Gallup:seksi synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Halutti samana päivänä. Ekan jälkeen ehkä kolmen viikon päästä, mutta kipeä se lakkasi olemasta vasta puolentoista kuukauden jälkeen.

Tokan jälkeen kahden viikon päästä, eikä ollut kovin kipeä.

Ja eka kerta tuntuu hiukan kipeältä, mutta jos oikein haluaa, niin hyvältäkin.<br><br>

Mun mieheni oli ihan hulluna munhun kun sairaalasta kotiin pääsin mutta en uskaltanut silloin vielä touhuilla n.3vko päästä synnytyksestä sitten varovasti touhuiltiin ja olin hieman arkana vielä paikat mutta siitä se sitten lähti..mutta mulla oli vain 3pikkutikkiä synnytyksessä tullut eikä mitään apuvälineitä tai leikkaus toimen piteitä oltu jouduttu tekemään..

Ekan jälkeen 10 päivää, toisen 6 päivää ja kolmannen jälkeen viikko. Mieli teki jo ennen kuin kotiin päästiin ja eka kerta tuntui ekalta kerralta, vähän sattui mutta silti niiiin ihanalta! Kyllä voi puuhailla ennen jälkitarkastusta jos siltä tuntuu ja paikat on siinä kunnossa että kärsii... mulla ei ollut tikkejä ja muutenkin toivuin tosi nopeasti, luulenpa että oli vaan hyötyä alkaa "kuntouttamaan lihaksia" suht nopeasti.

Ilmeisesti aiemmin vastanneilla on ollut vielä jälkivuotoa? Mä olen ajatellut, ettei sen aikana sais sekstailla? Itellä kohta kk synnytyksestä ja jälkivuoto lähes olematonta, joten jospa jo uskaltautuis.. :whistle:

Mulla on jotenkin tän kolmannen lapsen jälkeen ollu paljon vaikeampi hyväksyä omaa löllyvää kroppaa. Miestä ei häiritse, mutta itseä sitten senkin edestä. Jotenkin se seksikään ei sitten ole niin nautinnollista, kun roikkuva nahka vaan inhottaa.
Kyllähän se siitä aikanaan jossain määrin kiinteytyy, synnytyksestä on vasta 2 kuukautta aikaa.
Ja siihen alkuperäiseen gallupiin:
A: Haluja löytyi kyllä jo viikon sisään synnytyksestä
B: uskaöusta olisi riittänyt vaikka heti, mutta jälkivuoto jatkui nelisen viikkoa
C: ei pal miltään, kun tuota omaa kroppaani vaan inhosin ja kaikki keskittyminen meni siihen.

A: Milloin halutti ekan kerran synnytyksen jälkeen,
*Sairaalassa jo (no siellä olinkin 5 päivää)

B: Kauan meni synnytyksestä että uskalsitte rakastella, ja
*10 päivää, joutuvat tekemää pienen epparin ja sitä tietenki tikkailemaa,
jos oikein ymmärsin nii "kahteen kerrokseen"

C:Miltä tuntui "eka kerta"?
*Hyvältä, luulin että jää vaan kokeiluks mutta ei! :D Tottakai piti varovai-
nen olla, mut silti!

ekan synnytyksen jälkeen alkoi haluttamaan siinä kuukauden päästä. rakasteltiin 2kk synnytyksestä kun jälkivuoto alkoi loppua. ja tuntui hyvältä, vähäsen sattui, mutta mies oli varovainen. :heart:

tokan jälkeen halusin jo viikko synnytyksestä.. =) ja heti sitten koitettiin kahdeksantena päivänä, pikkasen taas kirpaisi alussa, mutta oli ihan nautittavaa ja normaalin tuntuista.

synnytyksillä oli se ero, että ekassa repesin emättimeen sisällepäin, ja menetin verta, ja tokassa en revennyt yhtään, ja olin ihan elämäni kunnossa. :xmas:

miehen varovaisuudesta on tosiaan paljon kiinni. ja kunnon esileikit tietenkin, ja mieluiten vielä orgasmi ennen yhdyntää. onhan se vähän niinkun uusi eka kerta..

Yhteistyössä