kokemuksia Icepeak merkkisistä vaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kvartetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli Icepeakin college joka kului muutamassa pesussa sisäpuolelta kaivan karheaksi vaikka pesin vain 40:ssä asteessa. Sitten mulla oli Icepeakin kuoripuku joka ei pitänyt vettä kuin nimeksi. Kaatosateessa kävellessä tuli heti vedet läpi niin että kaikki vaatteet alla oli kunnolla märkinä. Mitoitus on todella niukka. Kyseinen puku oli kokoa XXL mutta vastasi normaalia L-kokoa.

Mulla oli Icepeakin college joka kului muutamassa pesussa sisäpuolelta kaivan karheaksi vaikka pesin vain 40:ssä asteessa. Sitten mulla oli Icepeakin kuoripuku joka ei pitänyt vettä kuin nimeksi. Kaatosateessa kävellessä tuli heti vedet läpi niin että kaikki vaatteet alla oli kunnolla märkinä. Mitoitus on todella niukka. Kyseinen puku oli kokoa XXL mutta vastasi normaalia L-kokoa.

Minulla on yksi itselle ostamani Icepeakin collegehuppari, joka on oikein mainio koti- ja ulkoliikuntakäytössä, mutta meni ensimmäisestä tai viimeistään toisesta pesusta pienille nypyille. Se näyttää kuitenkin edelleen hieman paremmalta kuin samoihin aikoihin Stockmannilta täysihintaisena (muistaakseni yli 100 euroa) ostamani Tommy Hilfigerin huppari, joka myös on kotikäytössä pehmeydessään ja ihanuudessaan aivan huippu, mutta meni melkein heti käyttöönoton jälkeen niin rumille nypyille, ettei sitä ihmisten ilmoilla kehtaa käyttää.

Kuumimmat

Yhteistyössä