Galluppia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myräkkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Myräkkä

Aktiivinen jäsen
29.09.2005
2 509
0
36
Nyt olis tämmönen gallup:

Kuinka kauan olette miehesi kanssa olleet yhdessä? Kuinka usein peuhaatte nykyään lakanoiden välissä? Ja että oletko tyytyväinen tähän peuhauksen määrään?

Me on oltu yhdessä pian 2,5 vuotta ja sänkyhommia on VAIN kerran viikossa. Enkä todellakaan ole tähän tyytyväinen. Vaan haluaisin harrastella aina ku mieli tekee, eikä vaan sillon tällön ku mies jaksaa. :|

yhessä ollaan oltu 16-vuotta ja peuhausta on noin kerran viikossa joskus enempi ja joskus menee parikin viikkoa ettei oo mitään,ihan tyytyväinen olen.mies haluis enempikin,mut mie oon vaan välil niin pirun laiska peuhaamaan. :)

14 vuotta ollaan oltu yhdessä ja peuhataan silloin kun huvittaa/on mahdollisuus. Ajoittainen 14000km etäisyys on viime aikoina vähentänyt peuhaamista (pirulauta tota aikaeroa ei onnistu edes puhelimessa) eli 3-4 viikon tauotkin on normaaleja.

5 ollaan oltu yhdessä.

Ukko olis valmis ja halukas koska vaan, mut neidin syntymän jälkeen oon ollu ehtoolla niin valmis, et ne puuhat on vähissä, mut niillä viikoilla kun ukko on iltavuorossa niin kun pikku jätkä on päikkäreillä ja hyvässä lykyssä neitikin nukkuu ni sitten :p päivittäin.

Me 5 vuotta oltu yhdessä ja puuhaillaan suurinpiirtein joka toinen ilta. Mulle riittäis nyt raskautuneena vähempikin :ashamed: Eiks niiteen himojen kuuluis kasvaa raskaana ollessa? Miks mulle käy aina toisinpäin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Me 5 vuotta oltu yhdessä ja puuhaillaan suurinpiirtein joka toinen ilta. Mulle riittäis nyt raskautuneena vähempikin :ashamed: Eiks niiteen himojen kuuluis kasvaa raskaana ollessa? Miks mulle käy aina toisinpäin :snotty:

Onko sun mielestä joka toinen ilta harvoin?

Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Nyt olis tämmönen gallup:

Kuinka kauan olette miehesi kanssa olleet yhdessä? Kuinka usein peuhaatte nykyään lakanoiden välissä? Ja että oletko tyytyväinen tähän peuhauksen määrään?

Heinäkuun alussa tuli 10 vuotta täyteen, toukokuussa tulee 10 vuotta avioelämää. Varmaan n 1-2 kertaa kuussa tulee peuhailtua, mun puolesta sais useemminkin. :whistle: