Teroluteilla raskaaksi tulleet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasmine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuohon limakalvon ohenemiseen täytyy kommentoida, että en asiaa itse keksinyt vaan näin kertoi lääkäri. Itseasiassa olmekin eri gynekologia oli asiasta samaa mieltä. Ja kyllähän tuon huomasi käytännössäkin, kun söin n. 8 kiertoa Terolutia niin varsinaiset vuotopäivät muuttuivat viidestä yhteen, ja viimeisin kierto oli pelkkää niukkaa tiputtelua. Samoin clomit saattaa ohentaa limakalvoa, siksi pillereiden syöntipäivää voidaan vaihtaa kp5-9:stä kp3-7:ään, että limis ehtii kasvaa ennen ovista. Tämänkin tiedon sain lääkäriltä.

No huhhuh... kylläpä sitä on taas sitten ihan sekasin noista Teroluteista ja clomeista... =/ Aluksi luulin ja ajattelin, että "Terolutithan on hurjan hyvä lääke", noh, nyt kun on 1 kuuri ollut Teroluteja ja käynyt kattoo täältä sivustolta, mitä Teroluterista sanotaan, niin en kyllä ole mitään järin positiivista löytänyt Teroluteista näiden keskustelujen tiimoilta enää vaikka tuntui, että silloin, kun niitä ei vielä itse käyttänyt, niin tuntui, että silloin niistä löytyikin hyvää...

Itselläni viimeisimmät menkat kestivät 3 päivää... yleensä ne kestää n. 4-5 päivää... olin itse todella yllättynyt, kun ne noin vähän aikaa kestivät, samoin poikiakaverikin ihmetteli, kuinka mulla oli niin lyhyet menkat. Vuoto ei ollut mitään kovin runsasta, mutta runsaita vuotoja mulla ei pahemmin viime vuosina ole enää muutenkaan ollut...

Kauankohan/montakohan noita Clomi-kuureja saa syödä ennenkuin lääkärit antavat toisen hoitomuodon (jos antavat)? Mä sain Teroluteja sen 6kk satsin mutta yksityinen gyne tosiaan sanoi, että "syö Teroluteja nyt ja jos ei raskautta tapahdu, niin tule 3-4kk päästä käymään luonani uudestaan".

Jännä kuulla, mitä sisätautilääkäri sanoo huomenna siihen että josko voisi jo aloittaa Clomi-kuurin... jotenkin en usko, että se niitä kirjoittaa, tuntuu, ttä etenkin julkisella puolella "kaikki on niin hidasta" ja kaikkea mietitään niin hemmetin pitkään...

Yhteistyössä