Galluppi kotiäidelle vapaa ajasta?

Omat vastaukset:

a) kerran viikossa tai joka toinen viikko 2-2 h ja jos en pääse minnekkkään kerran viikkoon ,alkaa pää hajota, niikuin nyt.3

b) tavallisesti kerran kuussa sen 3-5h, nyt kesällä onneksi sukulaisten lomien vuoksi usemmin.
Suhde pysyy kasassa tälle kerran kuussa kahdestaan menetelmällä ;)
 
A ) Hyvin harvoin, lenkillä käydessäni tai kirpparilla pyöriessäni on vapaata lapsista :D

B ) n 2 kk välein, yleensä 1-3 yötä kerrallaan, nyt kesällä taitaa olla niin että parin viikon - 1 kk välein on sitä kahdenkeskistä aikaa yö tai pari
 
juuli
Mlempiin vastauksena, että en koskaan, mutta en kyllä sitä kaipaakaan. Olen tyytyväinen, kun hääräilen lasten kanssa kotona. Päikkäreiden aikaan mullakin on sitä omaa aikaa.
 
vaihteleehan tuo
a) ehkä keskimäärin kerran kuukaudessa, pari tuntia kaverin kanssa kahvilla tms.
b) ehkä kerran 3kk sisällä, pari tuntia: käydään syömässä/hoitamassa jotain virastoasioita tms joka hoituu helpommin ilman lasta. Isovanhemmat katsovat sen aikaa.
 
a) Todella harvoin, En käy ystävien kanssa oikeastaan missään enkä koskaan. Jos niitä näkee niin ne tulee meille tai mä meen lasten kanssa niille. Mutta jos sellainen harvinaisuus tulee että pääsen lähtee kaverin kanssa vaikka kaupungille niin pari tuntia riittää..

b) 1-3kk aikana yks tai kaks yötä ilman lapsia. Välillä saa parin tunnin tauon illalla jos joku tulee katsoo meille lapsia esim. elokuvan ajaksi. Ja on joskus ollut 4:kin kuukautta ettei ole lapset olleet missään yötä.
 
s
1) Kolme kertaa viikossa käyn tunnin lenkillä ja kerran viikossa 1,5h kiertelen kirppiksiä.
2) Kerran viikossa 2-3h, lähinnä käydään kaupassa ja kahvilla. Kerran tai kaksi vuodessa lapset on oikein yökylässä.
 
A) Joskus, kun mies katsoo lasta. Kerran kuussa saatan käydä shoppailemassa yksin.
B) Ei koskaan. Kukaan sukulainen ei halua hoitaa lastamme (2v). Ei ole ollut koskaan hoidossa.
 
kikka
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
a) kuinka usein olet erossa lapsistasi yksin, tai ystäviesi kanssa? Kuinka pitkiä pätkiä?

b) kahdestaan miehesi kanssa niin että joku muu hoitaa lapsia, kuin sinä tai miehesi? Kuinka pitkän aijan?
Iltaisin saan kyllä vapaa-aikaa jos haluan...Yleensä aika menee lenkin puitteissa ja joskus käyn ystävän luona kahvilla...1-3tuntia...

Ja mulla ja mun miehellä on harvemmin yhteisiä vapaita...
kerran puolessa vuodessa ollaa saatu kaikki 3 lasta yhtäaikaa yhdeks yöks mummolaan...
 
vieras
A) vaihtelee paljon. Jos on koulua niin sitten saattaa olla useampikin tunti, välillä käyn jumpassa/kaupassa ja koiran kanssa käyn ulkona joka ilta yksikseni. Eli 1-5h/viikko

B) Viimeksi ollaan käyty miehen kanssa yhdessä ulkona muistaakseni toukokuussa.. Ei siis kauheen usein. Nyt alkaa tuntua siltä et voitais vaikka leffassa ja syömässä käydä yhdessä.

JA meillä on lapsi 11kk.
 
*
A) Silloin tällöin. Kuinka usein ja miten pitkään vaihtelee, ehkä kerran kuussa. Lapset yleensä silloin kotona isänsä kanssa.

B)Todella harvoin, lähinnä sen takia et isovanhemmat asuu satojen kilsojen päässä. Mut sit kun on ollu ni ollu vkon putkeen.
 
se huono kotiäiti ;)
a) muutaman kerran viikossa 2-3h, enemmänkin saisin vapaata, mut tykkään olla koko poppoollakin kotona. Karkeasti mulla "omaa-aikaa" 2 iltaa viikossa, miehellä 2 ja yhdessä 3. Toki vaihtelee viikottain ja joustaen. Mikään ei ole kiveen hakattua, mennään tilanteen mukaan. Taapero kaksoset meillä.

b ) Noin 1krt/ 1-2kk, enemmänkin mummu ja pappa pitäisivät, mut ei hannota. Ovat yleensä poissa vlopun (2-3yötä) koska mummula sen verran etäällä että päiväkseltää vierailut menis vaan ajamiseks. Tää on sitten meille miehen kanssa yhteistä aikaa toisin sanoen rakentelemme kotia valmiimmaksi; nyt alla autotallin teko.
 
a) Vaihtelevasti, yleisemmin muuoman tunnin kerralla. Yleisin syy on ollut iltalukio.

b) Harvoin. Ylensä käydään elokuvissa tms. Muutoman kerran ollaan päästy esim kaverweiden polttareihin tai muuten istumaan iltaa. Viimeksi viime vkl päästiin viettään 5v hääpäivää kahden :heart:
 
xx
a) tunnin -kaks pari kertaa viikossa, parturissa/hierojalla/lenkillä tms....usein teen kyllä kotihommiakin; ihanaa kun saa tehdä rauhassa. Periaatteessa niin paljon kun haluan. Viimeksi pyysin kesäkuun alussa ihan kokonaisen "vapaapäivän" mieheltä, oltin kaupungilla ostoksilla.

b) noin kerran kahdessa kuussa, parisuhdeviikonloppu, kaks päivää ja yö :) lisäksi joskus jos on jotain muita menoja, juhlia joihin ei lapsia kutsuttu tms. Viimeksi oli viime viikonloppu, tällä tietoa seuraavaksi menoja vasta lokakuulla, kaverin synttärit
 
minä
a) Vaihtelee paljon, voin olla tunnin pari joko kuntosalilla, kahvilla kaverin kanssa ym. Ihan yksin kotona olen harvoin

b) Kerran kuussa hoidetaan miehen kanssa parisuhdetta kaksistaan. Yön yli on lapsi silloin hoidossa.
 
vieras
a) Pari tuntia kerran viikossa mies on lasten kanssa, välillä kun meen shoppailemaan tai asioille vien lapset päikkäreiden ajaksi sukulaiselle hoitoon.

b) Pari kertaa vuodessa ollaan käyty iltaa istumassa, muttei sen pidempään.
 

Yhteistyössä