K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no minusta leirien pitäisi olla kaikille lapsille! eikä vaan heille jotka ovat helppoja.
ja mitä tulee sosiaalitoimen tukiperheeseen tms. niin aika epäreilua josminun pitäisi olla lastensuojelun alainen siksi että ei ole samoja palveluja kaikille ihmisille, eihän muidenkaan tarvitse olla vain siksi ls asiakkuudessa että haluaa joskus aikaa itsekseen. ei kiitos.
no pitäkää te joilla on tavislapset lapsenne poissa leireiltä niin mahtuu nämä erityisemmätkin leireilletämä siis sille joka ymmärtää leirien järjstäjiä
Itse olen nuorisotoimella töisä ja meidän järjestämät leirit on kyllä kaikille avoimia. Tosin liikuntavammaisille voi olla paiaksta riippuen vaikea tarjota esteetöntä kulkua, mutta noin niinku periaatteessa kaikki voi tulla. Lääkkeitä ei saada antaa tms. eikä meillä ole alan koulutusta (ei siis voida ottaa lapsia, joille pitää vaihtaa vaippa, pestä ja pukea tms. ) mutta kaikki omatoimiset lapset voi tulla ja meillä on kyllä ollut monia ADHD-lapsia myös, kuten myös puhehäiriöisiä jne.
Ikävää, ettei kaikkialla kaikki ole tervetulleita :/ Toki ymmärrän, että kaikilla toimijoilla ei ole yhtä hyvät resurssit (jotka ei kyllä meilläkään ole kummoiset)
just. minulla on muutenkin tämän erityislapsen kanssa kymmenen kertaa hankalampaa kuin normaali kohta 7vuotiaan kanssa. olisin ilmoittanut hänet kesällä leirille, mutta kysyin kuitenkin kohteliaana ihmisenä että miten tälläisen lapsen leirille tulo onnistuu.
vastaus voisiko äiti tai isä tai joku muu sukulainen tulla lapsen kanssa leirille? no EI VOI! jos mulla olis joku sukulainen joka hoitas lasta kesällä vähän aikaa, ei tartteis mitään leirejä.
mulla kiehuu niin pää. jos ihmisellä on tavallinen tämän ikäinen lapsi elämä on jo suurimmaksi osaksi muutenkin helppoa. varmasti sukulaiset yms hoitaakin useammin helpompaa lasta. ja niin ne pikku kullannuput voi ilmoittaa kesällä vaikka kuinka monelle leirille.
mutta minä jolla lapsi muutenkin vaatii paljon ikäistään enemmän aikuiselta, minä joka voisin todella tarvita kesäloman aikana pari pv lepoa,en sitä saa, koska lapsellani sattuu olemaan muutama ongelma.
mikä siinä on että tavis lapsille löytyy kyllä kaikennäköistä,mutta ei niille kenen vanhemmat todella tarvitsisivat esim.leirin lapselleen.
just. minulla on muutenkin tämän erityislapsen kanssa kymmenen kertaa hankalampaa kuin normaali kohta 7vuotiaan kanssa. olisin ilmoittanut hänet kesällä leirille, mutta kysyin kuitenkin kohteliaana ihmisenä että miten tälläisen lapsen leirille tulo onnistuu.
vastaus voisiko äiti tai isä tai joku muu sukulainen tulla lapsen kanssa leirille? no EI VOI! jos mulla olis joku sukulainen joka hoitas lasta kesällä vähän aikaa, ei tartteis mitään leirejä.
mulla kiehuu niin pää. jos ihmisellä on tavallinen tämän ikäinen lapsi elämä on jo suurimmaksi osaksi muutenkin helppoa. varmasti sukulaiset yms hoitaakin useammin helpompaa lasta. ja niin ne pikku kullannuput voi ilmoittaa kesällä vaikka kuinka monelle leirille.
mutta minä jolla lapsi muutenkin vaatii paljon ikäistään enemmän aikuiselta, minä joka voisin todella tarvita kesäloman aikana pari pv lepoa,en sitä saa, koska lapsellani sattuu olemaan muutama ongelma.
mikä siinä on että tavis lapsille löytyy kyllä kaikennäköistä,mutta ei niille kenen vanhemmat todella tarvitsisivat esim.leirin lapselleen.