Gallupin tynkää: Miten te YH:t olette tavanneet uuden puolison?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Moikka,

Ihan asiallista keskustelua kaipaan.. Missä te muut yh:t olette tavanneet uuden rakkaan? Itse en käy baareissa enkä ihan kauheasti halua lapsia muutenkaan hoitoon laittaa. Olen miettinyt, mikä olisi mukavin tapa tutustua uusiin ihmisiin. Mun harrastukset kun eivät ole siinä mielessä kovin hyviä (lukeminen, kuntosali, lenkkeily). Ei sillä, että mitään kiirettä olisi alkaa ketään tapaillakaan, mutta olishan sellainen jossain vaiheessa mukavaa... Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, miten moni on tavannut esim. muualla kuin kapakassa?

Muakin kiinnostaisi tietää. Itsellä ei ole mahdollisuutta laittaa muksuja juurikaan yökylään tms., ovat aina mukana joka paikassa, useimmiten jopa töissä. Erosta on 1,5 vuotta joten mitään kiirettä ei vielä ole ja olen jo asennoitunut siihen että ehkä uusi mies tulee elämään vasta joskus kymmenen vuoden päästä kun alkaa olla laillisestikin omaa aikaa =)
Olen ollut vähän yhteyksissä nuoruuden kaveriin, mieheen jonka kanssa ei ole koskaan ollut romanssia mutta olemme aina tykänneet toisistamme. Hän on tällä hetkellä ulkomailla mutta sovimme että menemme kahveille kun palaa. Tiedä sitten ovatko hänen kahville menoajatukset samoja kuin minun...

Minä työssä ja mies asiakas. Meillä oli yhteinen tuttu jonka kautta sai yhteystietoni ja siitä se sitten pikku hiljaa lähti.. Lähemmäs 10 vuotta myöhemmin ollaan naimisissa ja toisen yhteisen lapsen pitäisi syntyä ihan näillä main.

Onneksi mies oli sinnikäs ja minäkin lopulta treffeille suostuin. Onnellisempi en vois olla!

Työväenopiston puutyökurssilla, oli ihan ennalta vähän taka-ajatuksia :)
(Tämä tosin vaatii sen lapsenvahdin kerran viikossa)
Yks ystäväni tapas mukavan miehen ihan R-kiskan jonossa, lapsensa oli mukana.

Kannattaa olla varovainen noiden lehti-/netti-ilmoitusten kanssa. Joskus oli lehdessä artikkeli, että monet pedofiilit ovat hakeneet seurakseen juurikin yh-äitejä, päästäkseen käsiksi lapsiin :( Pahimmillaan on ihan muutettu yhteen ja eletty pitkään liitossa, isäpuolen käyttäessä lapsia hyväkseen.

Enkä nyt tarkoita, että hysteeriseksi kannattaa alkaa, mutta järki mukaan :)

[QUOTE="hmm";24104127]Kannattaa olla varovainen noiden lehti-/netti-ilmoitusten kanssa. Joskus oli lehdessä artikkeli, että monet pedofiilit ovat hakeneet seurakseen juurikin yh-äitejä, päästäkseen käsiksi lapsiin :( Pahimmillaan on ihan muutettu yhteen ja eletty pitkään liitossa, isäpuolen käyttäessä lapsia hyväkseen.

Enkä nyt tarkoita, että hysteeriseksi kannattaa alkaa, mutta järki mukaan :)[/QUOTE]

Kyllä oman kokemuksen perusteella netistä seuraa etsivät ihmiset ovat ihan tavallisia ihmisiä. Sieltä minäkin olen omani löytänyt, takana 11 yhteistä vuotta ja 2 yhteistä lasta. Silloiseen deitti.nettiin laitoin ilmoituksen, joka oli netissä vain yhden vuorokauden, sen aikana tuli vastaus 30 mieheltä, ja vain 2 tai 3 oli suoraan roskikseen joutuneita, kirjoittelin muutaman miehen kanssa 4 tapasin, ja näistä neljästä yksi on nykyinen mieheni.

Mä kanssa kävin/käyn erittäin harvoin baarissa,sitten kun sinne kerran kaverin yllytyksestä eksyin,löysin sen elämäni miehen <3
Ja itseasiassa mies myös oli siellä kaverien yllyttämänä,eikä käy kun kerran pari vuodessa :)
Kohtaloa? :)

töissä. ite olin rakennussiivoojana ja mies lvi-asentajana samalla työmaalla. enää ei kumpikaan olla noissa hommissa mutta on mukava muistella noita aikoja. ollaan usein viety lapsia kattomaan tuota vanhustenkotia missä tavattiin:) nykyään ollaankin kumpikin venehommissa, tosin eri firmoissa:)

[QUOTE="hmm";24104127]Kannattaa olla varovainen noiden lehti-/netti-ilmoitusten kanssa. Joskus oli lehdessä artikkeli, että monet pedofiilit ovat hakeneet seurakseen juurikin yh-äitejä, päästäkseen käsiksi lapsiin :( Pahimmillaan on ihan muutettu yhteen ja eletty pitkään liitossa, isäpuolen käyttäessä lapsia hyväkseen.

Enkä nyt tarkoita, että hysteeriseksi kannattaa alkaa, mutta järki mukaan :)[/QUOTE]

se, että mies etsii nimenomaanyh-äitiä voi johtua myös siitä että miehellä on itsellään lapsia ja mies on kyllästynyt naisiin jotka eivät ymmärrä lapsista mitään eivätkä esimerkiksi tajua sitä että isät haluavat viettää aikaa lastensa kanssa tai että lapsista on maksettava elareita jne.

Yhteistyössä