisten yrität pitää sen paikalla. Vaikka aluksi tippuisikin. Jos se pieni tippuu niin aloitat sillä. Muutama sekuntikin jo harjoitusta.

Itsellänikin on kuulat, mutta kuitenkin tulee treenattua perinteisesti enemmän ja oma sormi on tosi hyvä testaaja, että supistus menee oikeaan kohtaan :)

halusin kuulia ja mies ilahduttikinsitten: oli seksikaupasta otanut sellaset kuulat joita on kaksi peräkkäin toisissaan kiinni. sisällä niissä molemmissa on jotain laakereita, että kun liikun niin sisällä vaan hyrisee.

en nyt ehkä just tollasia halunnut, mutta kauniisti tehty oli. ja pysyvät hyvin siellä:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
halusin kuulia ja mies ilahduttikinsitten: oli seksikaupasta otanut sellaset kuulat joita on kaksi peräkkäin toisissaan kiinni. sisällä niissä molemmissa on jotain laakereita, että kun liikun niin sisällä vaan hyrisee.

en nyt ehkä just tollasia halunnut, mutta kauniisti tehty oli. ja pysyvät hyvin siellä:)

Nuo ei ole treenikuulat. Noi on tarkotettu nautinnon tuottamiseen.

Yhteistyössä