Galluppia vakuutuksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wieras

Vieras
Mistä firmasta teillä on vakuutukset? Oletteko kilpailuttaneet ja mikäli olette, niin millaisia hintaeroja tuli?
*Miettii hyppäävänsä pois lähivakuutuksen kelkasta*

Miehen sairasvakuutus if:issä.Sitä ei vaihdeta pois kun mistään ei enää saa niin hyvää vakuutusta.
Kaikki muut ( koti, lapset, omat henki, 3 autoa ) on tapiolassa ja siellä pysyy..

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Tapiolassa on. Ei olla vaihtamassa, vaikka sieltä ei saakaan enää S-bonusta. :/

Mä oon ihmetellyt, että kun s-bonusten piti loppua, niin miksi kuitenkin vakuutukset vielä näkyvät siinä bonuslappusessa, joka postin kautta tulee? Juu ja tosiaan meillä vakuutukset Tapiolasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Miehen sairasvakuutus if:issä.Sitä ei vaihdeta pois kun mistään ei enää saa niin hyvää vakuutusta.
Kaikki muut ( koti, lapset, omat henki, 3 autoa ) on tapiolassa ja siellä pysyy..

meillä ihan samoin!! vaikka vaan 2 autoa... Ajattelin syksyn pimeinä tunteina kilpailuttaa taas ifin bonusten vuoksi

Meillä on vakuutukset vakuutusyhtiö Turvassa ja ollaan todella tyytyväisiä.
Vaihdettiin aikoinaan if-vakuutuksesta Turvaan ja saatiin meidän perheen vakuutukset Turvassa yli 400e halvemmalla vuodessa kuin mitä maksettiin if-vakuutukseen.

Meillä kaikki Tapiolassa. Vaikkei enää saakaan s-bonusta niin silti olen tyytyväinen uuteeen omaetu-systeemiin, meillä ainakin auton maksut tippu todella paljon. Korvauksia on jouduttu kaikkien tapaturmavakuutuksista hakemaan (miehen, omasta ja lasten) ja korvaukset on sujuneet ongelmitta ja mieskin pääsi todella nopeasti leikkaukseen yksityisen kautta. Alunpitäenkin otettiin Tapiolasta vakuutukset kun yksiin muutettiin eikä olla tunnettu tarvetta kilpailuttaa tai vaihtaa yhtiötä.