Monin osin peesaan tatä, paitsi että joillekin kyllä tapahtuu elämässä sellaisia asioita mitkä eivät ole suinkaan tarpeellisia, jopa aivan liian rankkoja ja kipeitä ihmisen voimille. Joku asia itsellänikin tälläinen. Mutta pääsääntöisesti uskon noiden jotain opettaneen ja kasvussa tukeneen.Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Rankkaa ja "rankkaa" - se lienee suhteellista. Toiselle kaikki kokemani voi ollakin, toiselle taas ei. Paljon on ehtinyt tapahtua, mitä en omille lapsilleni soisi tapahtuvan, mutta Suuremman käsissähän tämä elämä on. Loppujen lopuksi jokaiselle tapahtuu asioita elämässään juuri sen verran kuin tarpeellista on. Itse olen ajatellut, että kaikki ovat olleet minun kasvua tukevia tapahtumia - jos ei muuta, niin luonnetta on kehittänyt.
Ai niin, lyhyesti sanottuna - juu, on.
Niinpä. Sitä tietää selviävänsä ihan mistä vaan, kun vielä on järjissään...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On, mutten märehdi sitä vaan menen eteenpäin.
Niin se on todella suhteellista.Alkuperäinen kirjoittaja Keepsie:Äidin lääkekierre ja alkoholismi johti vanhempien eroon (oli 11 v), minkä jälkeen äiti kävi sitten ihan pohjalla. TYöelämään se ei kuntoutunut koskaan enää, ja meidän välillä on roolit heittäneet aikoja päiviä häränpyllyä. Isään mulla on etäiset välit. Olen tervehtynyt bulimiasta ja keskivaikeasta masennuksesta.
Silti musta usein tuntuu, että olen päässyt helpolla. On niin monia jolla on on ollut paaaaljon vaikeampaa, oma lapsi kuollut...