Gallup Teroluteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puppeliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puppeliini

Vieras
Kuinka monella teistä, jotka olette syöneet Terolut/Primolut tms. kuurin, on auttanut plussaamiseen ja kuinka nopeasti? Eli montako kuuria jouduitte syömään?

Esikoisen kanssa ei auttanut primolutit tai terolutit(clomeilla plussasin), mutta pikku2.n kanssa tulin raskaaksi ensimmäisen terolutkuurin jälkeen:) Seuraavassa kierrossa olisinkin aloittanut taas clomit, mutta ei ollut enää tarpeen:)

Kuulostaapa hyvältä... Meillä ""yritystä"" viime huhtikuulta ja nyt sain ekan Terot-kuurin, joka on puolessa välissä. Toivottavasti tois apua meillekin...Kuinka pian teillä on menkat alkanut kuurin jälkeen? Mulla siis kierto tällä erää jo 66.

Itse plussasin terolut ja clomifen yhdistelmällä heti ekasta kierrosta. Nyt rv. 21+1. Olin syönyt pelkkiä teroja jo puoltoistavuotta tuloksetta, mutta ne tasasivat kiertoni tasan 26päivään, kun aiemmin kiertoni olivat PCO:n takia n. 60-90vrk:ta. Joten kyllä niistä hyötyäkin oli ja ilman niitä tuskin toi clomikuurikaan olisi tehonnut.

Eihän terolutit ja primolutit auta plussaamiseen vaan säännöllistävät menkat. Ovulaatio voi vielä puuttua ja siihen auttaa clomifen. Usein tuo ovis puuttuukiin niillä joilla menkat on olleet kateissa tai kierto on pitkä.

Minulla on sellaista tietoa, että Terot antaa aivoille ikään kuin muistutuksen, että miten sitä pitikään toimia ja joillakin se voi siten käynnistää myös puutuvan ovulaation. Totta on, että Clomit on siihen täsmä lääke, mutta ei Terotlut täysin hyödytön kyseiseen asiaan ole. Ja useinhan PCO-tyyppisissä munasarjoissakin ovulaatio tapahtuu aina välillä... Esim itseälläni kesällä oli kohdun ulkoinen raskaus, johon varmastyi ovulaatio tarvitaan, sen jälkeen olen ovuloinut kerran tai kaks. Toivotaan, että ens kierrossa ovulaatio tapahtuisi :).

Viime keväänä oli keskenmeno. Ennen sitä menkat oli tosi epäsäännölliset ja tulinkin oikeastaan vahingossa raskaaksi. Km:n jälkeen söin yhden kuurin (3 kiertoa) teroja. Sen jälkeen oli yhdet ""luomumenkat"" ja sitten tärppäskin. Nyt menossa rv 26+6. Kyllä noista teroista sen verran oli apua, että kierto oli vähän säännöllisempi.

Yhteistyössä