S
sara
Vieras
Paljonko Gapin lasten vaatteet maksaa Suomessa? Onko vaatteet hyvälaatuisia? Onko kukaan tilannut esim Englannista kyseisiä vaatteita, onko halvempia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sara:Paljonko Gapin lasten vaatteet maksaa Suomessa? Onko vaatteet hyvälaatuisia? Onko kukaan tilannut esim Englannista kyseisiä vaatteita, onko halvempia?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Ihan tavallisia trikoovaatteita, mitä nyt venyy ällöttävästi päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Meillä on muutamia Gapin vaatteita, ja mielestäni ne on kyllä Suomessa hiukan yliarvostettuja. Niillä saa vähän kuin ylimääräistä statusta kun pukee niitä lapsellensa, kun ei ookkaan mistään HenkkaMaukasta ostettuja kuteita![]()
Mutta siis laadullisesti ei mitään ihmeitä, ihan tavallisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Ihan tavallisia trikoovaatteita, mitä nyt venyy ällöttävästi päällä.
Ai. Meillä on kyllä ihan farkkuja ja housuja ja collegetakkeja, jotka eivät ole trikoota nähneetkään. Eivätkä veny tai vanu.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Ihan tavallisia trikoovaatteita, mitä nyt venyy ällöttävästi päällä.
Ai. Meillä on kyllä ihan farkkuja ja housuja ja collegetakkeja, jotka eivät ole trikoota nähneetkään. Eivätkä veny tai vanu.
No mä mietin sitten jonkun muun sanan joka kuvaisi gapin laatua yhtä hyvin, mutta ei silti dissaa niitä mammoja joista se on laadukas merkki. Kerron sitten kun olen keksinyt.
En tiedä olenko läski vai mitä, mutta omien vaatteiden kohdalla olen huomannut että esim. hihat menevät päivän aikana sellaisiksi lötköiksi varsinkin kainalon kohdalta, että sinne mahtuisi molemmat kädet kerrallaan. No yksi merinovillainen villatakki on kyllä ollut hyvä. Suurin osa vaatteista on kuitenkin unohtunut kaapin perukoille, ja imo poikien vaatteet eivät ole kovin kauniita... eikä kyllä tyttöjenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Meillä on muutamia Gapin vaatteita, ja mielestäni ne on kyllä Suomessa hiukan yliarvostettuja. Niillä saa vähän kuin ylimääräistä statusta kun pukee niitä lapsellensa, kun ei ookkaan mistään HenkkaMaukasta ostettuja kuteita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Meillä on muutamia Gapin vaatteita, ja mielestäni ne on kyllä Suomessa hiukan yliarvostettuja. Niillä saa vähän kuin ylimääräistä statusta kun pukee niitä lapsellensa, kun ei ookkaan mistään HenkkaMaukasta ostettuja kuteita![]()
Kuka ihme jaksaa välittää jostain vaatteiden tuomasta statuksesta? Onko tämä ihan omasta päästäsi?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Meillä on muutamia Gapin vaatteita, ja mielestäni ne on kyllä Suomessa hiukan yliarvostettuja. Niillä saa vähän kuin ylimääräistä statusta kun pukee niitä lapsellensa, kun ei ookkaan mistään HenkkaMaukasta ostettuja kuteita![]()
No enpä usko että kukaan mamma on pistänyt merkille jos meidän muksulla on joskus joku GAPin rytky ollut päällään. Huh. Eipä ole tullut edes mieleen. Tuskinpa kukaan päällepäin tunnistaa että tuossa menee nyt GAPin mekko.
Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:No en kyllä usko että kukaan oikein tunnistaakaan. Sen takii ne mammat mulle varmaan kuorossa kaakattivatkin että heillä on ainoostaan lapsilla Gapin vaatteita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Meillä on muutamia Gapin vaatteita, ja mielestäni ne on kyllä Suomessa hiukan yliarvostettuja. Niillä saa vähän kuin ylimääräistä statusta kun pukee niitä lapsellensa, kun ei ookkaan mistään HenkkaMaukasta ostettuja kuteita![]()
Kuka ihme jaksaa välittää jostain vaatteiden tuomasta statuksesta? Onko tämä ihan omasta päästäsi?
Jaa-a. Enmätiiä. Sellaseenkin mammaan on kuitenkin ihan livenä tullut törmättyä joka ihan puheessaan alleviivasi kuinka he eivät mitään tavisvaatteita käytä, vaan Gappia sen olla pitää!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:No en kyllä usko että kukaan oikein tunnistaakaan. Sen takii ne mammat mulle varmaan kuorossa kaakattivatkin että heillä on ainoostaan lapsilla Gapin vaatteita![]()
Jaa no onpa kummallista. Meillä päin ei tuollaista kyllä harrasteta.
Alkuperäinen kirjoittaja Inka:Suomessa yliarvostettu merkki ja itse olen jenkeissä marketeissa katsonut. Halpaa market-vaatetta. Guess on toinen yliarvostettu merkki suomessa. Hinta jotain käsittämätöntä jenkkeihin verrattuna ja laatu surkeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Inka:Suomessa yliarvostettu merkki ja itse olen jenkeissä marketeissa katsonut. Halpaa market-vaatetta. Guess on toinen yliarvostettu merkki suomessa. Hinta jotain käsittämätöntä jenkkeihin verrattuna ja laatu surkeaa.
Voisiko olla, että englantilaisilla ja jenkkiversioilla olisi eroa? Koska niitä myydään Englannissa ihan ketjun omissa liikkeissä ja hinnat ovat aika korkeita. Eikä laadussakaan ole minusta mitään vikaa.