M
Miä
Vieras
Jos siun vanhemmat syystä tai toisesta tarvitsisivat apua.. Vaikka sairastumisen tai muun takia. Olisitko valmis olemaan paikalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25419792:Toki. Mähän olen ollut jo 16 vuotta about 50 metrin päässä vanhemmistani.
Mullakin on sisko, joka asuu musta noin 20 metrin päässä eli lähekkäin kaikki. Se helpottaa kyllä paljon, jos ei tarvitse yksin olla vastuussa.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25419824::kiss: Muuten pitkästä aikaa =) Tää on nyt noussut esiin kun en tiiä ehtisinkö/jaksaisinko jos ei olis siskoa.. Meitä on kaksi, yhdessä jaksetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25419880:Mullakin on sisko, joka asuu musta noin 20 metrin päässä eli lähekkäin kaikki. Se helpottaa kyllä paljon, jos ei tarvitse yksin olla vastuussa.
Joo. Faija on vielä kokopäivätöissäkin, vaikka on jo 82 v. Mutsi ei ole nyt pariin vuoteen ollut enää töissä (84 v).Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25419901:Eikös teidän vanhukset ole vielä ihan virkeitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25419920:Joo. Faija on vielä kokopäivätöissäkin, vaikka on jo 82 v. Mutsi ei ole nyt pariin vuoteen ollut enää töissä (84 v).
Jospa sä olisit poikkeus? Mä en ole lainkaan vakuuttunut siitä, että haluaisin vielä 32:n vuoden päästäkin tehdä töitä, joten toivon, että meillä ei tuo työnteko ainakaan ole perinnöllistäAlkuperäinen kirjoittaja Miä;25419960:Hittolainen =) Miehen mummo täytti justiinsa 90, toinen ei kaukana perässä tule.. Niillä on koko suku pitkäikästä.. Miun suvussa taas kaikki kuolee nuorena : /
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25419982:Jospa sä olisit poikkeus? Mä en ole lainkaan vakuuttunut siitä, että haluaisin vielä 32:n vuoden päästäkin tehdä töitä, joten toivon, että meillä ei tuo työnteko ainakaan ole perinnöllistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25419772:Jos siun vanhemmat syystä tai toisesta tarvitsisivat apua.. Vaikka sairastumisen tai muun takia. Olisitko valmis olemaan paikalla?