Gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Tosta yhdestä ketjusta tuli mieleen sellainen asia että kuinka moni on antanut tai antaisi yhden pettämisen kumppanilleen anteeksi ja olisi valmis jatkamaan, jos toinen sitä oikeasti katuu?? Ja onko liitto pitkä, onko lapsia?

Itse vastaan että enää en usko että antaisin, mutta kerran olen nykyiselle anteeksi antanut aikaa tapahtuneesta on jo kymmenen vuotta nykyään menee todella hyvin eikä ole pettänyt enää. Meidän suhde parani pettämisen jälkeen ja saatiin asiat puhuttua. Vaikeaa oli pitkään mutta kyllä se luottamus pikkuhiljaa palasi enkä ole katunut valintaani.

Ja lisään vielä että vannoin aina ennen tätä tapahtumaa että jätän heti jos minua petetään, mutta en jättänyt.

Pettämis hetkellä suhde oli kestänyt pari vuotta nykyään takana on 12 vuotta ja neljä lasta.

Ennen ajattelin että se olisi kerrasta poikki. Tällä hetkellä aviossa oltu 7 vuotta ja kaksi lasta. Ajatukset ovat hieman muuttuneet, riippuen toki tilanteesta, mutta EHKÄ voisin antaa anteeksi jos se tosiaan olisi vain kerran tapahtunut hetkellinen hairahdus. Suhteesta jos kyse, niin tuskimpa enää siinä vaiheessa, tai ylipäätään mikäli miehelläni olisi vahvoja tunteita sitä toista kohtaan. Toivottavasti ei koskaan tarvitse miettiä kyseistä asiaa.

Enpä oikein usko että ainakaan tässä vaiheessa suhdetta pystyisin mitenkään antamaan anteeksi pettämistä, koska silloin en tuntis miestäni ollenkaan. Se olis ihan eri ihminen kenen kanssa olen. Ja yhdessä eloa takana n. 3 vuotta.

En tiedä sitten miten aika muuttaa, mutta 15 vuoden yhdessä elon jälkeen miettisin ehkä kaksi kertaa kuitenkin annanko mahdollisuuden vai en...