Gallupin tynkää: Miten te YH:t olette tavanneet uuden puolison?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24103329]Palstaämmät eivät käy töissä vaan istuvat koneella päivät pitkät valittaen miehistään jotka eivät ole kotona hoitamassa lapsia vaan kehtaavat luuhata kaiket päivät töissä![/QUOTE]

Niin mutta tää mamma onkin joutunut töihin erottuaan töissä käyvästä miehestään ;)

ekan kerran 2 v sitten baarissa,käytiin pari kertaa kahvilla..homma jäi sit mun osalta siihen ja vuosi sitten sattumalta Maailma Kylässä festareilla,en muistanut koko miestä :saint: kun moikkas mua nimeltä..tajusin,et oon kiinnostunut tapauksesta,sitten nähtiin uudelleen vko sen jälkeen baarissa ja sillä tiellä ollaan edelleen :)

no mä tapasin baarissa. sitten sattumalta törmättiin siellä uudemmankin kerran ja sitten kävin siellä jo ihan sitä varten et törmätään.
kerran sitten lähdettiin yhdessä sieltä.

ollaan oltu yhdessä nyt 5 vuotta.

www.netlog.com :in kautta oltiin ensin nettikavereita ja heiteltiin läppää noin vuoden verran varmaan, sen jälkeen FB:ssä jatkettiin kaveruutta. Tavattiin lopulta kahvien merkeissä mun työpaikalla, vähän niinkuin vitsin saattelemana. Monta mutkaa oli matkassa, että tapaaminen viivästyi, mutta kohtalo johdatteli tiukasti oikeaan suuntaan meitä =) . Tänä kesänä ollaan 1. vuosi oltu yhdessä.

Mä tapasin tuon minun ukon netissä Suomi24 treffit sivuilla :D Hyvä valikoima mistä valita ja kun laitto omaan profiiliinkin oikein rehellisesti omat tietonsa myös painon, niin sai karsittua turhanpäiväset pois. Paljon tuli vastauksia ja ehdotuksia ja useilla treffeilläkin kävin, ennenkuin tuo minun ukko löytyi sieltä :) Heti juttu luisti niin netissä kuin puhelimessakin ja aika pian tavattiin ja koukkuun jäin heti :D Ja niin kyllä ukkokin.. Ja jo ekalla tapaamisella tajusi, että tässä se nyt on. Nyt ollaan oltu 5 vuotta yhdessä ja kaks yhteistä lastakin on siunaantunut tuon oman poitsun lisäksi.

Yhteistyössä