Gallup - Vakituinen- vs. Sesonki työ

11.07.2009
952
1
16
No niin !
Itse en näköjään osaa päättää niin kysäistäämpäs teidän mielipidettä.
Täällä olis tarjolla vakituinen työ tai sitten sesonki hommaa.

Vakituinen on vuorotyötä tehtaassa, pakkaamon puolella.
En oikein pidä tehdä tehdastyöstä tai oikeastaan tuntuu ettei se ole mun homma.
Ainoat plussat olis ne että tässä tuppukylässä on harvoin tarjolla vakituista työtä ja se olis ihan kävelymatkan päästä kotoa lapsen hoitopaikan varrella.

Sesonki työ on sit tää toinen.
Työtä tehdään silloin kun lunta on eli vuodesta n.6kk ja toiset 6kk ollaan kotosalla.
Työtä on paljon ja päivät pitkiä 10-12h ja ulkotyötä. Työmatkaa kertyy 50km päivässä.
Plussat siinä on edut ja se että olen tehnyt tuota hommaa ennenkin ja olen viihtynyt siellä.

Kumpaa itse hakisitte?

Mies tekee jo vuorotyötä ja vakituinen paikka on.
Että silleen ei väliä mitä työtä itse teen.
Asuntolainakin irtoais helpommin jos minulla olisi vakituinen työ.

Kahden välillä tässä seilaan ku en ossaa päättää.
Tuohon vakituiseen paikkaan on haku nytten ja alkais ennen kuin sesonki työ edes alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Kumpi susta tuntuu hyvälle, siis jos seuraat intuitiotasi? Valitse se.

sesonki työ olis mun mieleen koska viihdyn siellä, mutta mulla ei ole ikinä mitään mahdollisuutta vakinaistua siellä vaikka olisin eläkeikään asti eikä pankki katso hyvällä sesonki hommaa kun lainaa menee pyytämään.

kun taas taas vakkari, pieni kiinostus on ja se kun se on vakituinen paikka.

Mä taidan silti yrittää sitä ja jos en pääse niin palaan tuohon sesonki hommaan taas ens talveksi kuten jo monta talvea ennenkin

Alkuperäinen kirjoittaja Hännän Heilutus:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Kumpi susta tuntuu hyvälle, siis jos seuraat intuitiotasi? Valitse se.

sesonki työ olis mun mieleen koska viihdyn siellä, mutta mulla ei ole ikinä mitään mahdollisuutta vakinaistua siellä vaikka olisin eläkeikään asti eikä pankki katso hyvällä sesonki hommaa kun lainaa menee pyytämään.

kun taas taas vakkari, pieni kiinostus on ja se kun se on vakituinen paikka.

Mä taidan silti yrittää sitä ja jos en pääse niin palaan tuohon sesonki hommaan taas ens talveksi kuten jo monta talvea ennenkin

Kyllä musta kuulostaakin ihan siltä, että haluat sen vakkaripaikan, mutta muutos jännittää, kyllä se varmaan hyvin menee, go for it! =)

Yhteistyössä